Was laatste naar de Ici Paris geweest om wat info te vragen over gezichtsverzorging en ze raadde me wat dingen aan, kwam totaalbedrag over de 100 euro
Dat was me toch wat te veel hahaha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat was me toch wat te veel hahaha

Eight schreef:Ik heb zo'n geweldig lieve vriend, hij was naar Valencia geweest en heeft bij de sephora compact powder en een 'it palette' meegenomen als kadotjetotaal onverwacht dus heel erg leuk! Ik baal alleen dat ik vergeten was dat ze daar nog sephora hebben anders had ik een mooi lijstje gemaakt
maar goed, over een paar maandjes na mijn verjaardag naar Rome, duimen dat daar ook een sephora zit!
In het centrum sowieso 2 en in elk winkelcentrum zit er ook wel eentje. Ze hebben in het centrum ook een pro-store en een gewone MAC winkel. Pro-pallettes zijn daar insert+palette zelf maar €17 terwijl ze in NL iets van €30 zijn in totaal. De oogschaduws zelf kosten er alleen wel €0.60 meer.
Dus zo'n palette is wel een aanrader om daar te kopen. 
Emmaa_ schreef:Oke.. Ik sta op het punt om iets stoms te doen. Heb net een x15 pro palette van MAC aan m'n winkelmandje toegevoegd en ben nu aan het opzoeken welke kleuren nou echt musthave zijnWil hem niet helemaal in een keer vol stoppen, maar paar kleurtjes mag wel van mezelf
) zijn Cranberry, Sable, Naked Lunch, Woodwinked, Paradisco, Club, Swiss Chocolate, Cork, Patina en om alles mee uit te blenden Brullee.
Hij is namelijk soms groen en soms bruin:

Dominique_96 schreef:Ik vind coppering een beetje cranberry achtig..en die heb ik al

Emmaa_ schreef:Is er hier iemand die een andere foundation van MAC heeft dan de Matchmaster? Op face en body na... Wil van de week ff langs de Douglas om een nieuwe te halen omdat de matchmaster gewoon niet mooi wordt bij mij... Niet met hoe mn huid nu is iig

Djilna schreef:Ik heb alleen in de winter last van droge huid en gebruik dan een vochtinbrengende dagcreme en de foundationstick van Bobbi Brown of Bourjois HealthyMix. Ben niet bekend met de foundations van MAC.
Kon niet kiezenHeb nu Sable en Satin Taupe genomen
Pff!
Best erg, X15 + palette, 4 oogschaduws en gewoon bijna 85 euro armer
Had Sable al in het mandje en nog een filmpje op Youtube bekeken van Poppy Rawson en van Tanya Burr en beide noemden Satin Taupe als een must have omdat hij bij alle oogkleuren staat en mooi te combineren is. Tja
Als ik een UD palette koop dan vind ik dat altijd best veel geld, terwijl je dan veel meer kleurtjes hebt voor hetzelfde geld als je bij MAC voor 4 of 5 kleurtjes zou betalen.
En dan heb je idd nog niet eens een palette. 
Dominique_96 schreef:Hebben jullie trouwens tips voor het verminderen van poriën qua zichtbaarheid?

Als ik in de kruidvat sta heb ik ook zoiets altijd, dan vind ik de make up van essence bijv best duur terwijl ik wel regelmatig naar MAC ga waar een lippenstift 20 euro is
Maar dan voelt 3 of 4 euro voor een ''budget'' oogschaduw veel terwijl ik voor 10tje meer een MAC refill kan kopen
Rare redenatie
Dominique_96 schreef:Okay, dan moet ik eens gaan kijken bij de Body Shop. Geven ze daar testertjes toevallig?
En tonic gebruik ik vrijwel nooit idd, en als ik het gebruik is het een voor gevoelige huid omdat het anders echt niet goed komt
Er is nu nog een grote sale, meen tot eind van de week. Je kan ook vragen kf je ergens een resteerde van mag
Ik ga van de week even hun reiniger en crème halen, maar weet nooit waar ik hem kan krijgen
Raad 'm echt aan! Djilna schreef:Ik heb alleen in de winter last van droge huid en gebruik dan een vochtinbrengende dagcreme en de foundationstick van Bobbi Brown of Bourjois HealthyMix. Ben niet bekend met de foundations van MAC.
Kon niet kiezenHeb nu Sable en Satin Taupe genomen
Pff!
Best erg, X15 + palette, 4 oogschaduws en gewoon bijna 85 euro armer
Had Sable al in het mandje en nog een filmpje op Youtube bekeken van Poppy Rawson en van Tanya Burr en beide noemden Satin Taupe als een must have omdat hij bij alle oogkleuren staat en mooi te combineren is. Tja
Ik gebruik het ook.. al werkt t tegenwoordig voor een of andere reden niet echt meer, idk why. Had nu zo'n probeerverpakking van clinique dat echt héél erg goed werkt dus ga misschien wel de fullsize daarvan aanschaffen *i need money*
En de 9e naar Douglas voor meer, maar dan met deels waardebonnen 
Dus die moet ik maar tijdens een stedentrip aanschaffen 

Dominique_96 schreef:Is er ook n mac foundation voor droge huid? Heb al es wat geprobeerd maar bij mij zie je ze echt gigantisch zitten
Dominique_96 schreef:Ik vond de CC cream niet mooi bij mij. Je zag hem heel erg zitten en heel erg ''cakey''.. Ik heb dan wel een droge huid dus bij mij zie je veel zitten..

niet dat ik er veel heb maar die kleur is gewoon perfect. Hij kan altijd en is ook mooi om als enige oogschaduw te gebruiken voor als je een keer wat sneller moet en geen tijd hebt om meerdere kleuren te gebruiken.
Ben nu weer met een gewone kabuki aan de gang gegaan, vind ik gewoon nog veel fijner werken...