[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niniane

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 12:08

Vergelijkbaar met het online assortiment dan denk ik. :)

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:56

Trouwens: Too Faced gaat hun originele palettes, Natural Eyes en Natural Matte(wss + Boudoir Eyes), helemaal vernieuwen. Ze gaan de formule van de kleuren veranderen en de palettes krijgen een prachtige nieuwe verpakking. Ik twijfel of ik nu nog een van die palettes moet kopen sinds ik daar veel goede verhalen over heb gehoord en die nieuwere palettes die Too Faced uit heeft gebracht zijn allemaal niet zo geweldig qua formule. :/

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:47

Ja had het ook gezien! Alleen volgens mij gaan ze meer naar het formaat van die Peachy mattes of niet?

[Edit] op Trendmood zag ik dat ze dezelfde aantal pans behouden, alleen net even in een wat grotere verpakking denk ik

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 18:23

Ik wil de peachy mattes, cultbeauty gaat hem niet verkopen, had ik al gevraagd.
Iemand enig idee of Douglas hem wel gaat verkopen?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 09:15

Mac heeft inderdaad wel wat interessante foundations, maar sla ook zeker geen Urban Decay over haha :):) maar laat het inderdaad altijd aanbrengen, laat het eerst qua testen in de hals een streepje in de hals zetten zodat je zeker weten geen kleur verschil krijgt en loop er eventjes de stad mee rond want er zijn veel oxiderende foundations die even tijd nodig hebben. Loop sowieso ook altijd even naar buiten met een spiegeltje.

Die van JS ziet er tof uit! Inderdaad de knalrood kleuren is heel gaaf. Die zie je nog niet heel veel in palettes. Wel in losse eyeshadows

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:58

Was tussen Eindhoven en Helmond iemand voor de trein gesprongen dus ben vanuit Den Bosch naar Utrecht gegaan om de nieuwe Douglas te bekijken. Een mooi fililaal hoor. Heb de Zoeva Caramel Melange, Becca Opal highlighter en twee NYX lippotloden meegenomen. Doei geld. :') En bij de Lush uiteraard weer mijn slag geslagen.

Viel me wel op dat zowel online als in de winkel Too Faced de Natural Eyes niet meer hebben, terwijl die eerst wel op de site stond. Misschien vanwege de nieuwe versie?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 14:46

Ter info, bij BeautyBay (vandaag) 30% korting op Storybook cosmetics.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 17:47

Djilna schreef:
Ter info, bij BeautyBay (vandaag) 30% korting op Storybook cosmetics.

Waarom zeg je dit nou |( |( Hebben!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 19:46

Hun gooien wel echt vaak korting op unieke merken he!

Trouwens wat looks van afgelopen dagen
Afbeelding
Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 19:50

velvetblack schreef:
Hun gooien wel echt vaak korting op unieke merken he!

Trouwens wat looks van afgelopen dagen
[ [url=m/UL7eat.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SzVQCY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jij hebt geen wimperextensions toch? Zijn dat van die plak wimpers? Die heb ik wel eens opgehad met een feestje. Liet altijd los.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 20:02

Hey Elke, kan ik ook gaan solliciteren bij UD? ~~}> Had gisteren toch zo'n aparte ervaring in de Hudson's Bay. Kwam daar bij de counter om de Optical Illusion Primer te scoren. Was een niemand de bij de counter stond. 10 minuutjes gewacht en toen kwam een dame van Rituals me maar helpen. Ze kon eerst de la niet vinden waar de primer inzat voordat ik die aanwees. Toen kon ze de primer zelf niet vinden totdat ik aanwees welke het was. Daarna heeft ze de primer bij de Chanel counter afgerekend om hem vervolgens weer bij de UD counter in een tasje te doen? :') Anyways, tot zover vindt ik de primer zelf echt top! (Fingers crossed dat ik er geen acne van krijg!)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 20:10

Tytonidae schreef:
Hey Elke, kan ik ook gaan solliciteren bij UD? ~~}> Had gisteren toch zo'n aparte ervaring in de Hudson's Bay. Kwam daar bij de counter om de Optical Illusion Primer te scoren. Was een niemand de bij de counter stond. 10 minuutjes gewacht en toen kwam een dame van Rituals me maar helpen. Ze kon eerst de la niet vinden waar de primer inzat voordat ik die aanwees. Toen kon ze de primer zelf niet vinden totdat ik aanwees welke het was. Daarna heeft ze de primer bij de Chanel counter afgerekend om hem vervolgens weer bij de UD counter in een tasje te doen? :') Anyways, tot zover vindt ik de primer zelf echt top! (Fingers crossed dat ik er geen acne van krijg!)

Haha klinkt als een behoorlijk awkward moment voor die rituals dame! Volgens mij zijn de shops in de HB niet altijd bemand.
Is inderdaad een fijne primer. Zitten gemalen rozenblaadjes in die de porien wat doen ‘opvullen’ en de huid dus gladder maakt. Vandaar de naam :)

Ik gebruik inderdaad iedere dag opplak wimpers. Ik pimp ze met individuele lashes om ze naar mijn smaak te stylen. Ik doe er ongeveer 3 weken mee!
Goeie lijm en goeie soepele wimpers zijn een must. Anders gaan ze inderdaad loslaten bij de hoeken etc

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 20:15

En gewoon de kennis en ervaring om ze aan te brengen, is niet iets dat je “ff” doet oid.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 20:16

Ja het was idd heel awkward, maar ik vond dat ze ivm de situatie wel heel goed haar best deed. Ik merk ook echt wel duidelijk het verschil met de primer op. Mijn vriend heeft hele duidelijke porien op z'n gezicht, ik ga het straks aan een kant op smeren en aan de andere kant niet om het effect te bekijken :Y) Na mijn eerste ervaring van vandaag vind ik wel echt dat die UD primers niet genoeg liefde krijgen.

@Iedereen: Wat is jullie favoriete wimperlijm? Ik heb net weer 5 nieuwe paren besteld. Ben helaas niet zo'n fan van DUO, die plakt bij mij helaas altijd erg slecht(onlangs dat ik lang genoeg wacht voor het drogen) maar mijn ogen zijn er ook heel gevoelig van waardoor ik er enorme traanogen van krijg.

En is er hier toevallig ook iemand die de Tarte Shape Tape heeft/gebruikt en zoja, wat vindt je ervan? :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 20:17

velvetblack schreef:
Tytonidae schreef:

Haha klinkt als een behoorlijk awkward moment voor die rituals dame! Volgens mij zijn de shops in de HB niet altijd bemand.
Is inderdaad een fijne primer. Zitten gemalen rozenblaadjes in die de porien wat doen ‘opvullen’ en de huid dus gladder maakt. Vandaar de naam :)

Ik gebruik inderdaad iedere dag opplak wimpers. Ik pimp ze met individuele lashes om ze naar mijn smaak te stylen. Ik doe er ongeveer 3 weken mee!
Goeie lijm en goeie soepele wimpers zijn een must. Anders gaan ze inderdaad loslaten bij de hoeken etc

Dan zal het bij mij aan de kwaliteit gelegen hebben :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 20:22

Elke die look met rode lippen :~

Blingh, sorry :D Ik heb zelf de wizzarding wand brushset besteld. Feitelijk geen makeup dus O:)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 00:54

Ik heb de Shape Tape in light sand. Like it, don't love it. Ik vind mijn ColourPop concealer veeeeel fijner.
Ik zet maar enkele puntjes shape tape dus hij is niet cakey bij mij en zit op zich ook wel oke, maar is hij de hype waard? Mwah.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:05

Zo met n beetje geluk krijg ik nu wat meer tijd om actiever te zijn hihi

Ik heb mn diploma allround makeup artist in the pocket :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:20

Gefeliciteerd Suus!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:20

Gefeliciteerd!

Heb gisteren Give it to me straight van ColourPop besteld en een extra backup concealer.

Moet zeggen dat ik de laatste tijd zo'n fan ben van cream producten! Ik zoek nu echt een fijne bronzerstick en liefst eigenlijk ook een contourstick. Asbruin voor lichte huid en proefdiervrij. Iemand tips? :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:26

Gefeliciteerd Suus!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:50

Gefeliciteerd!!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 12:11

Gefeliciteerd Suus! Wat zijn je plannen verder?

Ik heb 3 Lux lipsticks van CP besteld. Erg benieuwd.

Knappe Elke <3 Zeg het gewoon nog eens; ik hóu van je looks sinds de switch :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 14:24

Suus___ schreef:
Zo met n beetje geluk krijg ik nu wat meer tijd om actiever te zijn hihi

Ik heb mn diploma allround makeup artist in the pocket :)

Gefeliciteerd Suus! Ik zag een foto op Instagram van je eindshoot, zag er tof uit. Ben heel benieuwd naar de foto's :D

Rood blijft gaaf Elk! Sneeuwwitje <3

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 14:32

Ik ook ds! Heb wel dingen geplaatst op insta als mensen nieuwsgierig zijn ;)