Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:21

Heb nu een email weer terug ontvangen dat ze zodra de betaling binnen is deze word teruggestort... Maar, waarom sturen ze me gewoon niet die lipstick :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:25

Heb je dat al gevraagd? :D

Gok dat ie niet op voorraad meer is

ssssuus

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:35

Ja :-) ik mailde terug dat ik liever de lipstick heb! En dat haar ik daarvoor ook al aangegeven maar daar zijn ze dus niet verder op in gegaan.. Balen!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:38

Djilna schreef:
Haai allemaal!
Weekendje weggeweest. Vrijdag idd wel nog mijn haar laten verven. Warm koper is toch iets meer rood uitgevallen, maar vooruit :+
Voor en na :D
http://instagram.com/p/yxEo-StviG/?modal=true

Meer Mileyfoto's, staat idd iedereen goed!

Gaaf je haar! Ik hou van rood <3 Ben zelf nu al 3 jaar rood en vind het tijd voor iets anders, dus kapper en ik gaan voor hoogblond waarschijnlijk. En als ik het niet mooi vind wordt het weer rood.

Morgen komt volgens tnt miley binnen bij mij, net als ik niet thuis ben. Hopelijk is mijn vriend dan al wakker van de nachtdienst want ik ben zo benieuwd!

Edit:
Volgens mij is miley nog wel op voorraad bij MAC, vriendin heeft hem vandaag besteld en kreeg wel bevestiging. Dus vreemd verhaal. Lees wel eens vaker dat de klantenservice van MAC niet echt geweldig is...

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 18:08

Vind hun bezorgservice ook niet helemaal je-van-het.
Als het kan bestel ik altijd liever bij Douglas!

Bijna iedereen heeft Miley nu of niet? :P

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:14

Ik niet :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:17

Ik heb hem ook niet, weet nu al dat hij me niet gaat staan dus ga het er niet eens op wagen haha.

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:19

Heyhoi!

Voor carnaval wil ik graag smokey eyes maken. Ik vroeg mij af of jullie daar tips voor hebben, ook wil ik daarbij graag nepwimpers opdoen, hebben jullie hier misschien ervaring mee en aan- en/of afraders ?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:48

De nepwimperlijm van revlon vind ik erg fijn. Als het de eerste keer is dat je nepwimpers draagt zou ik niet al te grote zware wimpers opdoen want dat kan erg vervelend zitten. en ze zijn ook heel lastig mooi aan te brengen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:58

Wat gek dat ze 'm niet gewoon alsnog opsturen zeg!

Ik vind Eylure het fijnst qua nepwimpers, sowieso de lijm die erbij zit. En vind ze mooi natuurlijk met hele fijne randjes, dus niet zo'n dikke zwarte lijn.

Vriendin van me had met kerst die van de hema op, die vond ik niet mooi. Heel duidelijk aanwezig en ook heel duidelijk nep. Maar weet natuurlijk niet wat je doel is, want ze zijn wel lekker goedkoop.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:36

Ik heb echt een wonder product nodig. |( Loop weer stage op kantoor en zit dan veel met mijn hand onder mijn kin en ik kan het niet laten te knijpen, en nu is het een slachtveld aan rode vlekjes en irritaties. Om het nog erger te maken vond ik het een goed idee om er tandpasta op te doen vannacht. :+

Heb echt iets nodig wat de huid kalmeert.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:08

Probeer eens honing! Dat verzacht heel erg en laat mijn huid altijd heel zacht achter. Tegelijkertijd heb ik dan ook last van minder roodheid op mijn huid.

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:13

Yv_ schreef:
Wat gek dat ze 'm niet gewoon alsnog opsturen zeg!

Ik vind Eylure het fijnst qua nepwimpers, sowieso de lijm die erbij zit. En vind ze mooi natuurlijk met hele fijne randjes, dus niet zo'n dikke zwarte lijn.

Vriendin van me had met kerst die van de hema op, die vond ik niet mooi. Heel duidelijk aanwezig en ook heel duidelijk nep. Maar weet natuurlijk niet wat je doel is, want ze zijn wel lekker goedkoop.

Het is eigenlijk gewoon voor een avondje, gewoon om het te proberen voor een keer. Zijn de bovenste 2 die hier genoemd worden ook verkrijgbaar bij de kruidvat of de DA ? En wat kosten ze ongeveer?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:16

Wisten jullie dat UD niet meer via BeautyBay naar Nederland verzend Y;( ?
Wil graag de fullsize van Reversion van UD en zo zag ik het.. Verzenden wel gewoon naar Engeland enzo, maar niet naar NL en Belgie -O-

Las trouwens een paar pagina's terug dat die shop in Eindhoven dicht is.. Sleek wordt ook bij een aantal V&D's verkocht sinds een paar maanden. Weet alleen niet of het ook in die buurt zit..

Ik word een beetje eentonig, maar jojoba olie helpt mijn huid goed kalmeren. Of aloe vera gel.

Edit: Eylure is verkrijgbaar bij Douglas en veel online shops, prijs verschilt per setje.
Ik had met oud en nieuw een setje van Katy Perry, die waren echt supermooi. Had ze bij Asos gekocht voor ongeveer 8 euro geloof ik.
Hema is geloof ik een eurootje of 4/5.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:17

@Yv_

Probeer HQHair voor UD! :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:20

Heeft 'm niet |( . FU wel, maar gezien mijn ervaring vorige keer, wil ik daar liever niet bestellen.
Ahh wat baal ik dat ik die mascara niet eerder heb ontdekt en vh weekend dus niet een fullsize heb meegenomen! Ben echt verliefd, hij maakt m'n wimpers zó mooi!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:30

Ik zou wimperstukjes pakken voor de eerste keer das gemakkelijker en meer comfortabel. Ik heb duo lijm maar voor 1 keer is t wat duur. Essence schijnt prima lijm t hebben en catrice of essence hebben ook die wimperstukjes

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:32

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:35

Als ik dit jaar afstudeer krijg ik van mam een reisje naar Amerika :))
*kwijlt nu al over de makeup inkopen die ik daar kan doen*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:38

Ik vind wimperstukjes echt een heel gedoe om aan te brengen en zou het juist niet aanraden voor de eerste keer. Ik had die van Essence en je ziet het wel, maar imo zie je het altijd wel als je nepwimpers op doet. Vond de lijm die erbij zat prima, toen ik in de snackbar zat lieten ze los en toen heb ik ze er ook af getrokken :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:42

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:49

House of fraser is een soort bijenkorf in Engeland geloof ik, dus ik denk wel dat het betrouwbaar is!

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:28

Ik kom mij hier ook weer melden! Heb een behoorlijke poos niet gereageerd ivm drukte op het werk, zwangerschap, verbouwingen etc.
Maar ben weer van de partij! Ben bang dat mijn portemonnee iets minder blij is nu ik weer in dit topic zit..hihi
Wil sowieso de Miley viva glam nog bestellen deze maand en kreeg net een mail van 25% korting op ysl bij de douglas... En laat ik nou net nog een paar sheer lipsticks op mijn wishlist hebben staan.. :+

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:35

RoosG schreef:
Probeer eens honing! Dat verzacht heel erg en laat mijn huid altijd heel zacht achter. Tegelijkertijd heb ik dan ook last van minder roodheid op mijn huid.

Hoe gebruik jij dit precies?

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:38

xNavatu schreef:
Als ik dit jaar afstudeer krijg ik van mam een reisje naar Amerika :))
*kwijlt nu al over de makeup inkopen die ik daar kan doen*

OMG ben jaloers op je!!! _/-\o_
Ik wil ooit nog eens naar NY en ben er nu al mee bezig wat ik allemaal wil kopen daar :')