sanasoufi schreef:17 kilo eraf! Van 86 naar 69 in 4,5 maand. Hoe?
4 sneetjes volkorenbrood met makreel of tonijn of pesto of kipfilet.
Fruit zoals aardbeien, kiwi's, appels, mandarijnen etc. Kies gewoon 2 of 3 stukken fruit.
Soep! Maar dan geen cup a soup, maar bij voorkeur die Mugshots die ze bij de AH hebben. Mugshot creamy cheese is heerlijk.
Komkommers/wortels/tomaten....soms vervang ik dit weleens door een kinder bueno of 2 doosjes smarties.
Avondeten mag je zelf bepalen, maar probeer niet te veel te eten.
Yoghurt/vla....soms neem ik van die kitkat of mars toetjes.
Dit komt ongeveer op 1500 kcal uit.
Bewegen doe ik niet, omdat ik in Den Haag werk, maar woon in Rotterdam. Ik sta altijd 5 uur op, en vertrek half zeven om dmv 10 minuten lopen - tram - trein - tram - 5 minuten lopen op mijn werk aan te komen rond 9 uur. Vervolgens 5 uur klaar en dan ben ik rond 8 uur thuis. Dan heb ik 3 uurtjes om te eten, douchen, en nog een beetje tv te kijken. 11 uur weer naar bed. Wanneer ik moet sporten weet ik dus niet. En in het weekend wil ik leukere dingen doen met familie en vrienden ipv naar de sportschool of hardlopen.
Ben dus best trots dat ik desondanks dat ik niet sport toch een hoop ben afgevallen. Nou ja, nog 10 kilo te gaan en dan bij 59 kilo vind ik het wel goed.
Ik heb nog ff naar die mug shot gekeken, maar eet je die dan als maaltijd? Of naast iets anders? Er zitten in een portie 271 kcal, is voor mij net ff te gek, want als maaltijd heb ik er niet genoeg aan.