[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ArGieVai

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 10:36

S_a_f_a_r_i schreef:
Ik ga volgende week met mijn zus samen een tongpiercing laten zetten. Doet dat nou zeer? en hoelang kan je niks eten? Ojaa weet iemand een goede omgeving Veendam?

ik heb hem gister laten zetten. bij mij deed het totaal géén zeer voelde er niks van, uurtje daarna begon het wel beetje te irriteren, gewoon heel veel ijskoud water naar binnen werken, nu dag erna, bijna geen last van ook bijna niet dik ofzo, alleen staafje is een beetje lang Clown maar die mag ik volgende week vrijdag laten verwisselen... eten ging echt niet Tong uitsteken ik denk ik ga stoer een broodje kaas naar binnen werken, maar alles blijft achter die piercing haken en het is echt heel erg wennen, toen maar een grootte kop tomatensoep naar binnen gewerkt en een banaan Clown hoop dat je er iets aan hebt Lachen

vet veel mensen die inene spontaan allemaal een tongpiercing nemen Haha!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 14:17

Nou ik ga me even omkleden en opfrissen en dan ga ik mijn tongpiercing laten zetten, ik hoop dat ze nu wel open zijn!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 14:34

succes en vertel je ff hoe het is gegaan

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 15:10

Nou hij zit...
Voelt erg apart aan, en erg irritant omdat het staafje zo lang is...
ben erg bang dat ik dadelijk ergens achter blijf hangen Nagelbijten / Gniffelen
Pijn viel mee, maar toen die tang erop stond kwamen er toch spontaan tranen in mijn ogen Nagelbijten / Gniffelen
Kan zeggen dat mijn tattoo meer zeer deed dan de tongpiercing Ja

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 15:20

veel plezier ermee Lachen
haha toen mijn labret piercing werd gepierct kreeg ik ook opeens tranen maarja haha

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 15:32

Die tranen kwamen echt heel spontaan, schijnt dat je dat bij een neuspiercing ook hebt, maar daar had ik geen last van met mijn neuspiercing.
Maar met mijn tongpiercing dus echt wel Nagelbijten / Gniffelen
Maar dat was ook zo over Ja
Vind het wel erg vervelend dat ik nu niet meer met mijn tong langs mijn lippen kan gaan, want die zijn zo snel droog...Dus nu zit ik, ik weet niet hoe vaak labello te smeren Clown

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 15:35

Tja, bij de eerste keer neuspiercing geen tranen, 2e keer wel Haha!
Heb ook een tongpiercing, heb direct daarna nog kebab gegeten. Kon alles best normaal eten als het maar in kleine stukjes in mijn mond gingen.

En dat niet meer langs je tong kunnen gaan met tong, met een paar dagen kun je dat weer doen Tong uitsteken
Na de kerstvakantie laat ik mijn staafje verwisselen (2 weken, en ik doe 3 weken omdat ik het niet anders kan Lachen )

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 15:39

Pfieuw gelukkig, word er helemaal gek van dat het niet gaat Clown
Ik kan op het moment ook nog gewoon goed eten Ja
We zullen over een uurtje zien want dan ga ik spagetti eten Tong uitsteken
Ik mag over 10 dagen terug komen om het te verwisselen Lachen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 15:46

Hehe, ik heb zojuist bijna een uur gedaan over het eten van 2 stukjes stokbrood Clown en ze zijn nog niet op, maar ik heb er geen zin meer in dus werk straks nog maar wat soep naar binnen, of yoghurt met fruit ofzo. Bij mij zeiden ze ook dat 'k over 2 weken terug moest komen, maar ik hou het op anderhalve week omdat dat niet anders kan, hoop dat 't dan ook kan.

Het onderste balletje irriteerd me nog wel het meest trouwens, hadden jullie daar ook last van?

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 15:54

het lange staafje irriteerd mij meer dan de balletjes...

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 16:32

Ik heb zo juist mijn tepel piercings laten zetten.. en OMG het deed wel zeer zeg.

Je kon echt voelen dat hij door de verschillende lagen huid ging.. en links deed ook nog eens meer zeer dan die rechter.

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 17:01

xxxmiixxx schreef:
Hoelang mag je met een navelpiercing niet zwemmen ?

ze zeiden tegen mij 2 weken niet zwemmen, en niet in bad 2 weken lang.
wel goed water van de douche er langs laten stromen.

maar tegen mijn zus was gezegt (andere winkel) dat ze gerust in de zee kon gaan zwemmen want dat was goed.

en op tv zeiden ze weer dat het geen kwaad kan als je het maar goed schoonmaakt.
dus ik weet het niet prescies maar ik hou me maar braaf aan die 2 weken. Knipoog

ik kan alleen niet wachten tot ik hem mag verwisselen maar ja dat duurt nog 3 maanden.

want hoe lang moet je prescies wachten met verwisselen? ze zeiden 3 maanden maar dat lijkt me zolang.
heeft iemand van jullie hem eerder vervangen?

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 18:02

tegen mij zeiden ze 6 maanden..
dat duurt nog veel langer Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Sentido op 28-12-06 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 18:04

xjildou schreef:
tegen mij zeiden ze 6 maanden..
dat duurt nog veel langer Gaaaap

ga je 6 maanden wachten?
jeetje das wel lang, ze zeiden tegen mij dat 6 tot 9 maanden de tijd was dat die heelt, maar dat ik hem na 3 maaden gerust kon verwisselen.

Slapen hmm

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 18:46

Ik heb wel een jaar gewacht voordat ik 'm verwisselde. Zo erg is dat nou toch ook weer niet?

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:38

Ik heb een neuspiercing al zo'n 3 jaar en ik kan hem nog steeds draaien enzo dus dat zit wel goed Knipoog Maar ik heb er een staafje in zitten met aan het uiteinde een bolletje zodat hij er niet zomaar uit kan. Maar ik denk dat het gaatje dicht is gegroeid om het staafje heen. Het staafje zelf past prima maar het bolletje is natuurlijk ietsje dikker en ik krijg het staafje er niet zomaar meer uit. Is dat normaal? Anders moet ik die piercing kapot knippen met een tang Nagelbijten / Gniffelen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:51

gut ik wil zo graag nog een piercing bij in mijn oor maar ik mag niet! Scheve mond Vind het echt zooo jammer! En een neuspiercing wil ik ook heel graag, maar daar moet ik helemaal niet mee af komen Scheve mond Hoewel ze heeft moeten toegeven dat mijn huidige oorpiercing heel erg mooi is Haha!

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:07

Ik wil graag een tongpiercing, maar 3 keer raden wie het daar niet mee eens zijn...

juist ja, mn ouders Boos!

Iemand tips of argumenten om ze te overtuigen?

gootje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:19

Kim_89 schreef:
Ik heb een neuspiercing al zo'n 3 jaar en ik kan hem nog steeds draaien enzo dus dat zit wel goed Knipoog Maar ik heb er een staafje in zitten met aan het uiteinde een bolletje zodat hij er niet zomaar uit kan. Maar ik denk dat het gaatje dicht is gegroeid om het staafje heen. Het staafje zelf past prima maar het bolletje is natuurlijk ietsje dikker en ik krijg het staafje er niet zomaar meer uit. Is dat normaal? Anders moet ik die piercing kapot knippen met een tang Nagelbijten / Gniffelen

hey hey

ik had dit ook met mijn neuspiercing, had eentje met zo'n bolletje erachter een half jaar erin omdat ik m niet meer eruit kreeg, toen ben ik naar de vd piercing shop gegaan en toen zeiden ze dat ik m toch eruit moest halen, hun wilde t ook wel doen maar nee dank je Haha!, maar ze zeiden dat je nooit zo piercing met eenn bolletje erachtermoet nemen omdat het gaatje in je neus gaat groeien naar de grootte van het staafje, en aangezien dat bolletje groter is pastie niet, wat ik heb gedaan is gewoon elke dag hem probere eruit te halen en veel sterilon gebruikt en na 3 dagen er aan lope trekke enzo wasie er eindelijk uit en noooooit meer eentje ingedaan met bolletje! ben je bang dat je m verliest, moet je gewoon t laatste hoekje ombuigen Knipoog suc6

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:24

heej mensen! ik wil heel heel heel misschien een navelpiercing en ik vroeg me af of iemand weet vanaf welke leeftijd je geen toestemming van je ouders meer nodig hebt? alvast bedankt! xx

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:27

Dankjewel! Knipoog Dan ga ik hem er maar uit slopen denk ik Nagelbijten / Gniffelen Met al het bloed en pijn en tranen van dien Tong uitsteken En dan koop ik een gewon staafje Lachen

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:28

Corelli schreef:
heej mensen! ik wil heel heel heel misschien een navelpiercing en ik vroeg me af of iemand weet vanaf welke leeftijd je geen toestemming van je ouders meer nodig hebt? alvast bedankt! xx

vanaf 16 jaar heb je geen toestemming van je ouders meer nodig.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:31

ik twijfelde zelf tussen 16 en 18 maar met 16 zit ik goed;)
iemand ervaring met de piercingshop uit olst?

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:46

gootje2 schreef:
Kim_89 schreef:

hey hey

ik had dit ook met mijn neuspiercing, had eentje met zo'n bolletje erachter een half jaar erin omdat ik m niet meer eruit kreeg, toen ben ik naar de vd piercing shop gegaan en toen zeiden ze dat ik m toch eruit moest halen, hun wilde t ook wel doen maar nee dank je Haha!, maar ze zeiden dat je nooit zo piercing met eenn bolletje erachtermoet nemen omdat het gaatje in je neus gaat groeien naar de grootte van het staafje, en aangezien dat bolletje groter is pastie niet, wat ik heb gedaan is gewoon elke dag hem probere eruit te halen en veel sterilon gebruikt en na 3 dagen er aan lope trekke enzo wasie er eindelijk uit en noooooit meer eentje ingedaan met bolletje! ben je bang dat je m verliest, moet je gewoon t laatste hoekje ombuigen Knipoog suc6

Neuspiercing met bolletjes kan je er het beste uithalen als je net gezwommen hebt of gedoucht.
Dat is de huid veel zachter enz. en krijg je 'm er wel uit Ja
Ik heb er ook een met bolletje, een omgebogen verlies je veel sneller!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:47

Zit nu overigens weer aan een bak ijs Schijnheilig
Mijn tong doet nu wel zeer Ach gut en is nu ook dik geworden..
Hopenlijk is het morgen wat minder Nagelbijten / Gniffelen