Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 00:29

Ja wel over MAC maar niet over de foundations van MAC. Op de Face en Body foundation na. Die vergeet ik altijd omdat ik het meer als een meng product zie (wat het niet alleen is, maar zit altijd met die witte in mijn hoofd haha)

Dominique_96, ja dat zou ook kunnen idd. Bij mij deden ze toen ook heel veel foundation en creme op. Zoveel doe ik zelf nooit. Ik moet maar eens een dagje shoppen gaan plannen zodra ik weer wat geld heb gespaard (ben afgevallen dus helaas veel nieuwe kleding moeten kopen)

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 01:10

Nieuwe kleding shoppen is ook leuk toch? ;)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 08:09

Glossi schreef:
Dominique_96 schreef:
Is er ook n mac foundation voor droge huid? Heb al es wat geprobeerd maar bij mij zie je ze echt gigantisch zitten :\

Volgens de pixiwoo zusjes niet, die hadden er een filmpje over gemaakt. Maar volgens mij zijn die sowieso niet zo van de MAC foundations.

Dominique_96 schreef:
Ik vond de CC cream niet mooi bij mij. Je zag hem heel erg zitten en heel erg ''cakey''.. Ik heb dan wel een droge huid dus bij mij zie je veel zitten..

Maar dit is niet zo'n 'foundation' CC cream he. Dit is voor onder de foundation, als basis. Het neutraliseert je huid en is in verschillende kleuren te krijgen:
[ Afbeelding ]

Blon_D, super om te lezen dat je er zo enthousiast over bent! Heb je toevallig de verpakking nog en zitten er ook irriterende bestandsdelen in zoals parfum? Ik zou dan idd ook voor neutralize gaan :j

SuSem, ik heb de visapure en wil en kan er niet meer zonder. Als ik hem 1 dag niet gebruik dan merk ik dat de volgende dags. Zodra hij kapot is komt er zonder na te denken een nieuwe!

Mijn favo MAC oogschaduw is Patina <3 niet dat ik er veel heb maar die kleur is gewoon perfect. Hij kan altijd en is ook mooi om als enige oogschaduw te gebruiken voor als je een keer wat sneller moet en geen tijd hebt om meerdere kleuren te gebruiken.

ik heb hem nog ja! zal vanavond even kijken. ik gebruik hem wel als foundation overigens. heb verder w een ege huid alleen her en der wat snel rood en daarvoor gebruikte ik foundation dit is ve fijner

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 08:11

Deijs schreef:
Ik vind dat die groene cc cremes wel een soort oranje-ge kleur achter laten. Iig die van Lóreal wel.

die van mac is niet groen maar geel.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 08:17

Ik heb ook die face and body foundation van MAC. Veel product voor relatief weinig geld. Wel echt een hele lichte dekking maar absoluut gaan plamuureffect.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:45

Weet zo niet meer wie het vroeg, maar de pore minimizing primer van Dior is erg fijn. Heb deze sinds een kleine maand ongeveer en gebruik hem regelmatig. Poriën worden minder en huid mooi mat. Heb ook tijdje Benefit Porefessional gebruikt, maar daarvan zag je bij mij heel goed droge plekjes, de Dior doet dit niet bij mij.

Van MAC kleurtjes is Patina ook mijn favoriet. Ideaal voor simpele overdag look. Zijn nog genoeg die ik wil hebben, zal binnenkort weer eens een bestelling doen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:56

Ik heb platina ook maar gebruik m eigenlijk weinig :=
Dazzlelight is m'n favoriete highlight kleur voor op t bewegend ooglid en onder de wenkbrauw

Heb weer een simpele look voor jullie;
http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... ce3973.jpg

Wenkbrauw: christian wenkbrauwpoeder
Ooglid: soft en Gentle van Mac
Crease: too faced Natural eyes palette kleur sexpresso
Blendkleur: nyx blush in taupe

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:16

Vandaag Expensive Pink op :D Met roze kleding aan is hij toch echt niet roze :D Meer goudroze/perzikachtig. Maar daarom heet hij vast ook Expensive Pink :P Goud = duur :D

Ik moet je look vanavond bekijken Suus, die fotosite mag ik op mijn werk niet bezoeken :+

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:17

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:18

Ik hoop dat mijn MAC pakketje straks binnen is gekomen als ik thuis kom haha. En de stickers voor mijn Mac die ik besteld heb, en mijn make-up kwasten van Ebay :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:18

Wanneer heb je besteld Emmaa?
Ik zaterdag en zondag dus het zal er denk ik donderdag of vrijdag zijn..
Deze week ook mijn LUSHpakket uit Engeland en mijn nieuwe telefoon *\o/*
Pakketjesweek :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:20

Dominique die zien er inderdaad goed uit zeg!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:22

Mooi he, en dat voor zo weinig geld :D
djilna: streng zeg :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:23

Djilna schreef:
Ik zaterdag en zondag dus het zal er denk ik donderdag of vrijdag zijn..
Deze week ook mijn LUSHpakket uit Engeland en mijn nieuwe telefoon *\o/*
Pakketjesweek :')

Zaterdag, maar stond 2-4 dagen verzending dus het zou zomaar kunnen dat hij er vandaag of morgen al ligt. Hopen :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:52

Ik hoop met je mee :P , maar mijn ervaring is dat MAC best sloom is helaas. :\

Glossi: Nieuwe kleding is toch ook leuk? :D Al ben je daar uiteindelijk wel meer aan kwijt dan aan een paar makeupjes.. Ik geef trouwens sowieso liever geld uit aan makeup. :D
Laatst bijgewerkt door Loose op 28-07-14 11:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:54

Dan ga ik mezelf zo maar even troosten met een nieuwe foundation _O-

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:55

Haha goed bezig! Ik denk dat ik zo nog ff nieuwe oogschaduws ga bestellen, heb gister nog wat research gedaan naar mooie kleurtjes. :D Nog 7 en mn 2e palette zit vol. :):)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:56

MAC is langzaam.... Staat dat 2-4 dagen duurt, maar ik ga altijd uit van veel langer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:58

Maar ik wil mn oogschaduws nuuuuhuuuu |(

Djilna

Emmaa_ schreef:
Djilna schreef:

Zaterdag, maar stond 2-4 dagen verzending dus het zou zomaar kunnen dat hij er vandaag of morgen al ligt. Hopen :')

2-4 werkdagen hè. Dus dat gaat pas in op maandag ;) Dus woensdag op zijn vroegst

Anoniem

Blijkbaar ben ik onlangs blond geworden _O- Woensdag it is :') ( |( )

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:04

Ik heb afgelopen weekend het sleek pumpkin blush trio besteld, die wilde ik al zooo lang. Nu eindelijk gewoon gedaan. Ik ben best wel donker qua huidskleur, surinaamse papa, dus oranje staat me altijd heel erg leuk. En via ebay een bareminerals kwast besteld. Ik gebruik altijd de original foundation van bareminerals in de kleur golden tan. Ideaal voor mijn vette huid!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:05

MAC duurt inderdaad lang :) zolang het kan bestel ik bij Douglas :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:08

Daar heb je alleen de PRO producten niet helaas. Erg jammer, achteraf hadden ze dat wel toen de MAC nog in de Bijenkorf in Arnhem zat. Toen was ik alleen nog geen MACfan :') Pas aan het eind..
Ze wilden ze ook graag bij Douglas, maar die wil dat niet omdat ze een ander merk hebben metd at insertsysteem. Vaag toch?
Maar goed, ik ga wel bij Douglas kijken voor een MSF/blush/lipstick :)

BareMinerals trekt mij ook foundationtechnisch, maar vind het zo lastig om een kleur te kiezen via internet!

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:10

Ja ik heb mijn kleur toen gekozen in de winkel inderdaad..... Toen ik op visite was bij mijn ouders in Koeweit. Daar hebben ze een sephora zowat om de hoek zitten. Maar in principe is het wel heel makkelijk hoor om te doen via hun online kleuren check. Dan kies je gewoon het meisje wat het dichtste bij jou ligt qua huidskleur. Veel makkelijker kiezen dan zo'n plaatje met een kleur erop.