[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_love12_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 00:04

Shennaki wil ik nogsteeds een watercolor van, maar zij is wegens persoonlijke redenen even uit de running helaas :(

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 00:07

Ik heb ook het gevoel dat dat nog even gaat duren, helaas... Hopelijk komt ze er snel weer helemaal bovenop!

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 00:15

Tieneke schreef:
Ik heb ook het gevoel dat dat nog even gaat duren, helaas... Hopelijk komt ze er snel weer helemaal bovenop!

Hoop het ook, m'n wens blijft staan ongeacht hoelang het duurt, heb nog genoeg plek over haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 00:26

Ze is nu wel in therapie! Dus over een paar maanden zal ze wel weer rustig aan gaan tatoeëren. Heb een tijdje geleden de shop gemaild en toen vertelde de eigenaar dat ze op het moment geen wachtlijst heeft. Dus als je er snel bij bent als ze aankondigt weer aan de bak te gaan, zou het nog best wel eens kunnen meevallen hoe lang je moet wachten. Maar bovenal hoop ik dat ze er weer zo goed mogelijk bovenop komt, klonk vrij heftig wat ze heeft!

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 00:44

Maar is het wel verstandig om als een van de eerste een tattoo weer bij haar te laten zetten? Kan me voorstellen dat na zo'n kange tijd je toch eerst weer in miet komen en het dus kwalitatief minder zal zijn.

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 02:25

LaCiega schreef:
Maar is het wel verstandig om als een van de eerste een tattoo weer bij haar te laten zetten? Kan me voorstellen dat na zo'n kange tijd je toch eerst weer in miet komen en het dus kwalitatief minder zal zijn.

Ze schildert & tekent volgensmij wel veel nu en zal niet zomaar weer aant werk gaan zonder dat ze kwaliteit kan leveren natuurlijk. Maarja, tegen die tijd eerst maar kijken of m'n portemonnee het toelaat :+

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 11:39

Ik ben toch echt wel blij dat ik al een plaatje heb van Shennaki.

Denk inderdaad dat zij echt wel wacht tot ze weer kwaliteit kan leveren. Zou ik me niet druk om maken als ik eerlijk ben :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 12:21

Ze zal idd vast wel kwaliteit willen leveren en niet zomaar weer starten zonder het te kunnen garanderen. Hoop voor de mensen die een plaatje van haar willen dat ze snel weer begint!!

Hier nog maar 15 tot 21 maanden wachten *\o/* :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 12:27

:')

Ik moet nog wachten tot eind januari.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 12:44

Amanda van My precious Ink heeft voor freehand een wachttijd van een maand ongeveer. Mijn tattoo is maar klein en niet ingewikkeld dus ik ga voor freehand.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 12:57

Ik sta op de wachtlijst sinds juli bij Amanda, 18 tot 24 maanden. Maar agh het is het waard! :D
Ik w8 geduldig (soms iets minder O:)) af

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 13:06

Jeetje dat is gewoon anderhalf jaar tot 2 :wow: respect dat je zo lang kan wachten haha

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 13:09

Ja ik wil graag bij haar, haar stijl spreekt me aan. Ik heb zolang nagedacht wat ik wou, ben er eindelijk uit dan kan het wachten tot het gezet wordt er ook nog wel bij. Daarbij staat het levenslang op je lichaam dus wat maakt die 2 jaar dan uit :D
Tis overigens ook mijn eerste dus hij moet gewoon perfect zijn O:)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 13:09

Voor freehand duurt het wachten dus niet zo lang maar anders had ik ook zo lang gewacht. Ik vind haar werk prachtig en helemaal mijn smaak.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 13:11

Wat ga je laten zetten dan Frensie als ik vragen mag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 13:39

Ik sta bij Amanda op de wachtlijst voor november 2017 :D Tenzij Shennaki voor die tijd plek heeft, vind haar stijl nog iéts aansprekender voor mijn idee namelijk. Maar probleem voor mij is dat ik alleen in de winter een tattoo kan laten zetten, omdat dat het enige moment is waarbij ik wel 3 maanden uit de zee kan blijven. Rest van het jaar lig ik er minimaal 3x per week in met (strak!) wetsuit aan. Dusja :P

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 14:05

Yonker schreef:
Wat ga je laten zetten dan Frensie als ik vragen mag?

Geïnspireerd door een afbeelding van een zon gemaakt met hoefijzers. Mijn paard heet Far Ute Rising Sun (Sunny) en toen we hem als jaarling kochten zat ik tegen een postnatale depressie aan. Dankzij hem kwam ik hier uit! Nu is hij heel erg ziek en de kans is groot dat hij het niet overleefd. Ter ere van hem wil ik een zon op mijn pols. Geïnspireerd op deze foto.

Afbeelding

De hoefijzers zullen abstracter zijn maar het gaat mij er vooral om dat je er een zon in ziet.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 14:11

Dat is idd wel heel tof!!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 14:16

Wat een onwijs mooi idee Frensie! Ik ben benieuwd. :j

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 14:20

Wat een gaaf idee zeg!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 14:29

Bedankt! Zit al een tijd te spelen met het idee van een zon op mijn pols maar alle tatoeages van zonnen die ik zag vond ik niet mooi. Tot ik deze foto tegenkwam op internet. Mooi en heel toepasselijk!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 14:35

Oh dat ziet er idd wel heel cool uit!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 16:18

Heel leuk idee!
Een freehand wil dat zeggen dat ze hem terplekke op je zet zonder schets vooraf?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 16:25

Mars schreef:
Heel leuk idee!
Een freehand wil dat zeggen dat ze hem terplekke op je zet zonder schets vooraf?

Ze schetsen dan het ontwerp regelrecht op je huid ipv eerst op papier :j

_Kelley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 16:33

Jennifuur schreef:
Toen ik mijn eerste tattoo liet zetten was er een vriendin van me mee, die graag meer wilde weten over het laten tatoeëren van as. Hierop zei mijn artist toen dat het eerder symbolisch is. De stukjes as passen inderdaad nooit door de naald, maar als het bij de inkt in het potje wordt gedaan, heeft de inkt de as wel 'aangeraakt' en met dat idee moet je het zegmaar doen. Volgens hem was het niet mogelijk om daadwerkelijk stukjes as iemands huid in te jassen.

Dit bedoel ik ook, het gaat om het idee :)

En wat de andere reacties op de tattoo's betreffen, mijn zusje wilde madeliefjes, en dit heeft ze qua idee gevonden, zij blij, wij blij. Het is iets voor haar, dus dan kan ze er zelf naar kijken.