Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique_96

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:46

Mijn routine is idd meestal ook zo. Gebruik de tonic dan soms om te controleren of alle laatste restjes make up eraf zijn en gebruik als reiniger een milde fasewash in combinatie met m'n visapure :D

Was laatste naar de Ici Paris geweest om wat info te vragen over gezichtsverzorging en ze raadde me wat dingen aan, kwam totaalbedrag over de 100 euro :') Dat was me toch wat te veel hahaha

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:46

Even een grote bijlees. :D :D

Eight schreef:
Ik heb zo'n geweldig lieve vriend, hij was naar Valencia geweest en heeft bij de sephora compact powder en een 'it palette' meegenomen als kadotje :D totaal onverwacht dus heel erg leuk! Ik baal alleen dat ik vergeten was dat ze daar nog sephora hebben anders had ik een mooi lijstje gemaakt :) maar goed, over een paar maandjes na mijn verjaardag naar Rome, duimen dat daar ook een sephora zit!

Heel veel zelfs. :D In het centrum sowieso 2 en in elk winkelcentrum zit er ook wel eentje. Ze hebben in het centrum ook een pro-store en een gewone MAC winkel. Pro-pallettes zijn daar insert+palette zelf maar €17 terwijl ze in NL iets van €30 zijn in totaal. De oogschaduws zelf kosten er alleen wel €0.60 meer. :P Dus zo'n palette is wel een aanrader om daar te kopen. :D

Emmaa_ schreef:
Oke.. Ik sta op het punt om iets stoms te doen. Heb net een x15 pro palette van MAC aan m'n winkelmandje toegevoegd en ben nu aan het opzoeken welke kleuren nou echt musthave zijn :') Wil hem niet helemaal in een keer vol stoppen, maar paar kleurtjes mag wel van mezelf O:)

Mijn lievelingskleurtjes (tot nu toe :P ) zijn Cranberry, Sable, Naked Lunch, Woodwinked, Paradisco, Club, Swiss Chocolate, Cork, Patina en om alles mee uit te blenden Brullee.
Vooral Club vind ik erg bijzonder. :D Hij is namelijk soms groen en soms bruin:
Afbeelding
Afbeelding

Dominique_96 schreef:
Ik vind coppering een beetje cranberry achtig..en die heb ik al :+

Ik heb ze beide maar vind ze toch heel anders! Cranberry is echt warm diep rood, coppering is veel lichter en meer oranje. Ik gebruik Coppering vaak in mn crease om de look een beetje op te warmen. Eigenlijk wil ik ook nog Rule, is ook oranje achtig alleen dan mat. :D

Emmaa_ schreef:
Is er hier iemand die een andere foundation van MAC heeft dan de Matchmaster? Op face en body na... Wil van de week ff langs de Douglas om een nieuwe te halen omdat de matchmaster gewoon niet mooi wordt bij mij... Niet met hoe mn huid nu is iig

Geen ervaring mee, maar lees altijd wel veel goeds over Mineralize! :)

Djilna schreef:
Ik heb alleen in de winter last van droge huid en gebruik dan een vochtinbrengende dagcreme en de foundationstick van Bobbi Brown of Bourjois HealthyMix. Ben niet bekend met de foundations van MAC.

Kon niet kiezen :o Heb nu Sable en Satin Taupe genomen := Pff!
Best erg, X15 + palette, 4 oogschaduws en gewoon bijna 85 euro armer :+

Had Sable al in het mandje en nog een filmpje op Youtube bekeken van Poppy Rawson en van Tanya Burr en beide noemden Satin Taupe als een must have omdat hij bij alle oogkleuren staat en mooi te combineren is. Tja :D

Hihi dat heb ik ook altijd. :') Als ik een UD palette koop dan vind ik dat altijd best veel geld, terwijl je dan veel meer kleurtjes hebt voor hetzelfde geld als je bij MAC voor 4 of 5 kleurtjes zou betalen. := En dan heb je idd nog niet eens een palette. :=

Dominique_96 schreef:
Hebben jullie trouwens tips voor het verminderen van poriën qua zichtbaarheid?

Sinds kort gebruik ik van La Roche Possay Effaclar Duo[+]. Ik heb niet echt heel grote poriën maar ik merk al wel dat mijn huidstructuur fijner is en ik heb minder roodheid 's ochtends. :)

Ik zag trouwens dat ik nog allemaal oogschaduws op mijn verlanglijstje had op de MAC site:
Rule, Handwritten, Antiqued, Ricepaper, Mulch, Malt, Jest, Star Violet (lijkt wel wat op Cranberry geloof ik), Seedy Pearl en Nocturnelle.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:49

Haha dat UD palette gevoel herken ik ook altijd :+ Als ik in de kruidvat sta heb ik ook zoiets altijd, dan vind ik de make up van essence bijv best duur terwijl ik wel regelmatig naar MAC ga waar een lippenstift 20 euro is :+ Maar dan voelt 3 of 4 euro voor een ''budget'' oogschaduw veel terwijl ik voor 10tje meer een MAC refill kan kopen :') Rare redenatie _O-

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:50

Dominique_96 schreef:
Okay, dan moet ik eens gaan kijken bij de Body Shop. Geven ze daar testertjes toevallig?

En tonic gebruik ik vrijwel nooit idd, en als ik het gebruik is het een voor gevoelige huid omdat het anders echt niet goed komt :')

Bij de Body Shop kom je bijna om van de testers :+ Er is nu nog een grote sale, meen tot eind van de week. Je kan ook vragen kf je ergens een resteerde van mag :)

Kende de Instablur nog niet. Wilde volgende week hun Tea tree primer kopen maar die klinkt ook wel fijn :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:51

Die producten van La Roche Possay zien er wel goed uit trouwens, ga me daar eens over informeren op internet..zie hier een review over gezichtsverzorging die huid aanzienlijk verbetert..

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:55

De poriën creme van NYX is ook erg goed! krijg je best veel voor (ik geloof) 16 of 13 euro

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:56

Thanks voor alle tips :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:18

Oh La Roche Possay vind ik ook echt fantastisch ja <3 Ik ga van de week even hun reiniger en crème halen, maar weet nooit waar ik hem kan krijgen :')

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:25

heeft trouwens iemand ervaring met een clearasonic of visapure?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:26

Ik weet dat meerdere meiden hier een van de twee hebben, ik heb zelf een Silk n Sonic en daar ben ik ook prima tevreden mee. Doet het al een flinke poos erg goed en hij maakt m'n gezicht heerlijk schoon :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:30

Ik heb de VisaPure! Werkt erg fijn, reinigt diep en goed en is echt een heerlijke massage vind ik :) Raad 'm echt aan!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:37

Djilna schreef:
Ik heb alleen in de winter last van droge huid en gebruik dan een vochtinbrengende dagcreme en de foundationstick van Bobbi Brown of Bourjois HealthyMix. Ben niet bekend met de foundations van MAC.

Kon niet kiezen :o Heb nu Sable en Satin Taupe genomen := Pff!
Best erg, X15 + palette, 4 oogschaduws en gewoon bijna 85 euro armer :+

Had Sable al in het mandje en nog een filmpje op Youtube bekeken van Poppy Rawson en van Tanya Burr en beide noemden Satin Taupe als een must have omdat hij bij alle oogkleuren staat en mooi te combineren is. Tja :D

Ik had in amerika een bestelling van 230 dollar _O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:42

La roche posay is idd heel fijn :j Ik gebruik het ook.. al werkt t tegenwoordig voor een of andere reden niet echt meer, idk why. Had nu zo'n probeerverpakking van clinique dat echt héél erg goed werkt dus ga misschien wel de fullsize daarvan aanschaffen *i need money*

En mijn Silk 'n Sonic heeft twee maanden geleefd en nu krijg ik m niet meer aan (ja hij is wel opgeladen).. moet 'm nogsteeds opsturen. Just my luck haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:45

Oke ik ben eruit, ik ga morgen onderweg naar huis zoeken naar een La Roche Posay verkooppunt en ik ga het maar gewoon halen :')

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:05

ook hier de visapure erg fijn!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:14

Haha Natavu, maar ik heb recent al het een en ander gekocht dus het loopt al aardig op zo := :o En de 9e naar Douglas voor meer, maar dan met deels waardebonnen ;)

Hm, nu heb ik al een palette gekocht, maar als ik alle kleurtjes ga kopen die op mijn wishlist staan kan ik tzt best een 2e gebruiken :o Dus die moet ik maar tijdens een stedentrip aanschaffen O:)
Mijn eerstvolgende kleurtjes worden denk ik cranberry, coppering en woodwinked. Daarna weer wat meer lichte/neutral kleuren :)

Gelukkig niet erg veel last van porien, alleen rond mijn neus en een klein beetje voorhoofd, maar ze lijken zelfs wel minder te worden sinds ik de reinigers van Lush gebruik? Vind vooral Let the good times roll erg fijn :+:

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:24

Kanonnen die scheercreme van Lush doet echt wat ie beweerd te doen! Zeker een aanrader voor als je ook wat irritatie hebt :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:32

Had ik toen ook ja Djilna, in een half jaar voor ruim 700 euro, oops :o

Woodwinked is echt 1 van mn favo kleuren ever.. cranberry en copperig heb ik ook :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:37

xNavatu schreef:
Had ik toen ook ja Djilna, in een half jaar voor ruim 700 euro, oops :o

Woodwinked is echt 1 van mn favo kleuren ever.. cranberry en copperig heb ik ook :D

Zo hey _O-

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:40

Dominique_96 schreef:
Is er ook n mac foundation voor droge huid? Heb al es wat geprobeerd maar bij mij zie je ze echt gigantisch zitten :\

Volgens de pixiwoo zusjes niet, die hadden er een filmpje over gemaakt. Maar volgens mij zijn die sowieso niet zo van de MAC foundations.

Dominique_96 schreef:
Ik vond de CC cream niet mooi bij mij. Je zag hem heel erg zitten en heel erg ''cakey''.. Ik heb dan wel een droge huid dus bij mij zie je veel zitten..

Maar dit is niet zo'n 'foundation' CC cream he. Dit is voor onder de foundation, als basis. Het neutraliseert je huid en is in verschillende kleuren te krijgen:
Afbeelding

Blon_D, super om te lezen dat je er zo enthousiast over bent! Heb je toevallig de verpakking nog en zitten er ook irriterende bestandsdelen in zoals parfum? Ik zou dan idd ook voor neutralize gaan :j

SuSem, ik heb de visapure en wil en kan er niet meer zonder. Als ik hem 1 dag niet gebruik dan merk ik dat de volgende dags. Zodra hij kapot is komt er zonder na te denken een nieuwe!

Mijn favo MAC oogschaduw is Patina <3 niet dat ik er veel heb maar die kleur is gewoon perfect. Hij kan altijd en is ook mooi om als enige oogschaduw te gebruiken voor als je een keer wat sneller moet en geen tijd hebt om meerdere kleuren te gebruiken.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:42

Ik vind dat die groene cc cremes wel een soort oranje-ge kleur achter laten. Iig die van Lóreal wel.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:46

Klopt, ik weet idd dat de CC cream als basis is, maar die zat toen ook al cakey eronder dus met foundation erover was het echt heel erg lelijk :\

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:51

Hmm ok dus het is wel iets wat handig is om uit te proberen.. ik dacht dat jij in de war was met zo'n 'foundation' cc cream. Is de CC cream wat dikker dan waardoor hij wat cakey word? Of is hij heel erg droog?

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 23:00

Ik weet niet precies wat het was, ik denk de combinatie van heel erg droge huid en een make up artist bij MAC die het wat dik erop smeerde..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 23:08

De Pixiwoo zusjes zijn volgens mij wel te spreken over MAC hoor, gebruiken in bijna al hun filmpjes Face en body van MAC en de meeste oogschaduws komen er ook vandaan.

Ik ben helemaal uitgekeken op m'n expert face brush :') Ben nu weer met een gewone kabuki aan de gang gegaan, vind ik gewoon nog veel fijner werken...