Showen!!! Die is ook snel aangekomen trouwens Kan niet wachten tot m'n laatste pakketjes binnen zijn, een is 4 aug verzonden, de andere 2 13 augustus. Duurt nog wel even.
Suus wat een prachtige hond
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-16 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, het valt me echt mee! Heb ook berichten gezien van mensen die weet ik het hoelang moesten wachten, dus ben blij dat hij er al is, ik ben niet zo heel geduldig namelijk haha.
Foto'tje: Rara, van welk soort kleuren hou ik ? Dit zijn de kleuren Tootsi, Trap, Midi, Magic Wand en Oh snap. Ik heb ook Chi en Lumiere 2 nog, maar die staan niet op de foto. Ik denk dat ik die weer ga verkopen, ik had ze erbij gedaan omdat ik sowieso minimaal 30 dollar moest hebben en het twijfelgevalletjes waren, ik ben niet zeker of die kleuren mij staan namelijk.
Marrit13
Geplaatst: 16-08-16 20:38
Wat een prachtige hond! Die kleuren
Ook weer aan het prutsen geweest, de bruine kleur is wel echt donker maar zie je helaas niet zo best op de foto. Nu ook wat minder aan de zijkant geprobeerd én 3 lagen extra mascara Wil ook eens kijken naar wat matte basiskleuren, denk een matte kleur boven en glim op het lid net wat beter is, wat meer diepte geeft? Verder niets op mn gezicht of lippen (ja Bepanthen )
Ik heb de basics (1) en een dupe van Naked 1 van UD. Maar de basics pak ik écht elke dag. Vindt shimmer nog wat intens voor mijn gezicht Maar die diepbruin/rode kleur lijkt me echt wauw. Vind rood heel spannend icm met mijn lichte huid (gele ondertoon wel) en blauwe ogen... Dus weet niet of ik het kan hebben..
Bij mij ook, heerlijk palette voor elke dag. En net even iets specialer dan de gewone Basics. Voor op werk en alles ben ik toch meer van de matte oogschaduw dan van de shimmer.
Marrit13
Geplaatst: 16-08-16 22:17
*staat ook op mijn lijstje*
Ik heb nl geen goeie matte basiskleuren. Dan lijkt me deze perfect!
Anoniem
Geplaatst: 16-08-16 22:20
Vind hem me ook een beetje doen denken aan de The Balm Matt(e) Trimony, de nieuwste met die rode kleur! Maar hij komt sowieso mijn kant op. Mooie toevoeging en naast mijn Naked Basics heb ik eigenlijk niet veel matte..
Ziet wel mooi uit. Ik denk dat ik het maar gewoon bij Mac ga houden vanaf nu. Heb 2 keer wat besteld via internet en toch zit er vaak wat bij dat ik de kleur toch anders vind dan gedacht. En in de winkel kan ik mooi proberen
Niniane
Geplaatst: 16-08-16 22:42
Ziet er heel mooi uit. Die verpakking is ook echt geweldig. Heb alleen al van zoveel.
Ik ben eigenlijk helemaal niet meer zo into MAC de laatste tijd, wil alleen nog zo'n Star Trek highlighter, maar verder ben ik er een beetje op uitgekeken eigenlijk