gaucho schreef:Dat excuus heb ik helaas niet
Ik ook niet….1,85m

Ik heb weer bijgelezen, hopelijk vergeet ik niemand in deze post… we zijn iets eerder teruggekomen van vakantie aangezien vriendlief toch niet veel kan met die gebroken teen. Qua eten ben ik finaal los gegaan afgelopen week en van het veel fietsen en lopen is dus niet veel terecht gekomen: in je eentje in een vakantiehuisje achterblijven is ook niet leuk, dus ben er niet veel op uit geweest. Elke dag croissants bij t ontbijt en de nodige chocola en chips en ijsjes verder vrees ik behoorlijke schade…

@ Musli, dikke knuffel! Rot van die kilo’s, maar soms schommel je gewoon….misschien even een tijdelijke afwijking in je schildklierhormoon? Superknap dat je gewoon doorgaat, u can do this!
@ Arabella, kleine stapjes dan kom je er wel….je hebt ook erg veel te verduren gehad. Ik vind de suikervrije ricola snoepjes lekker bij keelpijn, je hebt ze met cranberry en ook iets van Citroen oid…
@ Roosch, op de foto’s die je hier hebt laten zien denk ik dat je geen 20 kg meer moet willen verliezen, ik vind dat je juist prachtige vormen hebt. Ik ga helaas eerder richting tante sidonia….

@ Esther goed bezig met het boulderen! Geeft vast een heel goed gevoel als zoiets lukt.
@ Tarzan wat knap dat je het sporten zo goed oppakt, ik heb echt een hekel aan de sportschool.