MissBonny schreef:Rebel_Jits schreef:Misschien dan mensen dit een handige website vinden: http://www.supplemento.nl/berekenen-vetpercentage-calorieen/.
Hij berekent je vetpercentage (bij benadering), BMI, BMR en hoeveel kcal je nodig hebt per dag om op gewicht te blijven. Ook geeft hij een richtlijn voor hoeveel % koolhydraten, vetten en eiwitten je moet eten per dag voor die benodigde kcal.
Handig ! ThxAl heb ik het idee dat mijn vetpercentage niet echt klopt.. Volgens de site is het goed, maar naar mijn idee is het toch echt te veel !
Nou volgens mij klopt het ook niet, ik zou maar 16% vet hebben terwijl je 25% ofzo nodig hebt. Nu ben ik wel slank, maar niet zo vetarm toch...
Al heb ik het idee dat mijn vetpercentage niet echt klopt.. Volgens de site is het goed, maar naar mijn idee is het toch echt te veel ! 
Ik moet 2030 calorieën per dag binnen krijgen. Maar is dat een hoeveelheid waarbij je nog ruimte hebt om af te vallen oid?
HOE voorkom ik dit, want ik neem aan dat dit niet de bedoeling is? 
Jammer genoeg is de fitness hier zo duur, maar ik zou het heel graag es laten meten.
Straks aan level 3 beginnen, ik ben benieuwd!
Wel is er iets in mijn linkerkuit geschoten bij het touwtjespringen, is nu gewoon 'stijf' vandaag (had daar eerste dagen geen last van) dus hoop dat dat weg gaat tegen vanavond, ooit een ontsteking op gehad dus toch een beetje opletten...