Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar laat het inderdaad altijd aanbrengen, laat het eerst qua testen in de hals een streepje in de hals zetten zodat je zeker weten geen kleur verschil krijgt en loop er eventjes de stad mee rond want er zijn veel oxiderende foundations die even tijd nodig hebben. Loop sowieso ook altijd even naar buiten met een spiegeltje.
En bij de Lush uiteraard weer mijn slag geslagen. 
velvetblack schreef:Hun gooien wel echt vaak korting op unieke merken he!
Trouwens wat looks van afgelopen dagen
[ [url=m/UL7eat.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SzVQCY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had gisteren toch zo'n aparte ervaring in de Hudson's Bay. Kwam daar bij de counter om de Optical Illusion Primer te scoren. Was een niemand de bij de counter stond. 10 minuutjes gewacht en toen kwam een dame van Rituals me maar helpen. Ze kon eerst de la niet vinden waar de primer inzat voordat ik die aanwees. Toen kon ze de primer zelf niet vinden totdat ik aanwees welke het was. Daarna heeft ze de primer bij de Chanel counter afgerekend om hem vervolgens weer bij de UD counter in een tasje te doen?
Anyways, tot zover vindt ik de primer zelf echt top! (Fingers crossed dat ik er geen acne van krijg!) Tytonidae schreef:Hey Elke, kan ik ook gaan solliciteren bij UD?Had gisteren toch zo'n aparte ervaring in de Hudson's Bay. Kwam daar bij de counter om de Optical Illusion Primer te scoren. Was een niemand de bij de counter stond. 10 minuutjes gewacht en toen kwam een dame van Rituals me maar helpen. Ze kon eerst de la niet vinden waar de primer inzat voordat ik die aanwees. Toen kon ze de primer zelf niet vinden totdat ik aanwees welke het was. Daarna heeft ze de primer bij de Chanel counter afgerekend om hem vervolgens weer bij de UD counter in een tasje te doen?
Anyways, tot zover vindt ik de primer zelf echt top! (Fingers crossed dat ik er geen acne van krijg!)
Na mijn eerste ervaring van vandaag vind ik wel echt dat die UD primers niet genoeg liefde krijgen.
velvetblack schreef:Tytonidae schreef:Hey Elke, kan ik ook gaan solliciteren bij UD?Had gisteren toch zo'n aparte ervaring in de Hudson's Bay. Kwam daar bij de counter om de Optical Illusion Primer te scoren. Was een niemand de bij de counter stond. 10 minuutjes gewacht en toen kwam een dame van Rituals me maar helpen. Ze kon eerst de la niet vinden waar de primer inzat voordat ik die aanwees. Toen kon ze de primer zelf niet vinden totdat ik aanwees welke het was. Daarna heeft ze de primer bij de Chanel counter afgerekend om hem vervolgens weer bij de UD counter in een tasje te doen?
Anyways, tot zover vindt ik de primer zelf echt top! (Fingers crossed dat ik er geen acne van krijg!)
Haha klinkt als een behoorlijk awkward moment voor die rituals dame! Volgens mij zijn de shops in de HB niet altijd bemand.
Is inderdaad een fijne primer. Zitten gemalen rozenblaadjes in die de porien wat doen ‘opvullen’ en de huid dus gladder maakt. Vandaar de naam![]()
Ik gebruik inderdaad iedere dag opplak wimpers. Ik pimp ze met individuele lashes om ze naar mijn smaak te stylen. Ik doe er ongeveer 3 weken mee!
Goeie lijm en goeie soepele wimpers zijn een must. Anders gaan ze inderdaad loslaten bij de hoeken etc
Ik heb zelf de wizzarding wand brushset besteld. Feitelijk geen makeup dus