Heb vandaag MAC Syrup op, blijft een heerlijk draagbare kleur!
Die van Anastasia lijken me erg mooi, maar ik ga ze voorlopig maar even nog niet bestellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilna schreef:American Cream heb ik ook, heer-lijk!
Had nu zo'n testset van Aussie en moet zeggen dat die ook fijn was. Super zoete geur, maar dat vind ik wel lekkerAlleen werd van het 3 minute masker/conditioner mijn haar wel erg zacht en slap. Geen model meer in te krijgen. Maar als dit op is ga ik weer naar Lush over. heb de shampoobar met henna. Denk dat die wel past bij mijn geverfde haar.
Zijn er hier trouwens mensen die van dat kleurspul gebruiken om tussendoor de rode kleur op te frissen?
Tytonidae schreef:Dames, bij deze mijn review mbt de levering van de Anastasia Liquid Lipsticks die ik heb besteld:
Verzendkosten = 17,95 USD. Ik heb 2 lipsticks besteld en was dus in totaal (20+20+17,95) = 57,95 dollar kwijt wat neerkomt op 51.27 euro.
Ik heb mijn lipsticks vorige week woensdag besteld. Vandaag waren ze binnen. Ik kreeg een (werkende!) track en trace code en kon elke beweging van mijn pakketje volgen!
Nu komt hetgeen waar ik zo blij over ben;
Als je de lipsticks bestelt bij Anastasia heb jij bij je bestelling de mogelijkheid om het product als GIFT(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) aan te vinken. Op hoop van zegen heb ik dit gedaan maar had voor de zekerheid toch contant geld klaarliggen voor de levering vandaag. Nu blijkt dat ze op de buitenkant hebben staan dat er in het pakketje maar 1 product('brow product') zit ter waarde van 1 DOLLAR!![]()
Ik heb dus helemaal niks bij hoeven te betalen.![]()
Lipsticks waren stevig in bubblewrap verpakt.
Al met al heel tevreden met het leveringsproces!
Swatch van Pure Hollywood volgt later!
Skinnylove schreef:* Komt even binnenvallen *
Maar hoop dat jullie ervaringen hebbenIk heb een vrije droge huid met wat puistjes en mijn huid is altijd erg rood. Vooral na het douchen/reinigen van het gezicht. Nu wil ik graag een goede foundation die mijn roodheid ook dekt. Ik heb al zoveel ( goede ) merken geprobeerd maar tevergeefs..
Nu zie ik dat clinque een speciale foundation heeft voor de rode huid. Zijn er mensen hier die deze hebben uitgeprobeerd?
Bedankt alvast!