Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ging het zonder lekken? Ik las in je topic dat het steeds lekte dat lijkt me nogal onhandig met hardlopen waarbij je inderdaad actief beweegt. Wel fijn dat je je daardoor wat beter voelt, even een uitlaatklep
Goof schreef:Leuk Dideh. Rustig aan doen, advies nooit in de wind slaan.
Cayenne, ik ben fan van jouw foto's, maar dat heb ik al vaker gezegd. Die foto waar die ree tussen de bomen door kijkt is tof.
Vanmorgen niet gewandeld, maar een rondje Speulderbos/Garderen op de racefiets gedaan. Zo'n 26km.
Was heerlijk, niet te warm ook.
[ [url=m/heBz1B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I5wXK9.jpg]Afbeelding[/url] ]
moonsparkle schreef:@cayenne die foto met de beek is echt sprookjesachtig en wat staan de herten er goed op!
@dideh mooi die reflectie in het water
En goof ook lekker actief!
Ik heb met de honden gelopen en daarna nog alleen maar het bos geweest, even wat verder gereden want ik snak soms naar de geur van naaldbomenen weer veel mooie paddenstoelen gezien, de foto's volgen nog. Het is tot nu toe 7km bij elkaar
DideH schreef:moonsparkle schreef:@cayenne die foto met de beek is echt sprookjesachtig en wat staan de herten er goed op!
@dideh mooi die reflectie in het water
En goof ook lekker actief!
Ik heb met de honden gelopen en daarna nog alleen maar het bos geweest, even wat verder gereden want ik snak soms naar de geur van naaldbomenen weer veel mooie paddenstoelen gezien, de foto's volgen nog. Het is tot nu toe 7km bij elkaar
Jeeej weer cursus paddenstoelen
S_imonee schreef:Hai allemaal,
Ik kom mij (weer) melden in dit topic. Ik ben ooit actief geweest in dit topic. Toen was het alleen iets minder actief dan dat het nu is, hihi.
Nadat ik gisteren met Sure_lee heb gewandeld, leek het mij wel weer gezellig om hier mee te kletsen en foto's van mijn wandelingen te plaatsen
moonsparkle schreef:DideH schreef:
Jeeej weer cursus paddenstoelen
Volgens mij woon je niet om de hoekanders kon je een keer mee met een van de wandelingen die ik organiseer, haha
jojoleinee schreef:Cayenne, lukte 20 km dan met een pijnlijke knie?
Ik had gisteren weer een bruiloft. De teen die ik vorige week overstrekt/overbelast had was over. Met de nadruk op was, vandaag kan ik helemaal niks met die voet door de druk in mn teen. Mijn dagen worden na dit weekend weer wat rustiger, dus ik hoop ergens weer een wandelingetje te maken.