Supervixen schreef:Ik zag op insta wel iemand die op 41km out is gegaan, die zag dat helemaal niet zelf aankomen. Zat ook nog steeds op een pr tempo, ging goed. Opeens op 41km ging het licht uit. Oververhit, drie kwartier gekoeld door de ehbo en die heeft hem daarna uitgewandeld.
Soms merk je het dus zelf niet..
Nee ja, ik bedoel ook niet dat het slecht is van die mensen (nouja sommige wel natuurlijk) maar verdrietig als in dat het dus gewoon zo fout gaat in je lijf terwijl je er wrs heel hard voor getraind hebt. Bij iedere ambulance ging een stukje van mij om die persoon sterkte te wensen.
Wel bewonderingswaardig dat ze hem dan toch uitloopt!
Vorig jaar een vriendin van me v45 NK liep ze mee, en zij ging ook out op 37km. Ze was onderkoeld! Geen idee hoe dat kon maar zij heeft hem niet uit kunnen lopen terwijl ze 2de lag op moment van uitvallen. Ook intens getrainde loper.
Supervixen schreef:Leonie jij hebt echt looptalent, volgens mij ga je het ver schoppen!
Heel lief van jou. Toen ik jong was heb ik mijn kans gehad en voor paarden gekozen
En nu, ik houd te veel van lekker eten en heb een te druk leven om er echt voor te willen gaan. Maar in principe heb ik maar 2 x per week getraind (hardlopen wel andere sporten ook natuurlijk) en toch dit kunnen neerzetten en op de spierschade in mijn bovenbenen na, nergens last van
. Dat maakt wel dat het soms weer even kietelt van wat als ik ooit een andere keuze had gemaakt...
Maar aan als heb je niks in het leven. We zijn hier en nu
En nu ben ik te oud en heb ik een gezin
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 15-04-25 10:41, in het totaal 3 keer bewerkt