Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luckyboy5 schreef:Ik krijg een beetje het idee dat jullie elkaar gek lopen te maken qua calorien.
Als je een beetje gelezen hebt in dit topic,Marit en lisantjuh, is het normaal om als je wát beweging krijgt in de week, dat je al snel aan de 1900/2000 calorien per dag moet binnenkrijgen.
Van minder eten val je niet af , het enige wat er dan gebeurd is dat je lichaam alles wát je binnenkrijgt aan vet/eiwitten vast gaat houden . En inderdaad , zoals je al geconstateerd Marit ,dan val je niet af !!
Als je af wil vallen kun je wel wát minder eten dan die 2000 kalorien, maar niet 600 calorien minder , dat is gewoon teveel!
Wat wel heel verstandig is , is om heel goed te letten op wát je eet, als je uitgebalanceerd eet dan wordt je lichaam i.c.m. sporten strakker ,maar écht niet dikker!
Jolien,Ik vind je lijstje erg eenzijdig: brood en smeerrkaasachtig iets. Ik mis heel veel ,zoals een goede avondmaaltijd, groenten en fruit. Maar zoals ik begreep woon jij nog thuis en eet je "met de pot mee"? Dan is het al wat lastiger natuurlijk.
nairtje schreef:Nou, net dag 1 level 1 achter de rug. Ik had alleen geen gewichtjes.....
Ariebombarie schreef:sunshine schreef:Ik krijg toch wel het idee dat mijn buik strakker aan het worden is.
Heb even een foto bijgevoegd, maar haal de foto later wel weer offline, vind het niet echt iets om zulke foto's openbaar op internet te hebben namelijk
maar die is toch al heel strak?
Marit schreef:In welk opzicht verbaas je je dan Nadir?
luckyboy5 schreef:Britt90 schreef:Oja, die buikspieroefening met gestrekte benen omhoog: ik schuif iedere keer naar onderen op mijn matje...
Als ik die oefening doe dan hoor je iedere keer als ik mijn benen naar beneden doe en mijn rug weer op de mat komt een geluid alsof ik een dikke scheet laat![]()
![]()
Zo vreselijk genant!!!![]()
Nadir schreef:Marit schreef:In welk opzicht verbaas je je dan Nadir?
Sommigen eten extreem weinig of gewoon netjes alles van 'de schijf van 5'. En dan wordt er gezegd 'je eet ongezond'...
Nou ik heb nog geen pizza of chocolade voorbij zien komen hoor, en dat heb ik lekker wel op de afgelopen week.Als je verder gewoon gezond eet kan dat best een keertje.