Schijnt wel dat je er een strakkere buik van krijgt en een mooie taille, maar die effecten zijn natuurlijk nog niet zichtbaar haha. Ik gebruik wel een verzwaarde fitnesshoepel met bobbels! Vandaar de blauwe plek haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arienette schreef:Ik heb net voor het eerst deze courgettesoep gemaakt http://www.okokorecepten.nl/recept/soep/courgettesoep/courgettesoep Alleen in mijn geval in plaats van kippenbouillon gewoon groentebouillon gedaan want ik ben vegetarier en als melk natuurlijk magere melk. Het enige wat 'fout' is is de groene pesto, maar ik heb wat meer courgette en ui toegevoegd en er kwamen vijf royale porties uit. Twee eetlepels pesto gedeeld door vijf mag best. Vind soep altijd super fijn tijdens het afvallen. Boordevol groenten, vult prima als lunch bijvoorbeeld en in calorieën toch beperkt. Ik woon alleen dus gewoon in de vriezer en af en toe een bakje pakken lekker!
Mandy517 schreef:Arienette schreef:En issie ook lekker?Ga deze ook een keer maken denk ik
Ik woon nog thuis, en niet zulke soepliefhebbers hier.. maar ik kan het natuurlijk wel maken en invriezen voor eens tijdens de lunch
Mandy517 schreef:Ojajoh schreef:jaa die heb ik ook!
ligt al maanden in de schuur niets te doen
Zonde! Het is leuk om te doen, vind ik danAlleen de blauwe plekken in het begin zijn even naar
Mandy517 schreef:@Ojajoh had je hier blijvend last van? Ik heb het namelijk eerder gedaan en na een tijdje werd het steeds minder! Het helpt ook om een dik vest of eventueel watten met verband om je buik heen te doen
cass1991 schreef:Hoi allemaal! mag ik me ook melden? Ik ben Cassandra, 21 jaar!
Ik beweeg denk ik wel genoeg..2 keer in de week zumba en ik moet 6 km fietsen naar mijn werk en dat vaak 4 of 5 dagen in de week! als het straks langer licht word wil ik ook het hardlopen weer oppakken!(kijken hoe dat loopt, heb snel last van me knieen)