Heb heel veel weg gegeven aan mama en wat vriendinnen. Ik ga 4 yalda foams en 1 body cream verkopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DideH schreef:naomiiiii schreef:Ik heb het uitgedunt naar dit;
[ [url=m/gSnLlI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YM3Vqz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb heel veel weg gegeven aan mama en wat vriendinnen. Ik ga 4 yalda foams en 1 body cream verkopen.
Jeetje! Je hebt goed huisgehouden!
Voorjaarsschoonmaak? :p
naomiiiii schreef:Haha zaterdag is wel schoonmaakdag hier ja.Nee ik besefte gewoon, toen ik mijn sakura rook (en die stonk echt heel erg!), dat ik gewoon zoveel had dat ik het voorlopig echt niet op krijg. Ik gebruik het ook echt niet elke dag dus dan maar weggeven of verkopen. En heb dus wat van sakura en dao weg gegooid. Die had ik echt al jaren en sommige dingen stonken dus ook echt.
DideH schreef:naomiiiii schreef:Haha zaterdag is wel schoonmaakdag hier ja.Nee ik besefte gewoon, toen ik mijn sakura rook (en die stonk echt heel erg!), dat ik gewoon zoveel had dat ik het voorlopig echt niet op krijg. Ik gebruik het ook echt niet elke dag dus dan maar weggeven of verkopen. En heb dus wat van sakura en dao weg gegooid. Die had ik echt al jaren en sommige dingen stonken dus ook echt.
Mag ik vragen hoe lang je ze had staan? Ik heb inmiddels ook een behoorlijke voorraad, dus heb ook even een stop ingelast qua kopen
Dallista schreef:Ik ben sinds een paar weken helemaal mesjogge van de Dao bodyscrub. Wist ik veel dat die scrubs in verschillende soorten kwamen (kende alleen de Sakura en de Hamman, die zijn echt anders van substantie). Dus dacht ik, leuk, Dao scrubs inslaan. Maar voor die miserabele korting... nou nee.