_sharonnn schreef:Je kunt het topper!
Ik heb jou als voorbeeld
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

en 3 plakjes kipfilet

Helemaal blij enzo. Zondag gaan zwemmen en daarna gaan brunchen, 's avonds BBQ, best wel wat vlees gegeten daar, gisteren ook een ongezond dagje met wat tapas 's avonds en een milkshake overdag
Wel best pittig gereden overdag. Was daarvoor echt goed bezig, maar vanochtend dus hupakee, weer 71. Hmpf
Zal wel voornamelijk vocht zijn (ik heb dagen dat ik niét drink, en dan gisteren en eergisteren telkens zeker 2 l gedronken, zo'n plakweer!)
Tenminste momenteel nog niet ingepland, eens kijken of dat nog ergens lukt. 
_sharonnn schreef:Mijn lijstje voor vandaag
O: honey rings met melk en groene thee
T: mergpijp
L: knäckebröd met zuivelspread light, sla en komkommer en knäckebröd met boter en een gekookt ei en perzikstukjes en groene thee
T: komkommer en 2 plakjes kipfilet
A: aardappelpuree, bloemkool en cordonbleu
Ik heb echt zin in die mergpijp, verder rustig aan in m'n lijstje
alleen jammer dat ze zo ongezond zijn! marrianne schreef:@ Lindsey1998, jeetje wat eet jij een hoop crackers!![]()
@Area, net lijstje opzich. vraag me alleen wel af of dat in je macro's past. i zie veel koolhydraten, weinig eiwitten en vetten.
alles ingevuld in MFP en zit onder koolhydraten doel, iets boven vet en iets onder eiwit. Had trouwens ook nog een glas karnemelk gedronken. En ik doe ook niet aan koolhydraten minderen ofzo, beweeg behoorlijk veel (niet direct vaak enorm intensief (op twee x wandklimmen per week na) maar wel elke dag veel fietsen en paarden doen) en ga daarom niet teveel schrappen, heb gemerkt dat ik daar heel weinig energie van krijg 

Area51 schreef:Het is gewoon echt jammer dat er in alcohol drankjes zoveel kcal zitten, zeker in verhouding tot hoe snel je het binnen kan krijgen