Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Leuk weer al die nieuwe aanmeldingen! Succes allemaal!!
Jolien, ik weet natuurlijk niet hoe zwaar je precies bent, maar kijk met het hardlopen wel uit dat je je lichaam niet overbelast!
Citaat:Wat is een normale aanbevolen hoeveelheid water dan? Twee liter water is ruim voldoende om gezond en verantwoord de dag door te komen. Meer mag en kan natuurlijk, maar houd er dan wel rekening mee dat dit niet in een tekort tijdsbestek gebeurd.
Auteur: Ivan Wolffers, hoogleraar gezondheidszorg en cultuur VU
bente12 schreef:Laura82 schreef:Maanlicht, jij eet altijd zulke lekkere dingenJij bent echt mn inspiratie dat je ook gewoon kan afvallen met lekkere dingen
helemaal mee eens!
Kimmie25501 schreef:Lekkere lijstjes komen er voorbij zeg! Mijn lijstje is best prima, met mezelf gaat het alleen niet zo. Ik ben moe, misselijk en verdrietig, waardoor ik ook veel minder eet (alleen aan het einde van de dag vandaag gelukkig). Het is misschien goed voor het afvallen, maar blij ben ik er niet mee.
O: twee boterhammen met pindakaas en vruchtenhagel en een kop thee.
L: drie boterhammen met kaas en tomaatjes, pindakaas en vruchtenhagel, water, en een bekertje thee.
T: krentenbol en water.
T: banaan.
A: hapje aardappel, schepje broccoli en twee hapjes worst.
T: wss nog een kop thee.
B: uur gefietst en wat gelopen op stal.
Eulogy schreef:Gefeliciteerd Marlinde!
Maanlicht, buffelmozzarella is zooo lekker, kan me voorstellen dat je er niet vanaf kon blijven haha.
Ik heb geen idee hoeveel water ik drink, in elk geval wel zo'n 2-3 liter denk ik als je thee meetelt. Kan inderdaad geen kwaad, soms helpt het ook echt om me een vol gevoel te geven.
Lijstje iets aangepast, weet nog niet of ik dit vanavond allemaal ga eten maar meer dan dit in elk geval niet
O: /
L: 40gr havermout, 300ml halfvolle melk, 105gr banaan, stevia en kaneel
T: nutramino chocolate brownie eiwitreep
T2: 2 driehoekjes La Vache Qui Rit
A: dit:
[ [url=m/ZxKuBm.png]Afbeelding[/url] ]
1714 calorieën dus als ik voor die chicken katsu curry ga (weet ik nog niet zeker) en prima macro's.
Beweging gewoon hetzelfde, ging lekker vanochtend