Op mijn werk nu de maatregel thuiswerken aks je verkouden bent hoest etc.
Je mag ook thuiswerken zonder klachten of naar kantoor komen. Wat je zelf wilt.
Ze gaan ervoor zorgen dat je thuis ook inkomende telefoontjes aan kan nemen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
N0a schreef:Ik werk in de hotellerie. Ben benieuwd wat dit teweeg gaat brengen voor ons..
Sheehan schreef:Aroha schreef:Ik zit nóg niet zonder werk. Maar ik maak mij hier wel zorgen om. Volgende maand beginnen voor mij de trouwerijen weer, voor mij een zeer belangrijke bron van inkomsten.
Verder geeft het me op dit moment, ironisch genoeg, juist meer werk, aangezien ik nieuwsfotograaf ben.Alleen, zonder trouwerijen en evenementen gaat het er bij mij wel om spannen.
Wel benieuwd hoe andere ZZP'ers er nu mee omgaan. Want geen werk, is in mijn geval, geen inkomsten.
(Dit topic gaat trouwens echt veel te snel voor mij, krijg mijn post er niet door).
Ik werk in de muziekindustrie, backstage met artiesten op festivals en bij concerten. Ik zit nu gewoon helemaal zonder werk door dat alles gecancelled word. Volgensmij heb ik ook geen recht op uitkering/compensatie omdat het overmacht is...
Granoek schreef:N0a schreef:Ik werk in de hotellerie. Ben benieuwd wat dit teweeg gaat brengen voor ons..
Ik heb 2 hotels... Wij zijn sinds gisteren leeg aan het lopen voor de komende twee weken. Vanmorgen voor 70p asperges geschild, vanmiddag annuleerden ze. Reservaties voor restaurant worden geannuleerd, alles wordt geannuleerd, de ene na de andere hier.
In het begin van het topic kon ik er nog mee lachen met mijn vakantie, maar het gaat hier in sneltempo hoor. En dan niet eens de ziekte, maar eerder de economische gevolgen ervan.
Photograph schreef:Whale schreef:F1 wedstrijd in Australië gaat wel gewoon door.
S ook geen Nederland
cursebreaker schreef:Dat niet, maar er zijn wel teams die al geraakt zijn door het virus en daar nu in quarantaine zitten bv.
1 team heeft zich sowieso al teruggetrokken uit de race (en dan wordt het allemaal toch wel wat minder, als je opeens een team mist wat mee doet in de strijd. Ook nog een vrij interessant team), en ook een aantal coureurs hebben zich al uitgesproken; dat ze niet snappen waarom de race eigenlijk doorgaat.
Granoek schreef:N0a schreef:Ik werk in de hotellerie. Ben benieuwd wat dit teweeg gaat brengen voor ons..
Ik heb 2 hotels... Wij zijn sinds gisteren leeg aan het lopen voor de komende twee weken. Vanmorgen voor 70p asperges geschild, vanmiddag annuleerden ze. Reservaties voor restaurant worden geannuleerd, alles wordt geannuleerd, de ene na de andere hier.
In het begin van het topic kon ik er nog mee lachen met mijn vakantie, maar het gaat hier in sneltempo hoor. En dan niet eens de ziekte, maar eerder de economische gevolgen ervan.
Citaat:Als Nederland nu niet meteen doorpakt in het beteugelen van het aantal coronabesmettingen, zullen de gevolgen niet te overzien zijn. Dat schrijft de Nederlandse Vereniging voor Medische Microbiologie vandaag aan het RIVM, na de aankondiging van extra maatregelen in het hele land. De artsen stellen dat nu niet optreden uiteindelijk tot meer schade zal leiden. "Alleen drastische maatregelen in de beginfase kunnen het risico voor burgers beperken."
De artsen hebben data van het virus bestudeerd uit andere bronnen en concluderen dat informatie op de RIVM-site "ernstig achterloopt en niet compleet is". Ze verwijten het RIVM niet voldoende op coronacontacten te testen.
Kana schreef:Magrathea schreef:Ik heb morgen een sollicitatie maar werd net gebeld dat als ik liever niet erheen kwam vanwege het virus of me niet goed voelde ofzo ik het vooral moest laten weten en dat we dan iets anders zouden bedenken. Heel netjes!
Wauw! Dat vind ik echt heel erg chique van ze.