Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_Tweety

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 18:27

Ik wou een ronde van 6 km lopen.

Maar de wind ging nogal tekeer, en er kwam iets teveel hout uit de bomen zeilen.

Ik heb er uiteindelijk 4 gelopen over wat veiligere paden. (Jongere bomen/bredere paden)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 18:27

Oh dat is altijd balen Mandy -O-

Ik heb de terugweg ook kunnen fietsen. Deed er wel wat langer over dan de heenweg :P

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 18:46

Balen Mandy dat alles op was. Zo irritant is dat als je dan voor niets gaat. In ieder geval wel bewogen moet je maar denken.

Jij hebt je beweging wel gehad Dilan zo tegen de wind in terug.

Verstandig Femke om een wat veiligere route te kiezen vandaag. En 4 8s altijd nog beter als niets.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 20:09

We hebben toch nog 5,5 km gewandeld. Hadden afgesproken bij een vriendin Ede. Dus hebben we daar even gewandeld.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

We waren net terug bij de auto voordat de hoosbui begon en de militairen die aan het oefenen waren begonnen te schieten.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 20:10

Surelee, mooie foto's en foto 3 is voor mij het toppertje. Prachtig.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 20:11

Respect hoor met deze wind op een fiets! Vreselijk :') ik vind fietsen best leuk maar alleen met mooi weer...

Ooh dat is zo balen Mandy!

En toch lekker kunnen wandelen Femke en Sure_lee!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 20:17

Faringo juist niet bewogen want die supermarkt was te ver weg om te lopen waardoor ik de auto heb gepakt.
Ben nu nog een klein stukje aan het wandelen in de wijk.

Heb deze week nog maar weinig beweging gehad en volgende week naar de kaakchirurg dus ook maar afwachten wat dan kan.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 20:19

Oh verkeerd gelezen/begrepen Mandy |o

Fijn Sure_lee nog even er uit en voor de bui weer bij de auto.

Ik fiets ook niet veel. Sinds kort een elektrische fiets die ik deel met m'n vader. Die zal ik af en toe wel pakken bij wat mooier weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 20:21

Lekker, Sure_Lee!

Ik heb fietsen afgezworen. :') Ik heb er zo'n gruwelijke hekel aan. :=

nikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 21:28

Vanavond nog een uurtje samen met onze zoon, die ook op het dorp woont, gewandeld. Ging best lekker.
Beetje fris.

Sure Lee, een beetje mazzel met het weer hoort er toch bij.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 09:07

Deze week heb ik toch wel echt geluk met het zonnetje wat zo mooi op komt. Werd vanmorgen wakker met een zere/stijve rug dus een kort rondje gegaan (ik wilde eerst helemaal niet maar wat beweging leek me wel goed). Straks voorspellen ze ook weer regen dus dan ben ik er weer even uit geweest. In m'n lunchpauze even naar de supermarkt. Even wat te eten halen voor morgen want dan ga ik met een vriendin aan de wandel. Vooral m'n goede poncho niet vergeten mee te nemen haha.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 09:28

Oh die bloemen met opkomende zon, echt heel mooi :D

Ik hoop vanmiddag weer een kort rondje te kunnen hardlopen. Heb 3 dagen spierpijn gehad van mn rondje van maandag :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 09:37

Hier alleen maar een waterig zonnetje, maar dat is in ieder geval ook zon.

7 kilometer hardgelopen al vanochtend, om mijn spierpijn er uit te lopen. Had alleen wind tegen op de terugweg, dus dat zal juist wel spierpijn opleveren :')

Ook Narcissen maar niet zo mooi op de foto als Faringo.
Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 09:50

Ik vind jou narcissen ook echt wel supergoed! Mooi hoe het licht er op valt. Netjes hoor 7km hardlopen!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 09:51

7 km is een mooie afstand. Ik hou het nog even bij 3-4 km na maanden alleen te hebben gewandeld

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 10:19

Mooie foto's Faringo en Goof.
7 km wandelen, rennen is zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 10:42

Mooi, Faringo en Gaucho! <3
Ooit sta ik ook op tijd op voor zonsopkomst. _O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 10:50

Mkango schreef:

Haha ik sta in de winter voor zonsopkomst op (als de zon pas om 8u op komt :)) )

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 12:38

Mooie zonsopkomst :j ik lag nog in bed, maar het was hier ook niet zo mooi denk ik. Iets bewolkter.

Ik wandelde een rondje van 9km, redelijk netjes verdeeld qua wind; stukkie er tegenin, beetje van de zijkant, toen van achter en zo verder tot ik weer terug was. Goed uitgewaaid, zeg maar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 12:41

Dilan93 schreef:
Mkango schreef:

Haha ik sta in de winter voor zonsopkomst op (als de zon pas om 8u op komt :)) )
:')
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ik twee jaar lang om 6 uur begon... soms zelfs om 5 uur als het echt heel warm was en we niet op het heetst van de dag de paarden wilden rijden. Ik ben zó geen ochtendmens. := In Nieuw Zeeland was het nog erger, daar begonnen we om half 5 ‘s morgens. :Z

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 12:54

Damn dat is vroeg.

Ik kan me ook niet voorstellen dat ik voorheen om 6.30u begon met mn shift, of om 6u ging hardlopen ivm de warmte overdag :+

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 13:27

Ik ben eigenlijk altijd wel rond 6 uur wakker, soms iets eerder soms iets later. Heel irritant is dat soms, maar ja weinig aan te doen. Levert wel mooie foto's op :Y)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 13:32

Vroeg opstaan is verleden tijd voor ons en ik vind dat heerlijk. Ik doe vrij veel en manlief doet hier 's ochtends het ontbijtje met het kopje koffie zodat ik lekker langzaam op gang kan komen. Top is dat.

Vanochtend heerlijk gewandeld en ik werd overvallen door een hagelbui. Later scheen het zonnetje weer maar toen manlief belde (ik was al 2 uur onderweg en had nog een uur te gaan) of hij me zou komen halen, vond ik dat een prima idee, want mijn broek die slik nat was, werd heel koud en ik moest echt stevig doorstappen om mezelf warm te houden.

In die 2 uur, heb ik maar 2 auto's gezien en dat was toen ik de D2 over moest steken, ik hoorde uilen, duiven, de schreeuw van de buizerds, ik hoorde de haan kraaien en het geluid van een tractor die op het land bezig was. Ik vind dat heerlijk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hieronder de holen en tunnels van de ragondin (ik geloof vertaald de beverrat in het NL en het waterkonijn door de Belgen). Konijn vind ik een betere naam want het is een joekel van een beest.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 13:37

Wat prachtig Pien <3 En zo heerlijk idyllisch en vooral stil. Ik weet hier rondom huis wel de mooie plekken te vinden, maar zelfs 's ochtends vroeg is het nooit helemaal echt stil.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 14:02

Oh wat heeeeerlijk Pien die rust, jammer dat de hagel roet in het eten gooide! En volgens mij heb jij een hele lieve man die goed voor je zorgt :-)

Door de lockdown zit ik al maanden thuis maar normaal begin ik ook altijd in 6u. Dat doe ik al 8 jaar := maar nu ik mij heb om laten scholen tot zwemleraar wil ik zo snel mogelijk van die 6u beginnen af :=