Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lauxmautink schreef:Hoi hoi, Ik ben op zoek naar een fijne budget bb Cream/foundation die fijn in gebruik is en natuurlijk oogt. Ik heb vrij lichte huid die meer richting droog gaat maar wel met veel pukkeltjes en rode vlekjesIk dacht misschien kunnen jullie me helpen? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer zoveel merken worden er aangeboden..
lauxmautink schreef:Hoi hoi, Ik ben op zoek naar een fijne budget bb Cream/foundation die fijn in gebruik is en natuurlijk oogt. Ik heb vrij lichte huid die meer richting droog gaat maar wel met veel pukkeltjes en rode vlekjesIk dacht misschien kunnen jullie me helpen? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer zoveel merken worden er aangeboden..
Eight schreef:Leuk DnT! Laat ons weten wat je allemaal hebt geshopt
Heeft er hier iemand ervaring met Gerard cosmetics hydra matte liquid lipsticks? Gravity vind ik zo'n bijzondere gave kleur, zou mij denk ik niet staan maar ik denk bij bijvoorbeeld drunksheep wel
Eight schreef:Serenity ziet er prachtig uit! Weet je toevallig een Mac kleurtje die vergelijkbaar is zodat ik een beter beeld kan krijgen van de werkelijke kleur?
_Friemel schreef:Shizzel schreef:Ik (nog) niet maar zit wel te azen op eentje van 27 euro... en met nog een waardebon van 10 euro bij bol.com klinkt het wel heel aantrekkelijk..Maar ben benieuwd of het veel verschil maakt als mijn kamer al vrij fel is.
Ik had die van Carmen op het oog maar die schijnt mweh te zijn. Ik lees veel goed over de Babyliss 8438E maar f*ck die is duur
Eight schreef:Leuk DnT! Laat ons weten wat je allemaal hebt geshopt
Heeft er hier iemand ervaring met Gerard cosmetics hydra matte liquid lipsticks? Gravity vind ik zo'n bijzondere gave kleur, zou mij denk ik niet staan maar ik denk bij bijvoorbeeld drunksheep wel