Memuska schreef:@ Gem: dat lijkt me echt super grappig!! Heb je daar beelden van? Wat voor werk doe je eigenlijk op het schip als ik dat vragen mag?
Zit je al in de Bokt - Strava groep? Daar staat de run op het kaartje en heb ik er foto's bij gedaan
.
Ik ben mede-eigenaar van het schip, heb ook alle papieren en patenten om te mogen varen als schipper / kapitein op de Europese kanalen en rivieren, met uitzondering van de Donau en het laatste stukje Boven-Rijn (van Mannheim tot Basel). Ik vaar zelf niet veel meer mee door de leerplicht van de kinders, maar nu ze volwassen zijn (de jongste wordt morgen 18) en redelijk zelfstandig, kan ik weer wat vaker mee.
Heb er lange tijd geen zin meer in gehad, maar sinds ik kan hardlopen vind ik het ineens weer fijn om mee te varen
.
Katharina, prachtige foto's! Zoeken naar mooie plekjes ... je kunt de bekende plekjes ook steeds op een ander moment van de dag proberen te doen, of de omgekeerde route. Krijg je steeds een andere lichtinval.
Ik ben met hardlopen juist helemaal niet van de schema's, het presteren of een doel. Heb wel een 'ultiem doel' voor dit jaar, maar ik word al narrig bij het idee dat ik daarvoor een schema moet volgen. Misschien komt het wel doordat het een klein wondertje is dat ik twee jaar geleden opeens wel kon leren hardlopen, na 25 jaar geen echte fysieke sport kunnen doen. Ik geniet nog altijd van elke kilometer die ik mág lopen. En geniet dubbel van elke kilometer die een afstands-PR betekent. Zit nu aan de 25 kilometer (wel met een slok drinken of sanitaire stop er tussen)