Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 10:48

Even niks, heb van de week een flinke verrekking of een klein scheurtje in een rugspier opgelopen... :+ Daarom heb ik de laatste dag van de Shred ook niet kunnen doen. Ik zit nu twee dagen met tape. Hoop wel na 't weekend weer op de paarden te kunnen stappen, maar of ik ook direct weer 2 kilo kan liften met mijn arm betwijfel ik _O- Maar, voor als alles weer werkt: RIPPED! ;-)

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 10:51

WAUW Shanna, wat een mooi resultaat zeg! Mag je trots op zijn. Ben stiekem wel benieuwd naar foto's. :D

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 10:53

Mooi resultaat inderdaad! Ook wel benieuwd naar foto's maar durf dat zo niet vragen, beetje vreemd toch idd als je mensen niet kent hen in ondergoed te bewonderen ;) :D Ga dat zelf ook niet doen dusja :P

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 10:56

wauwie shanna! :D

ik heb gisteren gezondigd met een bak B&J, valentijnsverassing van bf :')

verder wel belachelijk gezond gegeten, dus vind dat het wel mag voor die ene keer O:)

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 10:57

Ok ga me hier ook aanmelden, ik ben net begonnen, gisteren dag 2 van level 1 gedaan, en zo meteen dag 3 doen :j
Ik voel het goed in mijn spieren!

Doel: strak zijn tegen mijn trouw, op 3 augustus :D en liefst vroeger :j
als ik netjes volhou nu, deze 30 dagen, ben ik net op mijn verjaardag klaar :)

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:02

Jeej dag Thea :D

Mooi doel toch he bij jou :)
Bij mij is het een beetje hetzelfde doel, ik wil niet dat dikke, lompe kind zijn achter de stralende bruid :')

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:03

_O-

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:03

Ik krijg toch wel het idee dat mijn buik strakker aan het worden is.
Heb even een foto bijgevoegd, maar haal de foto later wel weer offline, vind het niet echt iets om zulke foto's openbaar op internet te hebben namelijk :P

http://img.photobucket.com/albums/v195/ ... 1360919018

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:04

luckyboy5 schreef:
Ik krijg een beetje het idee dat jullie elkaar gek lopen te maken qua calorien.
Als je een beetje gelezen hebt in dit topic,Marit en lisantjuh, is het normaal om als je wát beweging krijgt in de week, dat je al snel aan de 1900/2000 calorien per dag moet binnenkrijgen.
Van minder eten val je niet af , het enige wat er dan gebeurd is dat je lichaam alles wát je binnenkrijgt aan vet/eiwitten vast gaat houden . En inderdaad , zoals je al geconstateerd Marit ,dan val je niet af !!
Als je af wil vallen kun je wel wát minder eten dan die 2000 kalorien, maar niet 600 calorien minder , dat is gewoon teveel!

Wat wel heel verstandig is , is om heel goed te letten op wát je eet, als je uitgebalanceerd eet dan wordt je lichaam i.c.m. sporten strakker ,maar écht niet dikker!

Jolien,Ik vind je lijstje erg eenzijdig: brood en smeerrkaasachtig iets. Ik mis heel veel ,zoals een goede avondmaaltijd, groenten en fruit. Maar zoals ik begreep woon jij nog thuis en eet je "met de pot mee"? Dan is het al wat lastiger natuurlijk.

Ik vind het wel een openbaring dat het zo werkt! Ik ga vanaf nu afwisselender eten. At eerst elke dag hetzeflde ontbijt en vaak dezelfde lunch, dat gaat ik nu af en toe omwisselen. Qua vezels en eiwitten etc zat ik eigenlijk allemaal wel goed. Maar hett is gewoon gek omdat ik van mezelf altijd vind dat ik super veel eet, ik heb altijd honger :+ Maar ga nu gewoon proberen, tussen elke grote maaltijd minstens een tussendoortje en dan fruit of een cracker ofzo.

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:05

sunshine schreef:
Heb even een foto bijgevoegd, maar haal de foto later wel weer offline, vind het niet echt iets om zulke foto's openbaar op internet te hebben namelijk :P

Lijkt me behoorlijk strak :j

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:06

nairtje schreef:
Nou, net dag 1 level 1 achter de rug. Ik had alleen geen gewichtjes.....

Hey!!
Hoe ging het shredden? Je kunt t in het begin ook met flesjes water doen!

Luckyboy, ben het helemaal met je eens. Ik verbaas me echt over het eetpatroon van sommigen hier...

Shanna, mooi resultaat, goed hoor!! +:)+

Ik heb net dag 1 van level 2 (shred) gedaan. Heb gisteren dus maar de helft kunnen doen dus die tel ik niet mee. Ging lekker, ik vind dit level veel leuker!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:12

sunshine schreef:

maar die is toch al heel strak?

Ariebombarie

Stral schreef:
Jeej dag Thea :D

Mooi doel toch he bij jou :)
Bij mij is het een beetje hetzelfde doel, ik wil niet dat dikke, lompe kind zijn achter de stralende bruid :')

:')

Marit

In welk opzicht verbaas je je dan Nadir? :)

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:14

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:14

ik zit trouwens volgens die site op 26,1% en mag 27% hebben, dus dat is op zich wel ok :)

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:16

Je ziet wel verschil langs de zijkanten inderdaad!

Hmm, ik begin te denken dat ik toch ook maar een foto moet trekken vanavond misschien, voor mezelf dan :+

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:18

Je ziet het zeker al Roos! :j

Ok, ik ga beginnen, en eerst foto maken dan maar :')

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:31

Goed verschil te zien al hoor, Rooslover!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:31

Ariebombarie schreef:
wauwie shanna! :D

ik heb gisteren gezondigd met een bak B&J, valentijnsverassing van bf :')

verder wel belachelijk gezond gegeten, dus vind dat het wel mag voor die ene keer O:)

welke welke welke?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:36

Ariebombarie schreef:
sunshine schreef:

maar die is toch al heel strak?

Nu wel inderdaad, voordat ik begon was het niet zo strak.
Als ik spring zie je nog steeds wel een beetje "kwabben" net onder mijn navel, maargoed al met al ben ik super tevreden en ben dan ook heel benieuwd wat het resultaat zal zijn op dag 30 !

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:38

Nou ik zie mijn kwabben al als ik niet spring :+

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:40

Marit schreef:

Sommigen eten extreem weinig of gewoon netjes alles van 'de schijf van 5'. En dan wordt er gezegd 'je eet ongezond'... :?
Nou ik heb nog geen pizza of chocolade voorbij zien komen hoor, en dat heb ik lekker wel op de afgelopen week. :D Als je verder gewoon gezond eet kan dat best een keertje.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:43

luckyboy5 schreef:
Britt90 schreef:
Oja, die buikspieroefening met gestrekte benen omhoog: ik schuif iedere keer naar onderen op mijn matje...

Als ik die oefening doe dan hoor je iedere keer als ik mijn benen naar beneden doe en mijn rug weer op de mat komt een geluid alsof ik een dikke scheet laat :o :o
Zo vreselijk genant!!! :') :')

Whaha, dat heb ik dus ook!

Wat een goede resultaten Annash! Je bent echt flink wat centimeters (en kilo's) kwijt. Goed zeg. :D
En rooslover, je ziet inderdaad al wel wat verschil. Ook al zo goed bezig.

Gisteren heb ik mij, na dag 15, toch ook maar eens gemeten. Helaas is er van mijn kuiten en bovenbenen niks af, dus misschien dat ik binnenkort de Killer Buns & Thighs er bij ga doen. Vooral mijn bovenbenen mogen wel wat strakker. Mijn armen tonen ook weinig verschil, maar van mijn taille is al 3 cm af! Jammer genoeg van mijn borsten ook, en ik had al zo weinig! |( Van mijn billen en heupen zijn elk 2cm af, dus het gaat best lekker. Totaal al 10cm kwijt! Op naar de tweede helft van de shred! :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:52

Nadir schreef:
Marit schreef:

Sommigen eten extreem weinig of gewoon netjes alles van 'de schijf van 5'. En dan wordt er gezegd 'je eet ongezond'... :?
Nou ik heb nog geen pizza of chocolade voorbij zien komen hoor, en dat heb ik lekker wel op de afgelopen week. :D Als je verder gewoon gezond eet kan dat best een keertje.

Oh ik eet 's avonds gewoon wat de pot schaft, of het nou pizza, tosti's, pasta of groente is. Dus avondeten hou ik geen rekening mee. :P En met verjaardagen hou ik me ook niet in wat betreft een stukje taart. Maar verder wil ik wel gewoon zo gezond mogelijk eten.

Handige link voor geznodne tussendoortjes http://www.voedingscentrum.nl/Assets/Up ... endoor.pdf