[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:00

Ja maar dan nog, brrr. Zo op internet, arm kind.

Mondy

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:06

Ik vind m ook slecht gezet, maar vind het zeer onprofessioneel van joy. Sowieso dat ze de foto van iemand dr fb afhaalt. Stel La ink zou een foto van joy op zn fb zetten en erbij zetten dat haar tattoo's te simpel zijn en dat je meer waar voor je geld kan krijgen, weet ik zeker dat zij ook kwaad zou zijn. Als je mensen wilt waarschuwen gebruik je foto's waarvan mensent totoestemming geven en die er ontevreden mee zijn. Niet een meisne wat er nu blij mee is.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:09

_Mondy_ schreef:
Ik vind m ook slecht gezet, maar vind het zeer onprofessioneel van joy. Sowieso dat ze de foto van iemand dr fb afhaalt. Stel La ink zou een foto van joy op zn fb zetten en erbij zetten dat haar tattoo's te simpel zijn en dat je meer waar voor je geld kan krijgen, weet ik zeker dat zij ook kwaad zou zijn. Als je mensen wilt waarschuwen gebruik je foto's waarvan mensent totoestemming geven en die er ontevreden mee zijn. Niet een meisne wat er nu blij mee is.

Tsja, openbaar is openbaar. Dan had ze 'm op privé moeten zetten. Ze noemt de naam van het meisje niet en dat is ook niet af te leiden van de foto.

Dit vindt ook iedereen grappig:
Afbeelding

En dat is ook gewoon een persoon. Dus hoe is dit anders? Joy waarschuwt voor de tatoeëerder. En da's maar goed ook.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:17

Ik meld me hier ook weer na lang meelezen. Volgend jaar wil ik toch echt tattoo nummer 3 laten zetten denk ik. Afgelopen jaar ben ik al veel afgevallen en ben ik gewoon helemaal anders in het leven gaan staan. Ik voel me zoveel lichter ook mentaal. Dus al dat werk verdient een cadeautje aan mezelf :j . Eerst sparen want het gaat geen kleintje worden vrees ik :=

Mijn artiest zet heel uiteenlopende dingen, maar ze zijn altijd zo goed gezet.
Deze vind ik helemaal prachtig, ik wil ook op die plek iets:
http://i41.tinypic.com/107l4av.jpg

En een WIP van hem: http://i44.tinypic.com/2v8rf28.jpg

En een hele leuke :D :
http://i39.tinypic.com/msfa5d.jpg

Ik vind persoonlijk dat het plaatsen van andermans werk op je officiële pagina van je shop not done is, imo is dat niet professioneel. Ik snap het ergens wel, de frustratie dat er ook mensen zijn die thuis tatoeëren en daarmee wegkomen en dat dat echt niet kan, maar dat is iets dat je als artiest dan niet op de pagina van je shop post, eerder op je persoonlijke pagina, als je het al post.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:21

Natuurlijk is een foto openbaar op internet, maar dat betekend niet dat je zomaar andermans foto's mag en moet willen gebruiken. Maar ze heeft de foto weggehaald lees ik.

Ine wauw die bovenste is een gaaf idee !

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:57

Saskiaatje schreef:
_Mondy_ schreef:
(....)

(...)

Dit vindt ook iedereen grappig:
[ Afbeelding ]

En dat is ook gewoon een persoon. Dus hoe is dit anders? Joy waarschuwt voor de tatoeëerder. En da's maar goed ook.

:') die is leuk ja

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 17:22

Ik vind het terecht dat Joy dit doet, er zijn teveel thuisbeulen die mensen helemaal verkl*ten (héél zacht uitgedrukt) die jonge naïeve dames blijven er maar heen gaan en dat allemaal vanwege de centen.. deze mensen moeten gewoon stoppen.. en ik vind het dus goed dat joy dat duidelijk maakt :j ik heb helaas de foto niet meegekregen maar het zal ongetwijfeld erg slecht geweest zijn.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 17:30

Heeft iemand een link Van de reactie van joy?

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 17:31

Vind dit idee ook wel cool :-)

Afbeelding

Staat gewoon op de lvi fb pagina :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 17:33

De post op fb is inmiddels weg, maar had m wel gelezen.
Ik heb er een beetje dubbel gevoel over. Enerzijds prima dat dit gebeurt, die beunhazen moeten er ook niet zijn, aan de andere kant, zoals ik het las was het meisje in kwestie (zonder naam of toenaam) zelf wel blij met die tattoo. Ik vond m overig echt vreselijk en moest echt 2x kijken tot ik door had dat het simba vd lion king was :')

Anderzijds is zonder medeweten van die persoon die foto zo maar gebruiken ook niet echt correct.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 17:39

Het ergste was vooral hoe het meisje door veel anderen werd uitgemaakt voor verminkt, dom, etc. Er werden echt heel lelijke dingen over haar gezegd. Dat is ook niet altijd leuk. Dat die tattoo niet mooi was gezet, oké, maar het werd echt een aanval op haar i.p.v. op de artiest.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:16

Ukkiee schreef:
Het ergste was vooral hoe het meisje door veel anderen werd uitgemaakt voor verminkt, dom, etc. Er werden echt heel lelijke dingen over haar gezegd. Dat is ook niet altijd leuk. Dat die tattoo niet mooi was gezet, oké, maar het werd echt een aanval op haar i.p.v. op de artiest.

Nu doe je net alsof Joy een aanval op het meisje plaatste, wat absoluut niet zo was!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:41

Air schreef:
Ukkiee schreef:

Nu doe je net alsof Joy een aanval op het meisje plaatste, wat absoluut niet zo was!

Dat zeg ik juist niet.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:16

Dat deed zij inde juist niet, maar de mensen die erop reageerden wel. Snap wel dat ze zulke beunhazen aan wil pakken, maar meisje is blij met haar tattoo, zij liever dan ik..

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:20

wat was het dan voor tattoo??? daar ben ik wel heel nieuwsgierig na

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:25

Het was de boomtekening van Simba (Lion King), met daaronder een tekst (weet niet meer precies wat).

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:07

Hoi! Een aantal hier had gevraagd of ik me hier wilde komen melden, dus bij deze!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:14

Esmeralda schreef:

Een simba met eronder de tekst living the moment, maar alles heel wobbly en niet recht en de simba leek in de verste verte niet op wat ermee bedoeld is door Disney :')

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:20

mentjuh schreef:
Hoi! Een aantal hier had gevraagd of ik me hier wilde komen melden, dus bij deze!

Ik vind je werk echt mooi! Vooral de details en het kleurgebruik. Ga ik zeker onthouden voor een eventuele volgende keer :)

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:31

mentjuh schreef:

Wauw, je maakt gave dingen! Die vlindertjes met die felle kleuren, heel mooi <3

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:50

DianneM schreef:
Esmeralda schreef:

Een simba met eronder de tekst living the moment, maar alles heel wobbly en niet recht en de simba leek in de verste verte niet op wat ermee bedoeld is door Disney :')

Plus dat er eerder Livin g the moment stond :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:00

Ja het was niet mooi, maar ach, kind was er blij mee. Leven en laten leven denk ik dan, ik zie hier ook wel tattoos voorbij komen die ik er persoonlijk nog met een gasbrander af zou fikken, maar ik zeg gewoon 'lelijk' en daar laat ik het bij. Bovendien kiezen mensen dan om hem te laten zien.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:23

mentjuh schreef:

Jaaaa je heb echt super gave dingen gezet!
Zit nu meteen te twijfelen bij wie ik nu m'n eerst volgende zal laten zetten :')

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:18

Ukkiee, DianneM en poess91 Dankjulliewel!!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:39

Vind m ook erg mooi om te zien :j al zou ik hem zelf niet bij mij laten zetten omdat het niet bij me past :)