Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Heel leuk.
Dat zwemmen kan makkelijk, het zijn maar wat lijnen, die genezen supersnel.
Nalonyda schreef:Prachtige werkjes komen er hier voorbij. Krijg je toch zoveel inspiratie van!Ik heb inmiddels ook weer een nieuw plakplaatje sinds gister
De draak die ik altijd in mijn schooltijd tekende staat nu op mijn arm! Van een guest artist die bij Ink District Amsterdam kwam
[ [url=m/U1nSDT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb sinds maart ook deze flash er bij genomen op mijn been / knie bij Remon van Zilversmit / Koestraat. Daar heb ik ook al een tattoo laten zetten op mijn onderbeen (afgelopen oktober)![]()
[ [url=m/BNQMNp.png]Afbeelding[/url] ]
Hoop dat ik me voorlopig kan inhouden... want heb al 5 tattoo's erbij sinds een jaar en 2 maanden
batje schreef:Gaat er binnenkort iemand naar Blackbear Ink? Ik heb een cadeaubon die ik niet ga gebruiken, tot eind september geldig. Zou het zonde vinden als die niet gebruikt wordt!
Ik heb ergens anders dit schatje laten zettenHet is een pufferfish. Mijn vader is net overleden en wij hielden beide erg van snorkelen en zagen deze visjes vaak samen. We zijn ook beide een beetje stekelig en kunnen heftig reageren, dus dit leek me wel passend
![]()
[ [url=m/QpK7p3.jpg]Afbeelding[/url] ]
secricible schreef:Nou na allemaal tegenvallers begin ik langzaam af te tellen.
Over 6 weken gaat Seda bij artcastle een zin uit de trouwgelofte van mijn man aan mij, in het handschrift van mijn man, op mijn arm zetten.
31 augustus was onze trouwdag dus super symbolisch![]()
Ik vind haar werk echt fantastisch, dus ik denk dat ik nog wel een keer terug kom bij haar
Snippergroen schreef:Leuk om te lezen! Bedankt voor jullie reacties! Ik denk ook dat het veel meer geaccepteerd is tegenwoordig hoor. Dat zie ik bij ons op kantoor ook. Kleding en ook tatoeages zijn een weerspiegeling van wie jij bent als persoon en tegenwoordig is dat steeds meer de tendens in de maatschappij. Maar er wordt natuurlijk nog wel eens anders naar gekeken
Als jullie dus zelf een tattoo zetten kijken jullie niet naar of dat 'problemen' kan opleveren op jullie werk?
Snippergroen schreef:Leuk om te lezen! Bedankt voor jullie reacties! Ik denk ook dat het veel meer geaccepteerd is tegenwoordig hoor. Dat zie ik bij ons op kantoor ook. Kleding en ook tatoeages zijn een weerspiegeling van wie jij bent als persoon en tegenwoordig is dat steeds meer de tendens in de maatschappij. Maar er wordt natuurlijk nog wel eens anders naar gekeken
Als jullie dus zelf een tattoo zetten kijken jullie niet naar of dat 'problemen' kan opleveren op jullie werk?