Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 11:14

Nog bedankt voor de complimenten :) ben zelf ook erg blij met de haarkleur :+:

Heb vandaag MAC Syrup op, blijft een heerlijk draagbare kleur!
Die van Anastasia lijken me erg mooi, maar ik ga ze voorlopig maar even nog niet bestellen :+

NYC2B

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-15 11:15

Ik zag dat een meisje op Marktplaats die van Anastasia verkoopt voor 30 euro..

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 11:38

Oh dan wacht ik ook nog even.. Heb best wel gauw last van velletjes.
Eerst binnenkort even de ysl shine lipsticks swatchen die zijn heerlijk romig

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 11:42

Gisteren naar de Lush geweest en ik heb Curly Wurly, Grass en American Cream meegenomen. Verder heb ik 3 testertjes meegekregen van Scalp.

Heb gisteren mijn haren eerst gewassen met mijn restantje Big(Ik had namelijk de vorige keer mijn haren gewassen met een conditioner die vol zit met siliconen) en daarna met Curly Wurly en American Cream. Wat een fijn spul zeg! Sinds gisteren ruik ik bij iedere beweging een lekkere vanille geur en mijn haren zijn helemaal zacht en glanzend <3

Van kokosstukjes heb ik helemaal geen last gehad, ik denk dat je het dan op de verkeerde manier gebruikt. Je hebt écht maar een klein beetje nodig, echt maar iets ter grootte van een 50 cent munt. Dan verspreid je dat over je handen en voeg je een klein beetje water toe zodat het makkelijker te verspreiden is in je haar. Echt een heerlijke geur ook <3

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 11:45

American Cream heb ik ook, heer-lijk!
Had nu zo'n testset van Aussie en moet zeggen dat die ook fijn was. Super zoete geur, maar dat vind ik wel lekker :') Alleen werd van het 3 minute masker/conditioner mijn haar wel erg zacht en slap. Geen model meer in te krijgen. Maar als dit op is ga ik weer naar Lush over. heb de shampoobar met henna. Denk dat die wel past bij mijn geverfde haar.

Zijn er hier trouwens mensen die van dat kleurspul gebruiken om tussendoor de rode kleur op te frissen?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 11:49

Ik heb momenteel paars in mn haar dus nu niet. Voorheen had ik het vaak roodbruin en dan deed ik 1x per week zo'n kuurtje van john frieda erin voor rood haar. Haalde de kleur weer mooi op altijd :j

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 11:51

Djilna schreef:
American Cream heb ik ook, heer-lijk!
Had nu zo'n testset van Aussie en moet zeggen dat die ook fijn was. Super zoete geur, maar dat vind ik wel lekker :') Alleen werd van het 3 minute masker/conditioner mijn haar wel erg zacht en slap. Geen model meer in te krijgen. Maar als dit op is ga ik weer naar Lush over. heb de shampoobar met henna. Denk dat die wel past bij mijn geverfde haar.

Zijn er hier trouwens mensen die van dat kleurspul gebruiken om tussendoor de rode kleur op te frissen?

Jij hebt copperhead dan denk ik? Ik heb nu goud/honingblond haar, dus hoef gelukkig niet echt iets te doen om die rode glans erin te houden.

Aussie vond ik ook fijn, maar na verhouding vrij duur. Dan vind ik dat je bij de Lush meer keuze hebt en je er veel langer mee doet. Bovendien bevat Aussie siliconen(Tenminste, toen ik hem probeerde 2 jaar terug), wat voor mijn droog haar niet erg bevorderlijk is. Geur vond ik ook erg lekker ja! :')

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 11:51

Zag een hele poos geleden op misslipgloss dat ze een speciale conditioner gebruikte om haar kleur weer op te frissen. Volgens mij was ze daar wel enthousiast over.
Ik zoek hem even voor je op; http://www.misslipgloss.nl/subtil-shade ... er-copper/
Misschien is die ook in het rood verkrijgbaar?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 11:53

Dank voor de tips dames :) Ik ga eens kijken

En ja, ik heb de Copperhead shampoobar. Ook nog 2 andere :+ De groene en de gele

Edit, die van Miss Lipgloss is idd in meerdere tinten te krijgen waaronder rood.
Ik ga eens kijken bij Frieda en de kappersproductenwinkel :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-15 12:15

Ik heb rode dipdye gehad en waste mijn haar toen een keer met Aussie voor gekleurd haar, pure ellende de kleur was helemaal vernaggeld :')

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:24

Je hebt speciale rode shampoo en conditioner voor rood haar. daar zitten rode pigmenten in. Werkt echt super goed.

Ik waste mijn haar eerst met een andere shampoo voor gekleurd haar, en daarna deed ik die rode erin, liet een minuut of 3/5 zitten en dan spoelde ik het uit.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:32

Voorheen heb ik ook roodtinten of roodbruintinten gehad, maar enige wat ik dan deed was shampoo en conditioner voor rood/gekleurd haar. maar wil nu wel proberen de kleur wat langer fris te houden. Eind maart ga ik nog een keer terug voor opnieuw verven, bijwerken. Dan loopt precies de 15 euro korting af voor permanente kleuring bij Brainwash. Van 32,50 voor 17,50 :)

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:47

Altijd mooi meegenomen die korting !

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:04

Dames, bij deze mijn review mbt de levering van de Anastasia Liquid Lipsticks die ik heb besteld:

Verzendkosten = 17,95 USD. Ik heb 2 lipsticks besteld en was dus in totaal (20+20+17,95) = 57,95 dollar kwijt wat neerkomt op 51.27 euro.

Ik heb mijn lipsticks vorige week woensdag besteld. Vandaag waren ze binnen. Ik kreeg een (werkende!) track en trace code en kon elke beweging van mijn pakketje volgen!

Nu komt hetgeen waar ik zo blij over ben;
Als je de lipsticks bestelt bij Anastasia heb jij bij je bestelling de mogelijkheid om het product als GIFT(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) aan te vinken. Op hoop van zegen heb ik dit gedaan maar had voor de zekerheid toch contant geld klaarliggen voor de levering vandaag. Nu blijkt dat ze op de buitenkant hebben staan dat er in het pakketje maar 1 product('brow product') zit ter waarde van 1 DOLLAR! :D
Ik heb dus helemaal niks bij hoeven te betalen. :Y)

Lipsticks waren stevig in bubblewrap verpakt.

Al met al heel tevreden met het leveringsproces!
Swatch van Pure Hollywood volgt later! :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:11

Oh dat klinkt heel goed. Netjes!

Skinnylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:23

* Komt even binnenvallen *

Maar hoop dat jullie ervaringen hebben :) Ik heb een vrije droge huid met wat puistjes en mijn huid is altijd erg rood. Vooral na het douchen/reinigen van het gezicht. Nu wil ik graag een goede foundation die mijn roodheid ook dekt. Ik heb al zoveel ( goede ) merken geprobeerd maar tevergeefs..

Nu zie ik dat clinque een speciale foundation heeft voor de rode huid. Zijn er mensen hier die deze hebben uitgeprobeerd?

Bedankt alvast! _/-\o_

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-15 17:36

Tytonidae schreef:
Dames, bij deze mijn review mbt de levering van de Anastasia Liquid Lipsticks die ik heb besteld:

Verzendkosten = 17,95 USD. Ik heb 2 lipsticks besteld en was dus in totaal (20+20+17,95) = 57,95 dollar kwijt wat neerkomt op 51.27 euro.

Ik heb mijn lipsticks vorige week woensdag besteld. Vandaag waren ze binnen. Ik kreeg een (werkende!) track en trace code en kon elke beweging van mijn pakketje volgen!

Nu komt hetgeen waar ik zo blij over ben;
Als je de lipsticks bestelt bij Anastasia heb jij bij je bestelling de mogelijkheid om het product als GIFT(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) aan te vinken. Op hoop van zegen heb ik dit gedaan maar had voor de zekerheid toch contant geld klaarliggen voor de levering vandaag. Nu blijkt dat ze op de buitenkant hebben staan dat er in het pakketje maar 1 product('brow product') zit ter waarde van 1 DOLLAR! :D
Ik heb dus helemaal niks bij hoeven te betalen. :Y)

Lipsticks waren stevig in bubblewrap verpakt.

Al met al heel tevreden met het leveringsproces!
Swatch van Pure Hollywood volgt later! :)

OEEEH! :D ik ben héél benieuwd. Ik wil hem eigenlijk echt heel graag maar mijn droge lippen staan me tegen.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:49

Skinnylove schreef:
* Komt even binnenvallen *

Maar hoop dat jullie ervaringen hebben :) Ik heb een vrije droge huid met wat puistjes en mijn huid is altijd erg rood. Vooral na het douchen/reinigen van het gezicht. Nu wil ik graag een goede foundation die mijn roodheid ook dekt. Ik heb al zoveel ( goede ) merken geprobeerd maar tevergeefs..

Nu zie ik dat clinque een speciale foundation heeft voor de rode huid. Zijn er mensen hier die deze hebben uitgeprobeerd?

Bedankt alvast! _/-\o_

Dan ga je symptoom bestrijding doen.
Zou als ik jou was eerst goed naar je huid kijken en je reiniging/verzorging routine... :)
Wat gebruik je allemaal en hoe?

Maar als antwoord op je vraag, ja de groene producten van Clinique zijn erg fijn voor een geirriteerde rode huid!. Zowel hun foundation als hun poeders.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 19:41

een tijdje terug was hier een vraag over koreaanse producten. Ik heb gisteren een cushion eye liner besteld van etude house.
Zwart was helaas overal uitverkocht, dus ben voor een bruine gegaan:
http://www.ebay.com/itm/301250756561?_t ... EBIDX%3AIT

Het cushion lijkt me erg goed werken, ik ben echt zoo benieuwd.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 22:19

Ik heb weer internet dus kan alles weer bijhouden. :D :D
Heb wel steeds meegelezen via mobiel maar reageren gaat daarop zo onhandig.

Ik heb trouwens 20% korting op alles bij Sephora. *\o/*
Iemand nog aanraders? De Nars lipsticks die ik graag wil zijn alleen via de Nars site zelf te krijgen, beetje jammer. :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 22:31

Nars blush, tattooliner van kat von d, Rosebud salve...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 05:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 06:14

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 08:12

:') Anthea... :=

Yeey Loose! Ik vind Sephora altijd heel irritant want uiteindelijk blijk je een hele hoop niet te kunnen bestellen...

Skinnylove, ik denk ook dat je beter kan kijken naar een goede huidverzorging dan naar iets wat het bedekt.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 09:19

Skinnylove, voor mij was overstappen naar andere gezichtscreme de oplossing ook :)

Kan ici Paris niet snel goede actie dien oo reiniging :x mm crème is op en geen zin om 50 euro uit te geven :x

Heb trouwens nieuwe oogschaduw van catrice, van die limited edition lijn <3 echt super dingetje veel pigment en blijft super zitten!