Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Samantha_ schreef:Ik heb een paar weken geleden Carbon schoenen gekocht omdat ze met mega korting waren, was het laatste paar, de Hoka Cielo X1. Maar nog niet op gelopen.
Ik heb nu trouwens echt het meeste last van mn blaren. Op werk de hele dag in schoenen gepropt dus het brand nu helemaal. Heb 1 schoen ook even uit achter mn bureau
Samantha_ schreef:Daarom heb ik ze ook nog niet aangedaan, ja een mini test rondje buiten op straat.
Vond het nogal risicovol om ze net voor de marathon te gaan dragen.
Maar volgens mij zijn Carbon schoenen ook niet bedoeld voor lange afstanden toch? Maar meer voor kort en snel?
Sherivey schreef:Ik zie dingen als inlevingsvermogen of discipline meer als een karaktereigenschap. Talent als iets waar je daadwerkelijk iets mee kunt.
Bvb iemand die heel goed kan tekenen, kan hier geld mee verdienen.
Ik heb, al zeg ik het zelf, best wat discipline op sportgebied. Maar daar kan ik geen droge boterham mee verdienen. En op een talentenshow zou ik er ook niet ver mee komen
Samantha_ schreef:Maar neem je dan zelf helemaal geen drinken mee?
Ik neem altijd zelf 2x500 ml drinken mee, geen water maar mix van carbs en elektrolyten. Het water bij de drink post pak ik aan en drink paar slokken, de rest kieper ik over me heen.
En gelletjes die ze uitdelen zou ik een gok vinden, je bent toch gewend met een bepaald merk te lopen lijkt me.
Samantha_ schreef:Maar neem je dan zelf helemaal geen drinken mee?
Ik neem altijd zelf 2x500 ml drinken mee, geen water maar mix van carbs en elektrolyten. Het water bij de drink post pak ik aan en drink paar slokken, de rest kieper ik over me heen.
En gelletjes die ze uitdelen zou ik een gok vinden, je bent toch gewend met een bepaald merk te lopen lijkt me.