Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandy517 schreef:Roosch schreef:Ik was ook zo hoor, Mandy! Maar je bent op de goede weg!!
Mijn gewicht was hét grote geheim. Ik durf het inmiddels wel te vertellen denk ik, maar daar ben ik nog niet zeker van.
Jij bent aardig groot, ik ben zo'n 23 cm kleiner.
Als mensen aan mij vragen: Maar hoe zwaar weeg je nu dan? Dan zeg ik altijd zoiets van: Dat doet er toch niet toe, ik ben nu 10 kilo kwijt en het gaat er om hoe het er uit ziet
En wanneer er friet gegeten wordt, dan eet ik gewoon mee
Je moet gewoon je hoeveelheden aanpassen en minderen met zout (wanneer je het overmatig gebruikte toch).
Al met al was er maar 200gram af. De teller staat nu op 72.7kg en het schiet gewoon niet op. 
... meten hou ik er ook in zo af en toe...daarin zie je toch ook wel groot verschil die je misschien in gewicht niet ziet 
Of is het helemaal strakgetrokken? Als je er liever niet op ingaat snap ik dat ook 
Merk dat ik nu na 4 weken echt al weer strakker wordt. Nu hopen dat de weegschaal volgende maand wel resultaat laat zien! Kailonne schreef:Hallo allemaal.
Mag ik ook mee komen kletsen en motivatie opdoen?
Ik ben 1.72 en ik weeg 82 kilo. Ik wil graag 7 kilo afvallen.
Ik ga vanaf volgende week 2 a 3 keer pervweek sporten.
Succes met het sporten.
Sportief hoor, met die noordoosten wind!
Misschien kun je er wel wat van leren, houd bijv een paar afleveringen bij de hand voor als je geen zin meer hebt in gezond eten whaha. Wat is je paardje mooi (ik vind de naam Dafydd zo leuk).
Probeer nu al een beetje het afvallen los te laten. Heb een paar diepgewortelde interesses (paarden, dinosauriers, zwemmen, alles wat met dromen te maken heeft) en daar hoort voeding ook bij. Dat maakt het lastig. Ohw en balen van je stilstaande gewicht... Gaat wel goedkomen
)
)
Met ondersteunend beeldmateriaal.

Heleen_B schreef:Tosti met filet? Lijkt me niet echt lekker, opgewarmde filet?
Ik ben nu lekker nieuwe schoenen aan het kijken. Eerder gingen we wekelijks naar de snackbar. Nu al week of 4 niet geweest dus houden we geld over. Mooi uitgeven aan schoenen