Samantha_ schreef:Ja dat stuk had ik ook gelezen. Bijzonder wel ja.
Ja dat de pro lopers erop lopen wist ik, maar goed die zijn ook meer ervaren en doen minder lang over de marathon.
Maar ik ga ze binnenkort zeker eens proberen.
Nouja het is ook een beetje, maakt het voor ons uit als we 2 of 3 min sneller zijn bijvoorbeeld? Het zal echt niet opeens een half uur verschil maken.
Sherivey schreef:Vooral dat laatste.
Ik heb bij mn eerste marathon de fout gemaakt om sportdrank te pakken dat de organisatie uitdeelde.
Daar heb ik 2 keer van kunnen genieten, zegmaar.

Ja ik wist dat ik op de AA drink slecht ging dus daarom gezorgd dat ik tailwind tot mijn beschikking had. Met dank aan mijn lieve man. Wel bij alle posten op 1tje na, drinken gepakt en het hele bekertje leeg gedronken.
muppetmayo lastig hoor als je maat zo "bijzonder" is. Zou toch zeggen dat het tegenwoordig een stuk normaler is.
Suliko wat tof van dat veulen. En wat een heerlijke run zo met flinke hoogtemeters. Dat krijg ik in brabant echt niet voor elkaar. En wat goed dat je alles omhoog gerent hebt.
Heerlijke foto's.
Puera stomme garmin. Wel lekker gelopen dus.
En vandaag ook weer. Goed bezig!
BusyMissy schreef:Iedereen al weer voorzichtig aan het trainen lees ik, fijn dat de spierpijn meevalt.
Nope! mijn bovenbenen zijn nog steeds echt pijnlijk. Voel me verder prima maar ik kan nog steeds niet normaal traplopen
.
Oh samantha ben hele benieuwd hoe ze dat gaat vinden!
Sv ook weer een lekker rondje met hoogtemeters. Moet goed komen in de vogezen zo.
Ah heerlijk is dat als het zo goed gaat he Goof. Geniet ervan!
Hier zit ik nog een beetje op mijn roze wolk van de marathon. (nouja en in de spierpijn frustratie dus).
Super grappig is dat iemand mij heeft gespot in een filmpje van een vlogger. Op km 39 kom ik haar voorbij gerend al dansend/feestend op de muziek.
Dat is ook echt hoe ik het beleefd heb (oké met hele zware momenten). Genoten van alles om me heen en omdat ik echt in tempo op het gemak liep, kwam ik in energie niks te kort. Kan hier helaas geen filmpje plaatsen.
Daarom nog even wat foto spam
Deze foto staat in het magazine van de marathon zelf
Gemaakt op km 32/33 door een motormuis.

Ergens in het begin:

km 41

Gehaald!

Momenteel zijn wij met het gezin in Frankrijk dus de komende 2 weken wordt er weer veel gewandeld en weinig gerend. even goed herstellen en dan zien we wel weer verder.
Owja nog wel leuk. De statistieken. Mijn plan vooraf (05:27 gemiddeld)

De werkelijkheid (05:27 gemiddeld):
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 17-04-25 19:30, in het totaal 2 keer bewerkt