Was laatste naar de Ici Paris geweest om wat info te vragen over gezichtsverzorging en ze raadde me wat dingen aan, kwam totaalbedrag over de 100 euro

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eight schreef:Ik heb zo'n geweldig lieve vriend, hij was naar Valencia geweest en heeft bij de sephora compact powder en een 'it palette' meegenomen als kadotjetotaal onverwacht dus heel erg leuk! Ik baal alleen dat ik vergeten was dat ze daar nog sephora hebben anders had ik een mooi lijstje gemaakt
maar goed, over een paar maandjes na mijn verjaardag naar Rome, duimen dat daar ook een sephora zit!
Emmaa_ schreef:Oke.. Ik sta op het punt om iets stoms te doen. Heb net een x15 pro palette van MAC aan m'n winkelmandje toegevoegd en ben nu aan het opzoeken welke kleuren nou echt musthave zijnWil hem niet helemaal in een keer vol stoppen, maar paar kleurtjes mag wel van mezelf
Dominique_96 schreef:Ik vind coppering een beetje cranberry achtig..en die heb ik al
Emmaa_ schreef:Is er hier iemand die een andere foundation van MAC heeft dan de Matchmaster? Op face en body na... Wil van de week ff langs de Douglas om een nieuwe te halen omdat de matchmaster gewoon niet mooi wordt bij mij... Niet met hoe mn huid nu is iig
Djilna schreef:Ik heb alleen in de winter last van droge huid en gebruik dan een vochtinbrengende dagcreme en de foundationstick van Bobbi Brown of Bourjois HealthyMix. Ben niet bekend met de foundations van MAC.
Kon niet kiezenHeb nu Sable en Satin Taupe genomen
Pff!
Best erg, X15 + palette, 4 oogschaduws en gewoon bijna 85 euro armer
Had Sable al in het mandje en nog een filmpje op Youtube bekeken van Poppy Rawson en van Tanya Burr en beide noemden Satin Taupe als een must have omdat hij bij alle oogkleuren staat en mooi te combineren is. Tja
Dominique_96 schreef:Hebben jullie trouwens tips voor het verminderen van poriën qua zichtbaarheid?
Dominique_96 schreef:Okay, dan moet ik eens gaan kijken bij de Body Shop. Geven ze daar testertjes toevallig?
En tonic gebruik ik vrijwel nooit idd, en als ik het gebruik is het een voor gevoelige huid omdat het anders echt niet goed komt
Djilna schreef:Ik heb alleen in de winter last van droge huid en gebruik dan een vochtinbrengende dagcreme en de foundationstick van Bobbi Brown of Bourjois HealthyMix. Ben niet bekend met de foundations van MAC.
Kon niet kiezenHeb nu Sable en Satin Taupe genomen
Pff!
Best erg, X15 + palette, 4 oogschaduws en gewoon bijna 85 euro armer
Had Sable al in het mandje en nog een filmpje op Youtube bekeken van Poppy Rawson en van Tanya Burr en beide noemden Satin Taupe als een must have omdat hij bij alle oogkleuren staat en mooi te combineren is. Tja
Dominique_96 schreef:Is er ook n mac foundation voor droge huid? Heb al es wat geprobeerd maar bij mij zie je ze echt gigantisch zitten
Dominique_96 schreef:Ik vond de CC cream niet mooi bij mij. Je zag hem heel erg zitten en heel erg ''cakey''.. Ik heb dan wel een droge huid dus bij mij zie je veel zitten..