Jokonootje schreef:fjordjes schreef:Dank je.
Ik heb daar geen behoefte aan. Jammer dan voor hun gemiste kans. Probeer zo min mogelijk naar de huisarts te gaan haha. Ze weten ook niet eens dat ik mounjaro gebruik.
Ik zou het toch even in de dossier laten zetten. Het heeft gevolgen voor narcose etc. Stel je bent zelf niet in staat het te melden dan kunnen ze het wel zien in je dossier.
In dat geval kun je toch geen week wachten tot het uitgewerkt is en bij spoedintubatie ga je toch uit van niet nuchter.
Bovendien zien wij het in het ziekenhuis helemaal niet als het bij huisarts in het systeem staat. Dat komt dan namelijk toch niet in het LSP wat wij in kunnen laden.
Overigens nog niets gehoord over leveringsproblemen van Saxenda en gister nog uitgebreid met openbaar apotheker gesproken over patiënt met precies hetzelfde probleem met de vervanging.

) en moet zeggen dat ik best schrok van mijzelf. In het hotel hadden we hele grote spiegels, normaal zie ik alleen mijn gezicht in de spiegel.

. Bij mij zijn de ribben ook vrij goed zichtbaar onder de hals, schijnbaar is dat vet niet zo standvastig en verdwijnt sneller dan rond je middel