Geen idee of je zijn stijl wat vind, maar moest gelijk aan Pawel Jankowski die bij Kynst in Deventer werkt:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RedPassion schreef:Ik heb in de vorige tattoo topics wel eens gepost, maar kom nu even binnenvallen. Het wordt tijd voor een nieuwe tattoo.Ik kan hulp gebruiken bij het vinden van de juiste shop/tattoo artist omdat deze tattoo een iets andere stijl heeft dan de tattoo's die ik al heb. Ik heb nu voornamelijk kleintjes met strakke lijnen en teksten.
Ik wil graag een tattoo (of feitelijk 2) van 2 ratten. Op elk schouderblad eentje. Deze stijl spreekt me enorm aan: https://nl.pinterest.com/pin/175921929173351968/.
Wel moeten er nog 2 ratten getekend worden die duidelijk van elkaar moeten verschillen omdat het om 2 soorten gaat met specifieke soortkenmerken. Ik ben dus op zoek naar iemand die dat kan in de stijl van deze foto. (Rattus Rattus met slank lijf, spitse neus, grote oren en lange staart, en Rattus Norvegicus met stevig lijf, breed hoofd, kleinere oren en kortere staart)
Een shop binnen 100 km van Apeldoorn heeft de voorkeur, maar voor iets heel goeds wil ik ook wel verder reizen. En het heeft geen haast, maar een wachtlijst van meer dan 6 maanden ook liever niet.
[ [url=m/My40Qt.png]Afbeelding[/url] ]
horsier schreef:Ik moet mijn tattoo hier ook even showen. Gister is hij gecoverd door Amanda van my precious ink. Echt niet normaal hoe mooi hij is geworden. Ben er helemaal verliefd op
[ [url=m/cDSrGn.jpg]Afbeelding[/url] ]
magda_90 schreef:Kun je ook vrijblijvend bij artiesten een schets laten maken of is het meteen bindend? Ik vind het lastig omdat ik nu een drietal artiesten op het oog heb die alle 3 prachtig werk leveren. Ik kan niet kiezen.