lieveli schreef:Ja in oudere berichten. Zal morgen ff temmen
Ja ik heb meteen je heule geschiedenis ff doorgespit, dus vandaar dat ik m tegen kwam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Magrathea schreef:bruintje123 schreef:Maar dat willen veel mannen niet eens.
Die vinden het prima zo.
Was dit een antwoord op mij?![]()
Ik ben het namelijk wel met je eens, maar: zolang ouderschapsverlof (in Nederland toch) exclusief voor de moeder is gaat er ook niks aan die houding veranderen denk ik. Het is een mentaliteitsverandering en dat zal wel even duren voor dat "ingeburgerd" is, maar dat betekent niet dat je die ontwikkeling niet de ruimte zou moeten geven
Sizzle schreef:Heel eerlijk?
Hoe hoger je functie, hoe makkelijker te combineren.
Zit je in een hoge leidende functie dan zit je sowieso zelden op je plek terwijl niemand weet waar je bent behalve net die ene waarmee je een afspraak hebt.
bruintje123 schreef:lieveli, ik ken er nog geen 1 die zelfs ook maar een papa dag (verschrikkelijk woord) doet, laat staan meer.
bruintje123 schreef:Maar als andere zeggen wel mensen met papa dag te kennen is dat ook in hun omgeving zo. Zelfde argument dus.
Misschien zijn er die, maar dan zijn het ook maar vaders zonder ballen zeg. Spreek uit wat je wilt.
lieveli schreef:Was, die is klaar. En poedersuiker of niet, het is wel ingeburgerd inmiddels. En dat is wel een beetje de tendens van deze tijd. Alles en iedereen is gelijkwaardig.
Niobe schreef:Ik las ook iets over een serie de Luizenmoederlieveli schreef:Was, die is klaar. En poedersuiker of niet, het is wel ingeburgerd inmiddels. En dat is wel een beetje de tendens van deze tijd. Alles en iedereen is gelijkwaardig.
In welk sprookje leef jij dan? Dat is in theorie zo, maar in de praktijk nog lang niet.
lieveli schreef:Hoogopgeleid randstad.
Magrathea schreef:Alpha89 schreef:er is zelfs een serie 'papadag' op npo1...
Ik heb daar een advertentie van gezien, dacht dat het een één of andere romcom was