Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:22

Level 2 net gedaan. Dat was inderdaad een hele grote afknapper. Ik het schreeuwend en vloekend staan doen. Moet nu echt even de motivatie gaan zoeken dit gevecht elke dag aan te gaan. :+ Het was wel weer goed om te zien dat nathalie er ook moeite mee had.
Die plank dingen aan het begin vind ik echt ontzettend zwaar. De cardio in dit level vind ik dan wel weer veel prettiger.

De buikspier oefeningen met de gestrekte benen omhoog lukken mij gewoon niet,, ook mede door mijn rugblessure. Ga daar maar de bicycle crunches doen, die hadden super veel effect bij mij. Bij de laatste oefening voel ik helemaal mijn buikspieren niet, m'n benen en armen wel.

In elk geval. Ik geloof niet dat ik level 3 levend haal.. :+

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:24

Marit schreef:
Level 2 net gedaan. Dat was inderdaad een hele grote afknapper. Ik het schreeuwend en vloekend staan doen. Moet nu echt even de motivatie gaan zoeken dit gevecht elke dag aan te gaan. :+ Het was wel weer goed om te zien dat nathalie er ook moeite mee had.
Die plank dingen aan het begin vind ik echt ontzettend zwaar. De cardio in dit level vind ik dan wel weer veel prettiger.

De buikspier oefeningen met de gestrekte benen omhoog lukken mij gewoon niet,, ook mede door mijn rugblessure. Ga daar maar de bicycle crunches doen, die hadden super veel effect bij mij. Bij de laatste oefening voel ik helemaal mijn buikspieren niet, m'n benen en armen wel.

In elk geval. Ik geloof niet dat ik level 3 levend haal.. :+

Met mijn benen omhoog buikspieren vind ik ook lastig, zodra ik mijn benen laat zakken gaat mijn bovenlichaam iets om hoog. En die plank in het begin vind ik ook echt killing.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:25

Ik heb m'n rug ooit gebroken en daardoor zijn een hoop spieren bij mij niet meer volledig hersteld. Ik krijg gewoon met geen mogelijkheid mijn benen op die manier omhoog, wat ik ook doe :+

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:30

auwwww that hurts.

ik heb ook moeite met die oefening na een paar rugoperaties :j

Joyced

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:31

Ik begin vandaag alweer aan dag 10 van level 1 :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:33

Aii, veel bokkers daar last van!
Ik mag ook geen (buikspier)oefeningen met gestrekte benen doen.
Pak een diepere spier die dan constant in mijn bekken knakt (schiet van zijn plaats) :7
Met één gestrekt been (6w6p) lukt nu redelijk :j

En Arie de ijzel in geweest voor hardlopen, bikkel :wow:

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:46

Joyced schreef:
Ik begin vandaag alweer aan dag 10 van level 1 :)

way to go! merk je al iets aan je lichaam?

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:49

Ik ben vandaag toe aan dag 9 van level 2. Ik vind het een HEL! Die plankoefeningen hou ik heel slecht vol en de buikspieroefening met je benen omhoog krijg ik ook echt niet voor elkaar. Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben... Ik voel me echt een stijve hark :+

Zijn er mensen die de shred voor een tweede keer gedaan hebben of dit van plan zijn? Ik zit hieraan te denken omdat de meeste oefeningen me nog erg veel moeite kosten.

domegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:57

Oef, dat was ZWAAAAAR! Na alle horrorverhalen over shred level 2 besloot ik zojuist uit nieuwsgierigheid ná level 1 vandaag voor de tweede keer gedaan te hebben óók level 2 nog even te proberen. Oef, niet slim -O-. Motivatie even kwijt :')

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:00

Gehe..

Morgen weer een dag! Nieuwe dag, nieuwe kansen! :)

Ik ga morgen aan level 2 van Shred beginnen... Eindelijk weer eens wat nieuws! :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:13

Wacht maar. Morgen piep je wel anders :')

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:14

Omg.. net ripped dag 1 gedaan.. Voor mijn gevoel toch wel iets pittiger dan de shred!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:55

WOW Arie! Hardlopen in de sneeuw? Ik zou na 2 stappen al onderuit glijden. :brr:

Las ik nou minder planks in level 3 van de shred? YAY! Ik begon naar mijn gevoel eindelijk de smaak te pakken te krijgen met level 2 en begon al tegen level 3 op te zien. Maar zolang die planks er niet meer zoveel in zitten, vind ik alles prima. :j

Net dag 17 gedaan in combinatie met een kwartier abs en hij ging helemaal niet zo verkeerd. Tijdens het laatste circuit van de shred werden de darmen ineens wakker, dus toen moest ik noodzakelijk even stoppen maar heb daarna even een paar minuten teruggespoeld en de boel fijn afgemaakt. :')
Tijdens de 6w6p begon ik sterretjes te zien, dus ik had de video al weggeklikt om vanavond na het eten verder te gaan. Maar al snel kreeg ik een schuldgevoel dus mezelf een schop onder de kont gegeven, een paar flinke slokken water gedronken en vervolgens ben ik weer verder gegaan.
Ik drink sowieso zo een liter water weg tijdens de shred. Hebben anderen dat ook?

Helaas heb ik sinds gisteravond al wat last van m'n keel en dat bleek vanmorgen niet minder te zijn, integendeel zelfs. Dus die brandde flink tijdens de cardio met al dat gehijg en gepuf. Gelukkig zit het er weer op voor vandaag, dus nu flink duimen dat ik me morgen weer beter voel. :D

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:56

Marit schreef:
Wacht maar. Morgen piep je wel anders :')

Hahah is het zo erg? :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:58

Suor schreef:
Ik ben vandaag toe aan dag 9 van level 2. Ik vind het een HEL! Die plankoefeningen hou ik heel slecht vol en de buikspieroefening met je benen omhoog krijg ik ook echt niet voor elkaar. Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben... Ik voel me echt een stijve hark :+

Zijn er mensen die de shred voor een tweede keer gedaan hebben of dit van plan zijn? Ik zit hieraan te denken omdat de meeste oefeningen me nog erg veel moeite kosten.

Van de week had iemand het erover de shred opnieuw te doen maar nu met zwaardere gewichtjes.
Die crunches met je benen omhoog vind ik super! Daar gaan mijn buikspieren echt van branden, dus die vind het juist fijn om te doen. Dan heb ik tenminste het idee dat de spieren ook nog iets aan het doen zijn. Als ik merk dat mijn spieren niet genoeg branden, doe ik de oefening gewoon opnieuw tot ik echt het gevoel heb dat er ook iets gebeurt.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:58

Jolien87 schreef:
WOW Arie! Hardlopen in de sneeuw? Ik zou na 2 stappen al onderuit glijden. :brr:

Las ik nou minder planks in level 3 van de shred? YAY! Ik begon naar mijn gevoel eindelijk de smaak te pakken te krijgen met level 2 en begon al tegen level 3 op te zien. Maar zolang die planks er niet meer zoveel in zitten, vind ik alles prima. :j

Net dag 17 gedaan in combinatie met een kwartier abs en hij ging helemaal niet zo verkeerd. Tijdens het laatste circuit van de shred werden de darmen ineens wakker, dus toen moest ik noodzakelijk even stoppen maar heb daarna even een paar minuten teruggespoeld en de boel fijn afgemaakt. :')
Tijdens de 6w6p begon ik sterretjes te zien, dus ik had de video al weggeklikt om vanavond na het eten verder te gaan. Maar al snel kreeg ik een schuldgevoel dus mezelf een schop onder de kont gegeven, een paar flinke slokken water gedronken en vervolgens ben ik weer verder gegaan.
Ik drink sowieso zo een liter water weg tijdens de shred. Hebben anderen dat ook?

Helaas heb ik sinds gisteravond al wat last van m'n keel en dat bleek vanmorgen niet minder te zijn, integendeel zelfs. Dus die brandde flink tijdens de cardio met al dat gehijg en gepuf. Gelukkig zit het er weer op voor vandaag, dus nu flink duimen dat ik me morgen weer beter voel. :D

Bikkel ! +:)+
Ik wil de 6w6p er ook achteraan gaan plakken ! Ben benieuwd :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:08

Ik wil ook altijd drinken maar als ik één slokje heb genomen heb ik zowat een hele oefening gemist. Drinkpauze had er best ingekund :+

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:09

Misschien dan mensen dit een handige website vinden: http://www.supplemento.nl/berekenen-vetpercentage-calorieen/.
Hij berekent je vetpercentage (bij benadering), BMI, BMR en hoeveel kcal je nodig hebt per dag om op gewicht te blijven. Ook geeft hij een richtlijn voor hoeveel % koolhydraten, vetten en eiwitten je moet eten per dag voor die benodigde kcal.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:09

Ik zet de film dan altijd even op pauze. Daarnaast heb ik de flesjes water open in de vensterbank staan, dus die slok water is zo genomen. ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:21

Rebel_Jits schreef:
Misschien dan mensen dit een handige website vinden: http://www.supplemento.nl/berekenen-vetpercentage-calorieen/.
Hij berekent je vetpercentage (bij benadering), BMI, BMR en hoeveel kcal je nodig hebt per dag om op gewicht te blijven. Ook geeft hij een richtlijn voor hoeveel % koolhydraten, vetten en eiwitten je moet eten per dag voor die benodigde kcal.

Volgens die site heb ik ondergewicht?! :=

Edit: ik had een 7 ingetoetst in plaats van een 4. :+ Sorry!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:43

ik ga nu beginnen met level 1 30 day shred!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:46

Succes Steffi! :D

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:53

Nou, net dag 1 level 1 achter de rug. Ik had alleen geen gewichtjes.....

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:56

Rebel_Jits schreef:

Handig ! Thx :) Al heb ik het idee dat mijn vetpercentage niet echt klopt.. Volgens de site is het goed, maar naar mijn idee is het toch echt te veel ! :))

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:40

net shred level 1 gedaan, pittig! voel me benen die al aardig zwaar voelen!