[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kelley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 12:46

Loolotte schreef:
Precies! Ik vind de bloemetjes wel heel leuk, ook al kan ik niet helemaal ontdekken welke het zijn?

Het zijn madeliefjes, volgens mijn zusje :)

Yasmine schreef:
Ik heb altijd mijn vraagtekens bij artists die tattoos met as zetten. Bij wet is dit verboden. Alle tattoomateriaal moet 100% steriel zijn, en door er as aan toe te voegen, is dit niet zo. Ik vind het dus altijd wat zorgwekkend als artists het wel doen: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/lif ... eages.html

En hiervan zijn wij compleet op de hoogte, bedankt voor de oplettendheid, maar dit is onze keus, onze verantwoordelijkheid en op eigen risico

Artimes

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 12:56

Staan ze nou op de kop? Ik bedoel dat andere je tattoo op z'n kop zien?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 12:57

Ik wilde het niet zeggen, maar dat was ook mijn gedachte.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 13:05

Ik wil niet vervelend doen maar madeliefjes hebben geen blad aan hun steel := Wellicht bedoelt ze margrieten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 14:22

Mijn hemel jongens als ze er nou blij mee zijn := Boeiend dat die dan op de kop staat. Misschien wil ze er wel zelf naar kunnen kijken omdat hij er voor haarzelf staat. En misschien wilde ze wel een blaadje aan die bloem. Wat maakt dat nou uit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 14:27

Mijn kat op m'n pols staat voor mij ook goed. Bij een sleeve zou dat niet mooi zijn, maar dat hoef ik niet. Alleen dat met die as, as is toch veel te grof om door zo'n naaldje te gaan?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 14:38

Ik bedoelde het ook absoluut niet vervelend! Maar het lijkt me toch fijn om te weten wat er op je lichaam staat, dus ik zeg gewoon dat het geen madeliefje is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 14:49

Mijn tattoos staan op m'n arm ook alle kanten op, en ben ook aan het uitbreiden naar een sleeve. Kan me eerlijk gezegd echt niks schelen.

Vind het een beetje gek om tattoos die al staan te gaan bekritiseren. Als iemand ernaar vraagt kan je best zeggen dat het niet heel goed gezet is, en je mening geven over een infinity tot daaraan toe.. Maar om nou te gaan stampen dat het geen madeliefje is.. Kom op zeg. Het zijn niet jouw tattoos.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 14:50

As wordt ook onmiddelijk het lichaam weer uitgewerkt. Snap niet dat er nog mensen zijn die t laten doen en 'artists' die er aan meewerken... Het blijft toch niet zitten..

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 15:53

Loolotte schreef:
Ik bedoelde het ook absoluut niet vervelend! Maar het lijkt me toch fijn om te weten wat er op je lichaam staat, dus ik zeg gewoon dat het geen madeliefje is?

Ik heb ook maar 'gewoon' een bloemetje op m'n enkel. Misschien is 't een sneeuwklokje, misschien niet :')

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 15:59

Judass schreef:
Ik heb ook maar 'gewoon' een bloemetje op m'n enkel. Misschien is 't een sneeuwklokje, misschien niet :')

Hier moest ik wel even om lachen sorry :')

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 16:01

Eens met hierboven. Tattoos van bijvoorbeeld fantasiefiguren ga je toch ook niet bekritiseren omdat de afbeelding niet "klopt" of realistisch is? Als degene die het op zijn of haar lichaam heeft het maar nooit vindt.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 17:20

Het gaat er niet om wat wij vinden. Als ze er zelf blij mee is, is dat prima.
Ik zie zo vaak tattoo's bij mensen die ik echt vreselijk vind. Maar zijzelf niet, anders hadden ze het nooit laten zetten. (Afgezien van diegene die er spijt van hebben :P )
En er zullen er genoeg zijn die die van mij ook niet mooi vinden. Prima, als ik ze zelf maar mooi vind :)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 17:43

Sorry als dit al eerder gevraagd is. Ik heb een hoop teruggelezen maar niet alles. Waar in Gelderland of Utrecht kan je het beste terecht voor watercolor tattoos? Of waar in Nederland?

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 17:55

Frensie schreef:
Sorry als dit al eerder gevraagd is. Ik heb een hoop teruggelezen maar niet alles. Waar in Gelderland of Utrecht kan je het beste terecht voor watercolor tattoos? Of waar in Nederland?

Mijn zus zet dinsdag een water color tattoo, bij JM tattoo in Alkmaar. Zijn verschillende tatoeëerders, en ben benieuwd naar het resultaat. Ik ben er zelf bij want daarna ben ik aan de buurt bij een andere tatoeëerder.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 18:08

EmmyJoycee schreef:
Frensie schreef:

Mijn zus zet dinsdag een water color tattoo, bij JM tattoo in Alkmaar. Zijn verschillende tatoeëerders, en ben benieuwd naar het resultaat. Ik ben er zelf bij want daarna ben ik aan de buurt bij een andere tatoeëerder.

Bij wie ga jij?
Ik ga 10 december bij bodil

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 18:13

Toen ik mijn eerste tattoo liet zetten was er een vriendin van me mee, die graag meer wilde weten over het laten tatoeëren van as. Hierop zei mijn artist toen dat het eerder symbolisch is. De stukjes as passen inderdaad nooit door de naald, maar als het bij de inkt in het potje wordt gedaan, heeft de inkt de as wel 'aangeraakt' en met dat idee moet je het zegmaar doen. Volgens hem was het niet mogelijk om daadwerkelijk stukjes as iemands huid in te jassen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 18:14

Frensie schreef:

Amanda van My precious Ink zet heel tof watercolor werk. Ik heb zelf geen ervaring met haar maar heb mooie dingen op haar facebook voorbij zien komen :j

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 18:44

Mars schreef:
Frensie schreef:

Amanda van My precious Ink zet heel tof watercolor werk. Ik heb zelf geen ervaring met haar maar heb mooie dingen op haar facebook voorbij zien komen :j

Wauw zij maakt inderdaad prachtige tatoeages! Maar wachttijd van 18-24 maanden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 18:52

Er zit bij the Ink Society in Utrecht ook iemand die heel goed is met watercolor. Denk alleen dat daar ook wel een lange wachtrij is, alle bekendere artists die met watercolor werken hebben volgens mij wel een lange lijst.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 19:06

love_mandy schreef:
EmmyJoycee schreef:

Bij wie ga jij?
Ik ga 10 december bij bodil

Als ik het goed onthouden heb maakt Stefan mijn ontwerp, waar mijn zus bij zit ben ik even de naam van vergeten. Zal het wel eventjes opzoeken, heb er wel ontzettend veel zin in en ben zo benieuwd naar het resultaat :D

edit; mijn zus zit bij Dennis :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 19:15

Jules Blomen doet ook watercolor, wachtlijst nu is tot februari-maart.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 19:30

De tattoos van Amanda zijn meer mijn stijl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:19

Ik heb er een van amanda, ben er nog steeds heel blij mee!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:56

Je zou voor watercolour ook kunnen kijken of er een artiest naar een conventie komt die dat zet. Die van mij is door een Finse tattoo artist gezet op een conventie in Amsterdam en die is echt heel mooi geworden :)