Yonker, ik zou wel zoveel mogelijk je eigen eetschema aanhouden bij je vriend. Zou je ook doen als je samenwoonde. Lekker je eigen ding blijven doen, wordt het veel makkelijker van!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linoleum schreef:Imandra, ga je eigenlijk nog naar de sportschool?
Yonker schreef:Maanlicht schreef:Ja, natuurlijk weet ik wat Keto is. Ik heb zelf de light variant voor mezelf in het leven geroepen voor speciale gelegenheden. Moet kunnen toch?
Er zijn trouwens heel veel mensen die Keto eten, maar met echt een speciale gelegenheid, ik heb het hier bijvoorbeeld over kerst, wel koolhydraten eten en dus “cheaten”. Dus niet dat ik elk weekend gewoon aan de pizza zit of zo.
Ik vind je houding een beetje aanvallend eigenlijk, ik heb me hier goed in verdiept afgelopen tijd.
Dan vind je het maar aanvallend maar uit je reactie blijkt wel degelijk dat je dus niet weet wat Keto in houdt.....
Met Keto moet je in een ketose raken.. dit raak je niet door Keto Light te gaan eten. Is helemaal niet erg maar dan is het dus geen Keto meer maar gewon koolhydraatarm eten.
Het was een oprechte vraag en helemaal niet aanvallend bedoeldJe geeft het beestje gewoon een verkeerde naam.
IMANDRA schreef:Sorry maar vind je 2/3x per jaar cheaten niet een béétje onrealistisch? Meid, je ziet er al fantastisch uit, ga dan niet gekke diëten proberen. Gooi het gewoon op gezond en gevarieerd eten, zoals je ook zou moeten eten als je ‘klaar’ bent met afvallen, desgewenst nu dan wat minder kcal om tot je streefgewicht te komen. Keto/khd-arm heeft geen enkel voordeel tov ‘gewoon’ minder kcal eten (alleen bij mensen met suikerziekte kan dit een heel goed dieet zijn).
Als ik jou was zou ik juist meer gaan eten & lekker gaan sporten om strakker te worden, denk dat je daar veel meer aan hebt.
Carlijn schreef:Imandra, haha, erg he, dat je onder een bepaald getal wil zitten puur omdat het er beter uitziet.100% herkenbaar. Gaat je lukken! Best dure sportschool zeg, of is dat normaal? Ben mijn studententarief van 150 euro per jaar gewend (inclusief gebruik zwembad/tennisbanen ook wat voor mij relevant is
). Al is dat ook niet ideaal hoor, vooral heel erg druk.