Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Zonder vaccins en niets doen waren we er nu uit geweest. Ten koste van honderdduizenden mensen. Niet alleen Corona doden, ook mensen met aandoeningen die normaal te behandelen waren hadden het afgelopen jaar het loodje gelegd. Nierdialyse, kanker , blindedarm ontsteking , hersenbloeding, trombose, ongeluk , prematuur geboren. Die kun je er ook nog bij rekenen. Optelsom? Half miljoen doden ? Heel veel bokkers ? Gaten in elke familie ? Maar hè , we waren er wel van af en terrassen en winkels weer open, heel veel werkgelegenheid. Win win toch ?
bigone schreef:Welke economie? Natuurlijk was mijn post sarcastisch bedoeld maar echt, zo veel mensen die demonstreren , mijn leven, mijn vrijheid, mijn zelfbeschikkingsrecht en wat er verder nog voorbij komt, erger me soms zo verschrikkelijk aan die egoïstische leeghoofden.
Echwel schreef:Oh jee sorry maar soms denk ik dat het hier net een cd speler is die op repeat staat.....iedere keer weer.
loriene schreef:Shaggy09 schreef:Come on, loriene. Hoe moeilijk is het om met betrouwbare, geverifieerde bronnen te komen? En dan nog durven te zeggen dat mensen moeten gaan nadenken.
Wat noem jij betrouwbaar?
Wat in jullie straatje komt?
Ik deel dit hier omdat het belangrijk is.
loriene schreef:Shaggy09 schreef:Come on, loriene. Hoe moeilijk is het om met betrouwbare, geverifieerde bronnen te komen? En dan nog durven te zeggen dat mensen moeten gaan nadenken.
Wat noem jij betrouwbaar?
Wat in jullie straatje komt?
Ik deel dit hier omdat het belangrijk is.
loriene schreef:Echwel schreef:Oh jee sorry maar soms denk ik dat het hier net een cd speler is die op repeat staat.....iedere keer weer.
Ja iedere keer weer,vervelend he!
Wanneer ik iets wil delen om mensen te waarschuwen doe ik dat.
Vrijheid van meningsuiting,tenminste tot nu toe hier nog wel.
Doe er mee wat je wil,je kunt het ook gewoon negeren.
loriene schreef:Echwel schreef:Oh jee sorry maar soms denk ik dat het hier net een cd speler is die op repeat staat.....iedere keer weer.
Ja iedere keer weer,vervelend he!
Wanneer ik iets wil delen om mensen te waarschuwen doe ik dat.
Vrijheid van meningsuiting,tenminste tot nu toe hier nog wel.
Doe er mee wat je wil,je kunt het ook gewoon negeren.
loriene schreef:Wie bepaalt hier wat betrouwbaar is?
Een link hier plaatsen kunnen jullie toch lezen?
Hoef ik toch niet allemaal uit te leggen?
Of moet ik er een dom verhaaltje bij vertellen? Jullie zijn toch geen kleine kinderen meer?
loriene schreef:Wie bepaalt hier wat betrouwbaar is?
Een link hier plaatsen kunnen jullie toch lezen?
Hoef ik toch niet allemaal uit te leggen?
Of moet ik er een dom verhaaltje bij vertellen? Jullie zijn toch geen kleine kinderen meer?