Welkom terug Eulogy! Milka Oreo

Kelpie, oeh, die tapas ziet er echt superlekker uit! Mooi lijstje verder! Dat Jumping Fitness klinkt trouwens heel leuk! Het is dat ik eigenlijk geen tijd heb om te sporten, maar verder zou het een mooie optie zijn

Klinkt heerlijk linoleum!
Mooi lijstje Laura!
Carlijn, wat fijn dat je fysiek ook resultaat ziet! Supergoed! Wat knap ook dat je aan hardlopen doet, ik vind dat echt de meest verschrikkelijke sport die er is

Ik bekijk zelf ook heel vaak lijstjes, en haal daar weer dingen uit. Het is best grappig als je mijn eerste berichtjes hier terugzoekt, zie je ook dat ik heel anders ben gaan eten. Vooral heb ik dat veranderd met inspiratie uit jullie lijstjes!
Lekker lijstje Urosa! Mijn vader heeft ook een hernia, en bij hem heeft een chiropractor heel erg geholpen. Verder ook bij een fysio die samenwerkte met de chiropractor gesport. Dus een soort van die oefeningen, maar dan veel verder. Bij hem zorgt dit ervoor dat de hernia netjes onder controle is zonder operatie!
Gisteren me helaas niet zo goed aan mijn planning kunnen houden, in de ochtend ging het nog wel, maar daarna ging het mis

O: havermoutpap met halfvolle melk, banaan en lijnzaad.
T: een klein puntje zelfgemaakte appelkruimelvlaai.
L: twee boterhammen met beleg, een droog korstje en een snee ontbijtkoek met boter.
T: een kop thee met een stroopwafeltje, een glas water en een glas cola zero.
A: Icetea van Fuzetea, brood met pittige salsa en roomboter, een oester met vinaigrette voorgerecht: pompoensoep met eend, pompoenpitten en kervel, hoofdgerecht: een hamburger met een sesambol, cheddar, gebakken ei, little gem, rode ui, barbecuesaus en friet, nagerecht: snickers dessert met pinda, karamel en chocolade. Daarna nog een kop thee met een chocolaatje.
T: in de trein terug nog een pepermuntje.
B: 50 minuten fietsen, 40 minuten paardrijden in het bos en wss aardig wat stappen van het wandelen in Haarlem.