WOW Arie! Hardlopen in de sneeuw? Ik zou na 2 stappen al onderuit glijden.
Las ik nou minder planks in level 3 van de shred? YAY! Ik begon naar mijn gevoel eindelijk de smaak te pakken te krijgen met level 2 en begon al tegen level 3 op te zien. Maar zolang die planks er niet meer zoveel in zitten, vind ik alles prima.

Net dag 17 gedaan in combinatie met een kwartier abs en hij ging helemaal niet zo verkeerd. Tijdens het laatste circuit van de shred werden de darmen ineens wakker, dus toen moest ik noodzakelijk even stoppen maar heb daarna even een paar minuten teruggespoeld en de boel fijn afgemaakt.

Tijdens de 6w6p begon ik sterretjes te zien, dus ik had de video al weggeklikt om vanavond na het eten verder te gaan. Maar al snel kreeg ik een schuldgevoel dus mezelf een schop onder de kont gegeven, een paar flinke slokken water gedronken en vervolgens ben ik weer verder gegaan.
Ik drink sowieso zo een liter water weg tijdens de shred. Hebben anderen dat ook?
Helaas heb ik sinds gisteravond al wat last van m'n keel en dat bleek vanmorgen niet minder te zijn, integendeel zelfs. Dus die brandde flink tijdens de cardio met al dat gehijg en gepuf. Gelukkig zit het er weer op voor vandaag, dus nu flink duimen dat ik me morgen weer beter voel.