Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xEmily schreef:Hebben mensen ervaringen met de pijn na de prikpil?
Heb morgenochtend een gesprek met de HA over welke anticonceptie ik ga nemen aangezien ik bij de nuvaring constand bloed. Zat te denken aan de prikpil ivm het gemak. Ik moet alleen daarna meteen werken (schoonmaken) dus dan is pijn niet zo handig
Zinzi_jewel schreef:Ik had alleen de dag van het zetten van de mirena een rottig gevoel in m'n onderbuik .
Dit was de 2e keer dat ik er een kreeg .
De 1e keer heb ik 3 dagen echt gevoeld dat er wat zat wat er niet hoorde ...
Bizar gevoel , vloeien deed ik bij de 1e ook een paar dagen . Bij de 2e maar alleen de dag van zetten
Emmaa_ schreef:Ja, je bent dan gewoon veiligIk zou er alleen wel rekening mee houden dat er een vrij grote kans is dat je door blijft bloeden tot zondag. Als ik mijn stopweek probeer in te korten blijf ik meestal nog een paar dagen na-bloeden.
meisje_ schreef:Dames ik blijf in dubio, mirena uit en weer aan de pil of toch de mirena laten zitten. De mirena mag ip blijven zitten tot januari 2019..
maava schreef:Ik kom even binnenvallen,
Ben net terug van de huisarts, wilde de spiraal gaan plaatsen maar dit lukte niet, dan zou de HA moeten gaan forceren en dat wilde ze niet. Nu een doorverwijzing naar de gynaecoloog gekregen. Meer mensen die hier ervaring mee hebben?