[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 14:04

Ik vond mijn forward helixen echt de hell. Na 2 van die dingen en daarna nog mijn conch was ik wel even klaar. Al leek die conch wel mee te vallen maar ik vond die forwards echt de hell

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 14:39

Het zetten van de conch is pijnlijk en naar lijkt me. Maar dat overleef ik wel. Er lag recent nog een paard op mijn schouder dus meer pijn zal het niet doen. _O-
Ben verder absoluut niet bang voor naalden en/of pijn dus dat scheelt.

Maar dat ontsteken en dan hele nacht niet kunnen slapen en dat koortsige gevoel... Die dag erna ben ik dan niks meer waard. Had dit 3x met mijn helix en dat hoeft wat mij betreft niet nog een keer. :=

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 15:16

Conch is peanuts, voor mij dan.
Heb zelf 1 helix, 1 conch (2 x laten zetten), 1 rook (2 x laten zetten), 7 lobes, 1 scapha, 1 daith en 1 tragus. De rook was de meest pijnlijke, maar viel de tweede keer erg mee. De eerste keer verkeerd gezet door een veel te dik stuk kraakbeen, dat had nooit kunnen genezen. De eerste keer zetten deed ook echt walgelijk veel pijn.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 16:09

Het zetten van de conch was pijnlijk er dan mn forward helix en daith maar genezen ging het snelste!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 19:44

Conch bij mij was een makkie! Helen gaat nu ook redelijk, maar vanwege een te klein staafje in het begin had ik een slechte start. Vind het alleen zo jammer dat ik er niet op kan slapen, alleen met een reiskussentje :') ;(

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 20:57

Hier ook een prettige ervaring met het zetten en genezen van m'n conch. Terwijl ik echt heel veel last heb gehad van m'n helixen. Heb nu, na +/- zo'n 10 jaar een staafje, een ringetje in m'n conch gedaan en vind het echt veel mooier.
Moest alleen wel weer wennen aan het erop liggen, toch wel een soort van gevoelig vanwege een andere druk die erop komt dan.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:38

Mijn twee helixen gaan juist weer goed, terwijl m'n daith regelmatig geïrriteerd reageert. Grappig hoe verschillend het is per persoon

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 08:54

Nou m’n conch zit er in, vond het zetten niet echt heel pijnlijk. Wel een naar gevoel maar kan erger haha.

Vannacht best goed kunnen slapen en nu hopen dat hij zo pijnloos blijft. Heb mijn portie ontstekingen wel gehad met m’n helix.

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 09:04

Ik heb sinds vorig weekend een daith! Afbeelding

Zetten viel me alles mee maar is van de week wel 2 dagen heel dik en pijnlijk geweest, nu gelukkig weer stuk beter

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 17:44

Hier vandaag een navelpiercing laten zetten bij body creation in leiden echt een top vrouw!! Door mijn maagverkleining kon die niet mooi letterlijk bij mijn navel maar ze heeft hem zo gezet dat het toch lijkt alsof dir bij de navel zit :D

Heb bij haar ook mijn tepelpiercings laten zetten echt een heel leuk mens :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 18:16

maatje987 schreef:
Hier vandaag een navelpiercing laten zetten bij body creation in leiden echt een top vrouw!! Door mijn maagverkleining kon die niet mooi letterlijk bij mijn navel maar ze heeft hem zo gezet dat het toch lijkt alsof dir bij de navel zit :D

Heb bij haar ook mijn tepelpiercings laten zetten echt een heel leuk mens :D

Ben hier laatst ook geweest met een vriendin om onze piercings te verwisselen en die is ook echt heel tevreden en enthousiast over haar. Ik snapte gelijk waarom! :j

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 19:08

Hebben jullie zelf jullie oorpiercings gewisseld? Ik krijg dat balletje nooit losgedraaid :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 20:36

Bij mij lukt dat altijd eigenlijk wel met van die latex handschoentjes. Heb je veel meer grip!

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 11:23

Lange tijd niet echt in topic geweest... tepel piercings helen super, zo goed als geen last van ze. Hopelijk kan ik voor vrijdag een afspraak maken om neuspiercing te zetten, zou een leuk verjaardagscadeau zijn.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:23

Ik twijfel iedere keer nog zo over tepel. Mn navel was vroeger echt een drama bijvoorbeeld. Die heb ik er uiteindelijk uit gehaald, want het was geen doen...

Maar neus gaat bijv heel erg goed. Op de eerste initiële heling na, geen drama mee...

What to do, what to do. Haha.

En ik ben echt bang voor de pijn, maar daar was ik bij mn neus helemaal niet bang voor...

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:38

Ik heb er weinig problemen mee gehad, de pijn vond ik wel te doen. Vond me oorpiercings meer pijn doen :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 19:15

Hier valt t ook mee! Tot je vast komt te zitten _O-

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 19:42

Peelie schreef:
Ik twijfel iedere keer nog zo over tepel. Mn navel was vroeger echt een drama bijvoorbeeld. Die heb ik er uiteindelijk uit gehaald, want het was geen doen...

Maar neus gaat bijv heel erg goed. Op de eerste initiële heling na, geen drama mee...

What to do, what to do. Haha.

En ik ben echt bang voor de pijn, maar daar was ik bij mn neus helemaal niet bang voor...

Bij de huisarts vragen om verdovende crème! Dat 1.5 uur van de voren dik erop smeren. Dat was wat ik had gedaan. Vond uiteindelijk meevallen.

Euridicey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 21:05

Sterre98 schreef:

AAAHAHHHH dit ja hahahahha!! Drama :") verkeerd draaien op je matras :p
Echt de pijn is een slechte reden om t niet te doen. Ik was zo bang voor die pijn dat ik t uiteindelijk nog mee vond vallen ook. Heb ze beide gedaan :p

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 00:07

Je navelpiercing heeft veel meer te lijden dan één tepelpiercing. Met shirts en een broeksband erover etc. Tepel zit mooi veilig en rustig in je bh! Enorm voordeel dus!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 07:30

Bij mij genas tepel nooit, bleef maar etteren en pijn doen.
Zelfs mijn navelpiercing was braver en dat was ook een B* om te genezen...

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 10:10

Vanmiddag ga ik mijn neuspiercing laten zetten, hij had gelijk tijd.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 10:11

neuspiercing is een fijne piercing!
Moet je wel oppassen met slapen anders moet je om 3 uur snachts zoeken naar je sierraad

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 11:14

Euridicey schreef:
Sterre98 schreef:

AAAHAHHHH dit ja hahahahha!! Drama :") verkeerd draaien op je matras :p
Echt de pijn is een slechte reden om t niet te doen. Ik was zo bang voor die pijn dat ik t uiteindelijk nog mee vond vallen ook. Heb ze beide gedaan :p

Ik ben met zoenen wel eens met mn neuspoercing achter de ander zijn neus blijven hangen. Pijnlijk en zeer vernederend :')

@fotolijstje, als ze er een stud in doen niet...

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 11:26

Ik heb 1,5 week geleden mijn nieuwe sieraad laten wisselen, zoooo blij mee! Sieraad past heel mooi bij de vorm van mijn oor op die plek (low helix, net boven lobe), en het sieraad waarmee de piercing gezet is zit nu in mijn 2e gaatje. Ik denk dat ik mijn dubbele helix pas in het najaar wil laten zetten, hoef ik tijdens de zomer geen rekening te houden met activiteiten en de genezing. Wel al druk aan het kijken welke sieraden ik zou willen, die kunnen dan later ook mn gaatjes in :D