Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 01:17

HopeMyDay schreef:
Nou ben ik niet ervaren op kinderen maar euhh.. flesvoeding? Ik heb volgens mijn ouders ook nooit borstvoeding gehad, alleen flesvoeding en huppakee.
Dan is dat hele "tiet eruit halen in het openbaar" ook niet nodig, zo'n flesje is toch handiger?
Nouja zal wel weer niet "natuurlijk" zijn ofzo :')

Ik had laatst les van een docent die haar zoontje van 1.5 mee moest nemen naar het werk en ineens begint ze spontaan borstvoeding te geven tijdens een college... uhhh wat? moeten wij hier met zn 200 en kijken naar hoe jij borstvoeding geeft? 8)7 Nouja geen fijn gezicht.

Langer niet elke baby wil een speen aannemen. Daarnaast is borstvoeding beter en natuurlijk ook goedkoper. Snap dat mensen daarvoor kiezen. Vanwege werktijd kolft men dan melk, om het in de fles te doen zodat ze dus de fles en borstmelk kunnen krijgen als mama niet thuis is. Maar daarvoor moet je wel kolven en moet je kind de speen aannemen.

Bij twee vriendinnen was er een baby die de speen niet aanneemt. Ja, dan houd het op. Van alles geprobeerd, allerlei verschillende spenen. Nee, wilde absoluut niet. Eén was ook een heel moeilijk kind en bleek ook op latere leeftijd beperkt. Mama heeft toen heel wat uren naar huis moeten gaan om baby te voeden. Niet leuk, maar gelukkig had ze wel een begripvolle baas en collega's.

De andere was gewoon eigenwijs :P Maarja, wil baby niet, dan kun je hoog en laag springen, dan wil het niet en kun je je kind niet laten verhongeren.

Allegra schreef:
bruintje123 schreef:
Dan is een lekkende tiet niet erg fijn.

Sowieso lijkt me alles wat die arme voorgevel moet doormaken rondom zwangerschap en borstvoeding echt een hel :x

Ik heb vorige week nog een straal melk in mijn gezicht gekregen. Moest zo lachen. Baby huilde, tieten reageren er op en gaan lekken of zelfs spuiten. Natuur hé. Snel baby op schoot, tiet eruit, maar de melk was al op gang, dus voordat die tepel in de mond zat, flats, straal melk eruit richting mij :') . Oeps. Ach. Boeiend. Was wel grappig. Goede vriendin, maakt niet uit.

Mijn zus heeft me ook weleens gepest door expres een straal mijn kant uit te sturen toen ik vervelend was :').. Heb het van haar ook weleens geproefd. Was nieuwsgierig. Het is mierzoet in ieder geval.

Daar ben ik dan niet vies van. Niet dat ik denk jammie, maar melk is melk.

Hoewel ik ook wel snap dat niet iedereen zoiets kan waarderen, maar mijn zus kent me en weet dat ik dat niet erg vind, en vriendin, tja, ongelukje. Kan ik wel boos worden, maar kon zij ook weinig aan doen :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 01:21

Gatverdamme :=

Ayasha
Blogger

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 01:46

Uhm tja toen ik die ergste pijn las dacht ik ook 'kus jij je twee handjes dan maar' :=

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 08:30

Mars schreef:
Gatverdamme :=

Mijn gedachte :') je verteld dit volgens mij in het verkeerds topic :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 10:45

Ik was aan het eten ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 10:46

Ja die details hoef ik ook echt niet te horen/lezen :n

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 10:48

Gatver was ook precies mijn 1e reactie.. :o Wat is daar grappig aan?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 10:49

Bij zulke verhalen is het echt niet tof om een beelddenker te zijn _O- getver

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 10:50

Dat vind ik ook echt ontzettend smerig..

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 10:51

Eline het valt mij op dat jij veel van dat baby gedoe toch best vertederend en lief vind.
Het zou mij dus niets verbazen dat jou eierstokken nog wel zacht actief zijn hoor :P
Of je daar wat mee gaat doen is wat anders natuurlijk.

Als ik dat vergelijk met mezelf, had ik dat totaal niet en nooit gehad ook.
En dat lees ik dus ook echt van vele andere hier.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 10:55

Ik hou wel echt van de kinderen op mijn werk maar dit soort verhalen.. :oo Ik ben absoluut geen kinderhater (zoals sommige hier wel :D ) maar lekkende tieten en stralen melk in je gezicht is voor mij weer een mooie bevestiging..

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:06

Eline ik snap dat je niet boos wordt om zoiets, maar gatverdamme :r Ik was de volgende keer toch mooi 3 meter verder uit de buurt gaan zitten (of hoever spuit een tiet?). Maar op zich een goeie waarschuwing, mocht ik ooit vlakbij een voederende moeder terecht komen weet ik nu dat het verstandig is een veiligere plek te zoeken :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:06

Al zou het mijn allerliefste vriendin zijn, ik hoef echt geen melk over me heen :n Bluh. Maar goed, er is een reden waarom ik over het algemeen met een beste boog om alles wat 'baby' is heen ga :))

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:08

Mijn zus is ook zo'n asotokkie die gewoon met haar blote tiet in het openbaar gaat zitten. :+ Haar publiekelijk voor schut zetten helpt daarbij wel want in de hema wilde ze opeens mijn sjaal lenen. :D
De baby is nu bijna 3 maand oud en hij wordt met de dag schattiger. <3 Mijn eierstokken blijven nog steeds op hun plek en daar ben ik heel erg bij mee, toch een bevestiging dat ik ze écht niet wil.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:13

Spuiten die dingen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:15

topsylover schreef:
Mijn zus is ook zo'n asotokkie die gewoon met haar blote tiet in het openbaar gaat zitten. :+ Haar publiekelijk voor schut zetten helpt daarbij wel want in de hema wilde ze opeens mijn sjaal lenen. :D
De baby is nu bijna 3 maand oud en hij wordt met de dag schattiger. <3 Mijn eierstokken blijven nog steeds op hun plek en daar ben ik heel erg bij mee, toch een bevestiging dat ik ze écht niet wil.

Mijn nicht deed dat een keer op de verjaardag van onze opa, gewoon midden in de kring beide tieten bloot... Ik schaamde me dood :n Ga dan ff in een hoekje zitten een beetje van de mensen af, dat is al veel beter..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:16

bruintje123 schreef:
Eline het valt mij op dat jij veel van dat baby gedoe toch best vertederend en lief vind.
Het zou mij dus niets verbazen dat jou eierstokken nog wel zacht actief zijn hoor :P
Of je daar wat mee gaat doen is wat anders natuurlijk.

Als ik dat vergelijk met mezelf, had ik dat totaal niet en nooit gehad ook.
En dat lees ik dus ook echt van vele andere hier.

Oh maar dat hebi k ook wel hoor, flesje geven, beetje koetsjiekoetsjie doen tegen een babytje, heerlijk. Totdat ie gaat stinken, kotsen of ander ongemak vertoond, dan druk ik m mooi in de handen van moeders. :P

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:21

Maar daar zeg je het, totdat hij ongemak vertoont.
Daar vallen spuitende tieten wel onder hoor :)
Dat ga ik nooit lekker vinden.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:22

Ik heb dat helemaal niet. Ik vind echt niets vertederend of schattig aan baby's... Nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:28

bruintje123 schreef:
Maar daar zeg je het, totdat hij ongemak vertoont.
Daar vallen spuitende tieten wel onder hoor :)
Dat ga ik nooit lekker vinden.

Ach, zo'n melksquirt kan gebeuren, zou t ook niet tof vinden maar niet walgelijk ofzo. Tenminste, dat denk ik :') Hoef t niet perse uit te proberen ofzo.
Wat ik wel altijd meteen te horen krijg als ik een baby in mn handen heb, is van 'ohhh het past zo goed bij je', of 'ohhh het ziet er zo natuurlijk uit'. Dan denk ik ook stfu :')

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:30

Joolien schreef:
Wat ik wel altijd meteen te horen krijg als ik een baby in mn handen heb, is van 'ohhh het past zo goed bij je', of 'ohhh het ziet er zo natuurlijk uit'. Dan denk ik ook stfu :')

Dat zijn ook de meest nutteloze opmerkingen. Bij wie ziet dat er dan niet natuurlijk uit? Een mens met een mensenbaby is per definitie niet een raar gezicht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:31

YellowGray schreef:
Joolien schreef:

Dat zijn ook de meest nutteloze opmerkingen. Bij wie ziet dat er dan niet natuurlijk uit? Een mens met een mensenbaby is per definitie niet een raar gezicht :')

Nou dat dus :') Niemand zal zeggen 'oh geef mn baby maar terug, het staat je niet'. :')

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:32

Ik vind het wel ronduit walgelijk en helemaal als het bewust gebeurd, om te kotsen %)

Vriendin van mij heeft ook een baby maar dat kind wordt godzijdank nu al opgevoed en niet koetsjikoe.

Ik krijg ook de opmerking weleens als ik weer zn kind in m’n handen gedrukt krijg. Maar ik reageer altijd dan veulentjes en puppies mij veel beter staan <3

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:39

hahaha nee ik hoef geen ongevraagde lichaamssappen van andere personen in of op mijn lijf :')
Dat het toevallig melk is maakt voor mij niet uit... :')
Ben sowieso een beetje spastisch met zulke zaken.
Kan ook helemaal stuk gaan als mensen hun eten dubbel dippen in de saus :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:48

Dus hier zitten ook een aantal seksvrije bokkers in het topic. :j
Ik zou het niet echt leuk vinden maar oliebol happens. Even afwassen en het is opgelost. Als ik met de paarden bezig ben en de stallen doe sta ik ook in de stront.
Dan valt melk best mee.