Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
anne182 schreef:Sannens schreef:Het ligt ook aan de week waar je inzit!
Het gebeurde op dag 11 van de 28. Waardoor kan het een verschil maken, op welke dag het gebeurt?
Palmera schreef:Ja. Ik weet van één bokker die in NL woont en hem heeft.
Om eerlijk te zijn snap ik niet waarom hij in NL zo weinig voorgeschreven word.
Hier word de Jaydess voorgeschreven aan alle jonge/kinderloze vrouwen. De Mirena komt pas in beeld bij diegenen die al een kind hebben gehad. Dit omdat de Jaydess nog kleiner is dan de Mirena.
anne182 schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraag over mijn pil. Ik lig al een aantal dagen ziek in bed, toch de hele tijd mijn pil netjes geslikt. Nu had ik hem eergisteren rond een uur of 10 in de avond geslikt. Om 12 uur heb ik toen moeten overgeven, dus waarschijnlijk is mijn pil er toen ook weer uit gekomen. Ik neem aan dat de pil nu niet meer veilig is, of heeft het nu toch nog kunnen werken in twee uur?
lelberse schreef:Ik las net op internet dat je je stopweek kan inkorten en dat je dit zelf tot 1 dag kan beperken? maar dit is toch hetzelfde als 1 pil vergeten? Ik word namelijk in die dag niet ongesteld maar dat duurt vaak enkele dagen nadat ik gestopt ben met de pil voor de stopweek. Nou dacht ik altijd dat als je 1 pil vergeet je niet meer beschermd bent tegen een zwangerschap maar dan ben je dus nog wel veilig?