Ben erg benieuwd, sowieso naar zo'n Kiko Store. Nel en Fleur zeiden allebei dat je net een ekstertje wordt
Had ik bij de Inglot Stores.. Zoooo gaaf! Die lampen ook die erop gericht waren maakte het allemaal zo glitterig
Bnet
Geplaatst: 24-01-14 14:47
Stef, agressief is het sowieso niet bedoeld Het was met name gericht naar jou omdat jij zei dat Aceton een van de veiligste en schoonste chemische stoffen is, en dat is niet waar.
Yonker
Geplaatst: 24-01-14 14:47
Nou ik zeg alvast succes!! Ik wou er zo snel mogelijk weg Maar denk dat het bij mij ook wel extra druk was ivm kerstmarkten.
Toen ik nog in Berlijn woonde zat er een Kiko-Store 2 minuten lopen van mijn huis, maar toen was ik nog helemaal niet into Nagellak of Make-Up, echt zonde
Skessa_
Geplaatst: 24-01-14 14:53
Yv_ schreef:
Ik kan heel goed stompen
Ze wil niet naar de Primark vanwege de drukte... maar bij Kiko beukt ze alles om ver hoor
Ik wil mn hele nagels een manicure geven wat moet ik dan doen voor het mooiste resultaat
MirandaDvG
Geplaatst: 24-01-14 15:18
Mag ik mij hier ook melden? Sinds ongeveer een maand gebruik ik gel nagellac Crystalac, One Step. Hiervoor verzorgde ik m'n nagels en riemen wel altijd netjes, maar lakken deed ik zelden omdat het er altijd binnen een dag al niet meer netjes uit zag. Ik heb een kleurlak besteld, en een blanke lak. Als eerst heb ik de kleurlak uitgeprobeerd. Deze heeft ruim 2 weken heel mooi op mijn nagels gezeten. vorige week heb ik de blanke lak opgedaan, om het even neuraal te houden. Jammergenoeg ging deze na 4 dagen al wat los laten. Nu vermoed ik dat de basis misschien niet goed was.
Wat doen jullie als voorbehandeling voor gel nagellak
Hoe bedoel je Anke? Hoe je je nagels klaar maakt voor lak zeg maar?
Ik haal altijd mijn lak er af, maak dan mijn handen goed schoon, 1x per week cuticle remover, duw mijn nagelriemen terug en vijl mijn nagels. Daarna handen wassen, handcreme en nagelverzorgingsgel (P2, zie review van Yv, ben link ff kwijt...) en dat laat ik even intrekken.
Daarna base coat, 2 (of 3) lagen kleur en topcoat. Half uurtje wachten en dan cuticle cream er op.
Ik wil mn hele nagels een manicure geven wat moet ik dan doen voor het mooiste resultaat
Eén keer per week maak ik een badje van KOH bruisballetjes en daar ga ik 10 minuten in zitten. Daarna even de boel vijlen met een glasvijl, nagelriemen smeren met olie en terug duwen. En ik smeer een paar keer per dag met Lemony Flutter. Niet omdat het nodig is maar omdat het zo lekker ruikt.