[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 19:18

Ooooh Gerbenfroh.... Ik ben ook verliefd nu <3
Heel erg mooi!

Corelli

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 20:25

Ja laus jaaa :j Mooi man

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 20:41

Laura ik vind 'm echt heel erg gaaf :j ik heb zelf ook wel eens aan een sleeve gedacht, ofja ook deels. Maar dezelfde gedachtes als jij, maar ik denk dat het je super gaaf zal staan en dat je het gewoon moet doen :D

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 22:10

Wow, die bloemensleeve is echt gaaf!

En Adam heeft ook weer een erg gaaf stuk afgemaakt
Afbeelding

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 22:11

Heel gaaf, maar niet mijn smaak.. Maar ondanks dat wel echt ontzettend knap :j

Zag op telefoonhoesjes op internet (heel wat anders :') ) ook gave ontwerpen langskomen! Eens kijken of ik het nog kan vinden.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 22:11

:wow: Van zoiets ga ik echt kwijlen whaha.
Super gaaf

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 22:14

Nee, mijn smaak is het ontwerp an sich ook niet, ik zou dit niet op m'n rug willen, maar ik vind zijn techniek en manier van kleurgebruik echt geweldig en daar gaat het mij in dit geval dan ook meer om.
Wat ik wil is meer zoals de zwaluwen en de tekenmodelpoppen (noem ik ze maar even) met de felle kleuren die hij maakt.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 22:14

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 22:16

Die zouden het idd prima doen als tattoo op je zij/rug.

Om even te laten zien hoe kundig Adam is en dat hij meer kan dan alleen 'creatief net kleurtjes', een 'work in progress van hem:
Afbeelding
Ik blijf fan :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 22:18

Wauw beide zijn erg mooi <3

Edit : Dit is ook wel heeeeel erg gaaf zeg :j

Afbeelding

Met UV inkt

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 23:27

Hey hey,

Klein vraagje, zaterdag heb k mn afspraak staan voor mn eerste tatoeage. Ik begin hem steeds meer te knijpen of nja zenuwachtig. Bang voor wat het is en wat er komen staat, hoeveel zeer zal het doen.
Ik heb geen kleur, maar alleen lijn werk.
Komt op mn onderarm en is een tekst.
Wie kan mij ti[s geven?
Desnoods via pb aangezien ik de topics niet dagelijks langs ga

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 23:47

Zorg dat de tekst goed gespeld is. :')
Klinkt stom maar écht zeker weten want een spel- of taalfout is te knullig voor woorden.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 23:50

Tis een tekst die heel cliché is maar voor meer als 100% op mij slaat: I won't give up

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 23:51

_Mondy_ schreef:
Wauw beide zijn erg mooi <3

Edit : Dit is ook wel heeeeel erg gaaf zeg :j

[ Afbeelding ]

Met UV inkt

Oh die is gaaf zeg!

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 01:36

Hai, Ik wil heel graag een tattoo laten zetten (zit er al jaren over te denken maar ik ben echt een piepdoos.. ) dus ik wil een heel mini laten zetten, het liefst iets met een mooie betekenis, ik heb een hele ruige tijd achter de rug, maar zou t ook wel mooi vinden als t paard erin word verwerkt op een of andere manier. Maar een mini wolfje lijkt me ook mooi , (dan heb ik het echt over een mini mini om te voelen hoe het nou echt voelt :Y) ) iemand tips? Ik zit in friesland, zijn er goede berichten over Low Voltage Ink in joure?

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 05:05

Daar kan je prima naar toe, mijne is daar ook gezet. En ik zit NIET in Friesland :+
En minimini, krijg je daar geen spijt van (in de trant van ontbreken van detail)? Mijn eerste is geen kleintje. De lijntjes zetten was peanuts, alleen het inkleuren soms pijnlijk. Het voelde voor mij alsof iemand met zo'n vulpotlood zat te tekenen :+ had totaal niet het idee dat het met naalden gebeurde

Die laatste van Adam vind ik mooi, de vogel ook, maar niet mijn ding als tattoo. Ik zou zoiets wèl als kunst aan mijn muur willen hebben.
Dat uv is erg gaaf, kwam laatst ook een tatoeage tegen van een maan met uv accenten.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 07:47

Ik heb die rugtattoo van Adam doorgestuurd naar mijn artiest, die is niet zo'n voorstander van die techniek (zou slechter genezen?) maar hij zei dat hij het wel kon zetten als ik het wilde. Probleem is dat ik weet dat als hij zoiets beweert, hij dat ook echt kan, haha. Brengt me op ideeën... Maar ik wil eerder richting meer 3D, realistische dingen met veel kleur, zoals anders werk van Adam en dat zal mijn artiest ook wel goed zetten. Nu nog eerst sparen en verder afvallen.

Ik zou ook nooit gaan voor iets kleiners omdat je bang bent voor de pijn ofzo. Zo erg is het allemaal niet en straks krijg je spijt dat hij te klein is of dat er iets ontbreekt. Low voltage ink zet prachtige dingen :j

Succes xDaantjxx! En dat een tekst cliché is moet je toch zelf weten, als het bij jou past dan moet je het doen!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 08:03

Ik zet ook maar een kleintje 6 sept, ook omdat ik een mietje ben o.a. :') als het maar iets is waar je echt 300% achter staat maakt het toch niets uit :)

Ik zit daarnaast ook nog met mn werk waarbij tat's sowieso niet altijd even gewaardeerd worden.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 08:07

Wat jij gaat zetten kan ook perfect klein :j . Niet teveel detail, gewoon simpel.

Vanaf dat je over dieren begint te spreken is inimini volgens mij jammer van het ontwerp, want heel klein kan je detail nooit zo uitgebreid zijn.

Mijn tatts sta op m'n voet en boven m'n enkel, daarnaast zou ik graag m'n rug nog doen. Goed te verbergen indien nodig, al zijn die plekken niet perse daarvoor gekozen, vond het gewoon mooie plekken voor een tattoo :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 08:13

Heb gister mijn 5e tattoo laten zetten. Een anker op mn bovenbeen, met wat bloemen erom heen. Super blij mee, en totaal geen zeer!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 08:14

Ja das waar :j
Ik vind voeten/enkels, ribben en rug ook de mooiste plekken voor een tattoo, binnenkant pols ook, maar dat is op mijn werk niet praktisch

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 08:17

Ik ga m op de binnenkant van m'n bovenarm zetten :j

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 08:29

Hey allemaal! Bokt is ook overal voor in he? Ik zoek op tattoos en natuurlijk is daar ook een topic over. Hahaha! Heb een aantal pagina's doorgescrolld en woooow, wat zitten hier een stoere chicks zeg! Dapper hoor!

Ik heb gisteren mijn eerste (en laatste) tattoo laten zetten in Den Haag bij Mad Science Tattooing. Hij zit bovenaan mijn onderarm aan de binnenkant. Het is het cijfer 11 met vleugeltjes aan weerskanten. Ik zal binnenkort wel even een foto posten. Met schoonmaken vanochtend leken er een soort van velletjes los te komen, zwartgekleurd door de inkt. Is dit normaal?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:35

ssssuus schreef:
Heb gister mijn 5e tattoo laten zetten. Een anker op mn bovenbeen, met wat bloemen erom heen. Super blij mee, en totaal geen zeer!

Klinkt super gaaf ! Foto :D

Sharon ja hoor is normaal :j Ben benieuwd naar je foto... ene de laatste ..weet je dat zeker haha.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:39

@Mondy thanks voor je antwoord! Ik schrok al vanochtend! Niemand weet dat ik iets heb laten zetten, behalve mijn vriend. Zal straks stiekem een foto maken :P

Ja ik denk zeker te weten dat ik er maar eentje wil. Heb hier al heel lang over na zitten denken en dit betekent echt iets voor me en vond ik een leuke plek. Ik heb verder (vind ik) geen geschikte plekken op mijn lichaam en zou ook echt niet weten wat het dan moet worden :)