Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tiwi1969 schreef:Klopt, heb mijn moeder gezegd dat ze mij moet bellen als ze klachten krijgt. Dan hang ik een zelftest aan haar deur, of stuur mijn zoon ermee langs. Ze zei zelf dat ze dan naar de drogist moest voor een test, op het hart gedrukt thuis te blijven.
Moeder heeft in April wel de 2e booster gehaald gelukkig.
@ daihyo mijn NAH klachten komen heel erg overeen met LC. klachten, moeilijk onderscheid te maken ben ik bang. Heb ook geen zin in weer langdurig revalideren.
tokedri schreef:tiwi1969 schreef:Klopt, heb mijn moeder gezegd dat ze mij moet bellen als ze klachten krijgt. Dan hang ik een zelftest aan haar deur, of stuur mijn zoon ermee langs. Ze zei zelf dat ze dan naar de drogist moest voor een test, op het hart gedrukt thuis te blijven.
Moeder heeft in April wel de 2e booster gehaald gelukkig.
@ daihyo mijn NAH klachten komen heel erg overeen met LC. klachten, moeilijk onderscheid te maken ben ik bang. Heb ook geen zin in weer langdurig revalideren.
Wat is NAH
Sterkte
Polly schreef:Sowieso zo het fijn zijn als mensen met klachten lekker thuisblijven of iig op afstand van andere mensen. Positief of negatief getest. Op een gewone verkoudheid zit ik eigenlijk ook niet te wachten
Urielle schreef:Hoi iedereen, ben ik weer, voor de derde keer raak
Beterschap voor iedereen.
Vorige week was mijn oudste dochter verkouden. Die zou met school naar Duitsland afreizen op zaterdag dus ik zei dat ze voor de zekerheid maar een testje moet doen. Dikke streep. Andere dochter ook een dikke streep. Zoon zo'n licht streepje dat je de test gewoon moest kantelen om het te kunnen zien. Bij de ggd alledrie positief, ik negatief. Ondanks verkoudheidsverschijnselen en enorme vermoeidheid bleef ik negatief, maar vannacht koorts, hoofdpijn, keel in de fik.. Jawel, toch ook positief nu.
Balen, ik zou vrijdag naar Ed Sheeran gaan. Ben nog in dubio of ik ga als ik vrijdag wel klachtenvrij ben. Zal sowieso wel niet, maar je weet het niet.