Lil is ook al zo fotogeniek met mooie bergen erbij, echt genieten Boedjang
Shaddy leuk die oldtimers!
Athelas lekkere wandeltemperatuur. Mooie foto’s
Goof ik ben ook niet gemaakt voor die warmte. Volgende week weer kans op een hittegolf. Ik ga naar concert van Linkin Park en blijf dan in een hotel bij de Veluwe, hoop op fijn wandelweer
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 16-06-25 12:28
Nou als mensen ervan genieten kom ik nog even door. Ben naar Planken Wambuis geweest. Heerlijke ochtend gehad. Koffie mee, drinken voor de hond en iets lekkers voor ons allebei. Genieten.
Dat lijkt zo, het was best druk. Ik kwam de nodige mensen tegen. Zeker voor een maandagochtend. Maar het is heel ruimtelijk dus je hebt niet het gevoel dat het druk is.
Goof,ik denk dat het warmst is zodra je stilstaat.
Goof
Geplaatst: 16-06-25 17:37
lizard schreef:
Goof,ik denk dat het warmst is zodra je stilstaat.
Nee, echt niet haha.
boedjang
Geplaatst: 16-06-25 21:37
Haha nou je zegt t zelf goof. Wel super knap ik doe t je niet na SusanH prachtig ook met de paarden op de achtergrond.
Vandaag om 9.30 in de auto op weg naar Zermatt. Mijn man wilde graag de Matterhorn zien. Aangezien Zermatt een autovrij stadje is hebben we de auto in een parkeergarage in stadje vlakbij gezet en met de trein naar Zermatt gegaan. Daar even beetje stadje verkennen. Het idee was we daar een rondwandeling met lil doen bij t dorp. Maar toch maar met de gondel omhoog gegaan. Lil maakte het haarzelf al snel op d'r gemak. In trein overigens ook. We gingen over een mega grote gletsjer heen. Al met al ruim half uur naar boven gegondeld. Bovenop was het mega gaaf kon zo ver kijken. Maar ik had geen zonnebril op en dan was niet slim. Kon niet in de sneeuw kijken.ik ben ook zo'n oliebol dat ik daar niet aan denk he. Op terugweg 1 halte lager uitgestapt bij plek met bevroren meer waar je ook Kon wandelen zonder stijgijzers nodig te hebben. Terug weer met trein en ruim uur met auto dus om 19.30 weer terug in huis helemaal gesloopt natuurlijk
Ik ben gisteren vooral binnen bezig geweest met voorbereidingen van een beurs die vandaag plaatsvind. Gisteravond wel gezellig met 10 collega's gegeten. Zo naar de Jaarbeurs. Volgend week nog 1 congres en dan weer rustig de zomermaanden in.
Zo jij hebt er nog zin in gehad Goof, goed bezig ! En wauw wat gaaf Boedjang, prachtig zo met de Matterhorn op de achtergrond en zo'n gletsjer van boven is ook een mooi gezicht. Ik snap dat je gesloopt was na zo'n dag, maar het was het waard zo te zien. Lil ook bekaf of niet ?
boedjang
Geplaatst: 17-06-25 06:43
Faringo sterkte met werk. Shaddy. Ja lil deed t super knap ze ging sjeesen door de sneeuw. Gelukkig was t heel druk net Aziaten die komen per vliegtuig zonder hond. En hadden we ook op de berg zelf maar 2x een andere hond gespot. Dat helpt lil wel. Mensen zijn okee. Maar als je dan naar beneden komt moet je toch door de mensen massa stadje door terug naar station etc. Dat doet ook wat met mijn prikkels laat staan met die van lil. Gelukkig veel tussendoor kunnen tukken En vanmorgen om 6 uur stond ze al gezellig te kwispelen. Volgens mij gaat het hartstikke goed met haar
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 17-06-25 08:19
O wauw de Matterhorn. Daar kan weinig tegenop wat een prachtplek.
Vandaag rustdag. Tegen eind van middag met onderbuurvrouw afgesproken om te borrelen met hapjes erbij . Maar ja moest wel de berg stuk af en daar zijn de schapen met de honden. Ik dacht dat het er 1 was maar had vandaag uit m'n zolderraam gezien dat ze met z'n 3e zijn . Heel zachtjes zonder te praten naar beneden langs het draad. Dat ging goed. Terug stonden de schapen aan het hek met uiteraard een hond erbij. Lil en hond beide 1 blaf. Het pad is echt recht omhoog dus een slingerde hond naast je is niet handig. Ik wist dat op het draad rechts van ons ( schapen waren links) geen stroom stond dusop aanraden van buurvrouw heb ik lil door de draden gelaten en heeft ze met mij door de wei t pad kunnen vervolgen. Mijn man liep naast de schapen en de waakhond liep braaf zonder te blaffen mee. Heb er maar geen foto's van gemaakt als jullie t niet erg vinden ....ik vind het wat Thuis lil meteen lekker eten gegeven en nu ligt ze bij te komen van het avontuur
Het werd vandaag op het werk in de hal, steeds warmer. En ik had me voorgenomen om vanavond even naar buiten te gaan. Dus klein stukje gelopen in de Engbertsdijksvenen.
En in het weiland er tegenover lopen tot mijn verbazing 2 kraanvogels.
Boedjang, je hebt daar echt een geweldig huisje zeg. Althans, de ligging is geweldig. Mooie wandeling gisteren. Mijn hond zou duizend doden sterven in die gondel, die heeft al hoogtevrees op een bruggetje (geen grap). Mooi Athelas.