Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mondy_ schreef:Ik vind m ook slecht gezet, maar vind het zeer onprofessioneel van joy. Sowieso dat ze de foto van iemand dr fb afhaalt. Stel La ink zou een foto van joy op zn fb zetten en erbij zetten dat haar tattoo's te simpel zijn en dat je meer waar voor je geld kan krijgen, weet ik zeker dat zij ook kwaad zou zijn. Als je mensen wilt waarschuwen gebruik je foto's waarvan mensent totoestemming geven en die er ontevreden mee zijn. Niet een meisne wat er nu blij mee is.
Saskiaatje schreef:_Mondy_ schreef:(....)
(...)
Dit vindt ook iedereen grappig:
[ Afbeelding ]
En dat is ook gewoon een persoon. Dus hoe is dit anders? Joy waarschuwt voor de tatoeëerder. En da's maar goed ook.
Ukkiee schreef:Het ergste was vooral hoe het meisje door veel anderen werd uitgemaakt voor verminkt, dom, etc. Er werden echt heel lelijke dingen over haar gezegd. Dat is ook niet altijd leuk. Dat die tattoo niet mooi was gezet, oké, maar het werd echt een aanval op haar i.p.v. op de artiest.
Air schreef:Ukkiee schreef:Het ergste was vooral hoe het meisje door veel anderen werd uitgemaakt voor verminkt, dom, etc. Er werden echt heel lelijke dingen over haar gezegd. Dat is ook niet altijd leuk. Dat die tattoo niet mooi was gezet, oké, maar het werd echt een aanval op haar i.p.v. op de artiest.
Nu doe je net alsof Joy een aanval op het meisje plaatste, wat absoluut niet zo was!
DianneM schreef:Esmeralda schreef:wat was het dan voor tattoo??? daar ben ik wel heel nieuwsgierig na
Een simba met eronder de tekst living the moment, maar alles heel wobbly en niet recht en de simba leek in de verste verte niet op wat ermee bedoeld is door Disney