[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:44

Watermelon soda staat je heerlijk DNT :D

Mooie look weer suus :)

mooie look elke, hmm ik zou aan de gang gaan met olympische kleuren of braziliaanse kleuren :) miss leuk?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 20:25

Ik was er al bang voor, ik moet m'n haar eerst helemaal stijlen en kan dan pas touperen, m'n kuif valt meestal naar beneden net als m'n staart omdat het zo zwaar is door m'n krullen. Ik ga wel ff op alie zo'n stukje zoeken dat je onder je haar kan verstoppen _O-

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 20:48

Heeft iemand hier ervaring met brigettesboutique? Hoe zit dat met invoer kosten e.d? :) superleuke look Shizzel, nude kleuren staan je ook zo goed <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 01:13

Ik heb net maar met de $5 coupon die ik kreeg bij het inschrijven voor de nieuwsbrief een bestelling gedaan bij Colourpop := zijn nu al 3 pakketjes onderweg naar Shipito. Oeps.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 06:08

Ik heb echt niks met de Olympische spelen, volg het ook niet :=
Dus die laat ik even achte wegen haha

Friem, als mijn staartje een hang dag heeft, knijp ik er altijd zo'n knijp speltje onder (een kleinere). Die houd het dan omhoog :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 06:46

Zie net voorbij komen dat er een UD Naked Ultimate Basics komt. 12 matte kleuren :D

Afbeelding

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 08:02

velvetblack schreef:
Ik heb echt niks met de Olympische spelen, volg het ook niet :=
Dus die laat ik even achte wegen haha

Hoeft niet rood/wit/blauw/oranje te zijn he.... Ik zat te denken aan goud *D {:}

Ben benieuwd Drunksheep! Na mijn vakantie in oktober ga ik me er ook in verdiepen, als ik het nu doe... Ik kan geen maat houden :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 09:24

Dat is ook mijn probleem _O- gelukkig krijg ik best wel wat centjes deze maand dus het komt wel goed haha.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 09:27

Oh die naked basics...misschien wordt dat dan wel mijn eerste naked palette! Ben erg benieuwd, vond de gewone basics al wel interessant, maar wel echt té basic, dus wellicht biedt dit meer kansen.

Murthul, dat lijkt mij ook interessant om eens een workshop te volgen, welke had je precies gedaan? En waar kan je dat doen hier in NL, vind ik nog wel het sparen waard :) en ook wel leuk!

Mooie looks weer dames, vind dat goud heel mooi staan bij je Suus, bij mij staat dat eigenlijk nooit zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 09:51

Thanks meiden! Moet zeggen dat het wellicht mijn go-to look zal gaan worden, vond het best leuk.

Suus wat een prachtige look!

DnT, wat staat ie mooi <3 Leuk om ook jouw koppie weer eens te zien :))

Marrit, ik doe een groepsorder de 23e mocht je willen. :j

Eight, helaas geen ervaring mee!

Elke ik ben bij jou juist benieuwd naar roze :))

DS, zal je voor de volgende order even PBen, je kan unlimited korting krijgen. :))

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 10:32

Shizzel schreef:
Marrit, ik doe een groepsorder de 23e mocht je willen. :j

Zeg.. Ga jij nou olie op het vuur gooien? >;) _O- Lief aanbod!

Ok ik ga zo gewoon even kijken wat ik eventueel misschien zou willen. Gewoon kijken. Gewoon. Kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 10:37

Oh ja, groepsorder.
Ik twijfel of ik mee doe of dat ik zelf ga bestellen...

Ik moet echt even goed uit gaan zoeken wat ik nou precies wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 10:44

Mocht je zelf voor meer dan 30 dollar bestellen aan alleen liquids kan het voordeliger zijn zelf te doen omdat ze dan in een enveloppe komen en geen drol wegen, dan zit je meestal rond $8 shipping bij Shipito. Zodra je oogschaduws erbij gaat doen (meer dan 4) wordt het in de meeste gevallen een doos en is je pakket zwaarder en zit je tussen de 14 en 18 dollar shipping. Bij groepsorders betaal je dan wel weer per product €1 extra (voor de shipping) dus een liquid van $6 wordt €6 + 1. Dus is een beetje afwegen hoe je goedkoper uit kan komen.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 11:26

Heb al een lijstje |o :')

Die Lippie Stix, dat is gewoon een stift toch? En die Ultra Matte waren niet fijn toch? En die Ultra Satin Lips waren dan wel weer ok? Iemand die Metallic lips al geprobeerd?

(kijk dít bedoel ik nou,met geen maat kunnen houden O:) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 11:59

Lippie Stix zijn een beetje te vergelijken met normale lipstick! Ultra Satin vind ik geweldig, drogen bijna matte op. Metallics schijnt een echte hit of mis te zijn, per kleur verschillend. Matte vond ik gruwelijk, mijn lippen deden er echt pijn van. :j

Deadline van groepsorder qua lijstjes is overigens 19/20 aug. en betalingen 22. Misschien wel handig om erbij te zetten. En dan bestel ik op de 23e voor wie er mee doen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 14:58

<3 Afbeelding

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 15:03

Mooi palette!

Sorry dames heb er even twee dagen uitgelegen heb me mentaal moeten voorbereiden voor mijn date van vanmiddag :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 15:13

Neeeee UD wat doen jullie. Waarom nou weer een ander formaat dan de andere Naked palettes -:(-

Kan daar echt niet tegen, nu past het niet bij elkaar.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 15:26

Rena100 schreef:
Oh die naked basics...misschien wordt dat dan wel mijn eerste naked palette! Ben erg benieuwd, vond de gewone basics al wel interessant, maar wel echt té basic, dus wellicht biedt dit meer kansen.

Murthul, dat lijkt mij ook interessant om eens een workshop te volgen, welke had je precies gedaan? En waar kan je dat doen hier in NL, vind ik nog wel het sparen waard :) en ook wel leuk!

Mooie looks weer dames, vind dat goud heel mooi staan bij je Suus, bij mij staat dat eigenlijk nooit zo.

Ik heb die van 90 minuten gedaan, was 100 euro (maar dat krijg je dus terug in producten). Kan volgens mij bij ieder Mac verkooppunt. :j ik ben zelf in Amsterdam geweest, zou naar de pro store gaan maar werd sochtends gebeld of ik naar de leidsche straat kon omdat er iemand was uitgevallen.

Idd wat stom dat ze n ander formaat hebben gedaan nu. Verder ziet hij er wel Nice uit!

Ik heb maar weer eens mijn kwasten gewassen, was hoog nodig en weer eens te lang geleden..

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 15:27

Lekker in het zonnetje <3

Ik wil ook nog eens een Mac cusus volgen.. maar weet nog niet waar.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 17:24

Ok dit gaat verkeerd. Ik heb net een account aangemaakt op Shipito. En nu aan het rondneuzen op Colourpop. Vinden jullie niet vervelend dat het allemaal losse pans zijn? Ben heel erg benieuwd naar de producten, maar vind zo zonde als ik het niet ga gebruiken.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 17:26

Gniffel... Ben ik niet de enige die al voorbereidingen aan het treffen is voor Colourpop _O-

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 17:28

Kijk al zeker jaar naar Colourpop producten, maar die losse pans blijven me tegenhouden. Ben meer van de palettes. Misschien toch met de grouporder maar paar dingen bestellen, dan daar keuze voor eventuele volgende bestelling op baseren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 17:33

Ik vind de losse pans geen probleem verder, vind het niet meer storend dan een palette in ieder geval. :)

Als je wil kan ik je de hele shipito uitleg nog doorsturen of je kan inderdaad meebestellen, net wat je fijner vindt! Mijn eerste order was ook kleiner om alles eerst uit te proberen per product. :)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 17:33

Ik snap je punt wel (ok sinds een paar maanden pas, maar toch :D ) :j