Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glossi schreef:Dominique_96 schreef:Is er ook n mac foundation voor droge huid? Heb al es wat geprobeerd maar bij mij zie je ze echt gigantisch zitten
Volgens de pixiwoo zusjes niet, die hadden er een filmpje over gemaakt. Maar volgens mij zijn die sowieso niet zo van de MAC foundations.Dominique_96 schreef:Ik vond de CC cream niet mooi bij mij. Je zag hem heel erg zitten en heel erg ''cakey''.. Ik heb dan wel een droge huid dus bij mij zie je veel zitten..
Maar dit is niet zo'n 'foundation' CC cream he. Dit is voor onder de foundation, als basis. Het neutraliseert je huid en is in verschillende kleuren te krijgen:
[ Afbeelding ]
Blon_D, super om te lezen dat je er zo enthousiast over bent! Heb je toevallig de verpakking nog en zitten er ook irriterende bestandsdelen in zoals parfum? Ik zou dan idd ook voor neutralize gaan
SuSem, ik heb de visapure en wil en kan er niet meer zonder. Als ik hem 1 dag niet gebruik dan merk ik dat de volgende dags. Zodra hij kapot is komt er zonder na te denken een nieuwe!
Mijn favo MAC oogschaduw is Patinaniet dat ik er veel heb maar die kleur is gewoon perfect. Hij kan altijd en is ook mooi om als enige oogschaduw te gebruiken voor als je een keer wat sneller moet en geen tijd hebt om meerdere kleuren te gebruiken.
Djilna schreef:Wanneer heb je besteld Emmaa?
Ik zaterdag en zondag dus het zal er denk ik donderdag of vrijdag zijn..
Deze week ook mijn LUSHpakket uit Engeland en mijn nieuwe telefoon
Pakketjesweek