Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Cayenne schreef:In het hele land ook geen thermometers te krijgen..
Ik zag ze notabene bij de Plus in het schap liggen.
Waar zelfs zeep, pcm, wc-papier voldoende op voorraad is.
En anders wordt het toch de paardenthermomeyer schoonboenen.
Giolli schreef:Is dat langzaam leeg gelopen of gaan mensen echt 12 thermometers kopen voor you never know?
Aroha schreef:Sheehan schreef:Nog meer ZZPers hier die door de maatregelen geen werk hebben deze maand? Weet iemand hoe dat nu zit?
Ik zit nóg niet zonder werk. Maar ik maak mij hier wel zorgen om. Volgende maand beginnen voor mij de trouwerijen weer, voor mij een zeer belangrijke bron van inkomsten.
Verder geeft het me op dit moment, ironisch genoeg, juist meer werk, aangezien ik nieuwsfotograaf ben.Alleen, zonder trouwerijen en evenementen gaat het er bij mij wel om spannen.
Wel benieuwd hoe andere ZZP'ers er nu mee omgaan. Want geen werk, is in mijn geval, geen inkomsten.
(Dit topic gaat trouwens echt veel te snel voor mij, krijg mijn post er niet door).
Joman schreef:Astorga schreef:Yep.
Het was al zo druk afgelopen dagen en wordt vast alleen maar erger.
Hoop wel dat het aantal patiënten met influenza nu ook afneemt met deze maatregelen, want die groep vroeg tnt ook erg veel van de isolatiecapaciteit.
Ja, ik hoorde al op de radio dat er ook weer een influenza epidemie aankomt of misschien zelfs al gaande is.
Heftig!
Balen van de maatregelen voor jezelf, maar jullie zijn zo nodig! Nederland kan geen risico lopen...
Succes!!
zonnebloem18 schreef:Ik krijg wel een beetje dit gevoel.
[ [url=m/w3uyI8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hopelijk zullen mensen deze adviezen serieus nemen. Ik vertrouw er niet zo op dat mensen die hoesten, verkouden zijn enz. allemaal netjes thuis blijven.
fokfanaat schreef:sureido schreef:Man man man, dit is toch niet normaal. Over 2 weken gewoon Italië praktijken hier.
italie heeft de scholen pas dichtgedaan toen ze al 100 doden hadden, bovendien weten ze daar niet waar de besmetting vandaag komt, in nederland grotendeels wel, ik ben er niet zo bang voor
tienus63 schreef:Cayenne schreef:In het hele land ook geen thermometers te krijgen..
Ik zag ze notabene bij de Plus in het schap liggen.
Waar zelfs zeep, pcm, wc-papier voldoende op voorraad is.
En anders wordt het toch de paardenthermomeyer schoonboenen.
Hopelijk zullen mensen deze adviezen serieus nemen. Ik vertrouw er niet zo op dat mensen die hoesten, verkouden zijn enz. allemaal netjes thuis blijven.
Photograph schreef:Ik ben super erg verkouden en voel heel warm aan, maar weet zeker dat k van me moeder gewoon morgen naar school moe
Photograph schreef:Ik moet zometeen weer vullen, zal eens kijken hoevel vakken er leeg zijn