Ik moest gisteren met de pup naar de dierenarts voor haar enting. We zitten in Belgie bij de dierenarts, maar ging gewoon. Ik heb net 3 weken vakantie genomen vanwege de pup, dus ik zat al thuis zeg maar. Na die 3 weken moet ik weer gewoon werken, draait gewoon door. Het hardlopen gaat momenteel weer erg fijn en heb een lekker gevoel. Vanmorgen weer een interval gedaan in het bos.. heerlijk!
Mandarijn
Geplaatst: 20-03-20 13:46
Gister een fijn rondje gelopen! Frustratie helpt bij een snellere tijd. Het vorige rondje van 5k was 35,20 minuut. Stukjes wandelen tussendoor zijn inmiddels al beperkt tot 10/20 sec ipv een minuut, gaat best de goede kant op zo.
Ik moet nog een paar uur begeleiding geven (online, jawel) en ga dan maar weer eens lopen. Heb met m'n vriendin afgesproken dat we op 26 april hoe dan ook die 10 Miles lopen. Desnoods rondjes rond de salontafel maar we zullen 'm doen
Ook mijn loopje van 4 april én de 10 Miles zijn respectievelijk afgelast en uitgesteld naar het najaar... Eerste op de planning is nu 7 juni, laat ons hopen.
Ik trek zo mijn hardloop outfit aan. De hele werk niet gelopen, geen sportschool maar geschipperd tussen werk (enorm druk), huishouden, 3 kinderen met thuis onderwijs helpen,(online is toch andere koek) en de zorgen om het restaurant waar mijn vriend chefkok is. Wat een energie kostte deze eerste week. Ik ben blij dat we deze doorgekomen zijn, Vanaf nu gaat het vast makkelijker.
Ik heb zin om te lopen, ben benieuwd of ik kan loslaten en ook een snelle tijd kan neerzetten. Na een week niet sportief zal dat vast niet.
Bedankt Memuska, het was heerlijk en bizar druk. De blikken van mensen wanneer je ze vraagt iets op te schuiven om de veilige 1.5 mrt afstand aan te houden..
Mijn jongste zoontje ging op de step mee, dus geen hele snelle loop, maar 8 km in 44 min is prima.
Wel spijt dat ik niet eerder ben gaan lopen. Wat voelde het heerlijk, alsof het even een gewone zaterdag was. Maar dan veel drukker in het park.
Straks nog wat fitness/krachttraining doen en dan morgenochtend weer een loop je. Vanaf nu maar mijn gewone sportritme weer oppakken. Even tijd voor mezelf!
Je schrijft je in voor een "wedstrijd", van bv 5K (of meer, heb de Urban Trail ook virtueel gelopen en die was er 12), en ik kies er dan die het inschrijfgeld naar een goed doel geven. Je loopt je kilometers, upload je loopje (Strava of Relive of whatever) en na het afsluiten maken zijn een klassement! Stom maar voor mij werkt het qua motivatie
Ik vind het wel! Ik moet voor mezelf een beetje een stok achter de deur hebben... ook met het paardrijden bv, als ik geen wedstrijd gepland heb wordt dat nogal gauw "oh ik ga wat wandelen ipv deftig te trainen". Dus, als ik zo bezig kan blijven...
Die heb ik ook gedaan, als vervanging van mijn uitgestelde Urban Trail.
Lijkt me een goed idee, ik had vanmiddag tijd dus ging dan even lopen in het zonnetje. Zo wat een volk! En dan vooral die wandelaars die NIET willen wijken hé. Beetje frustrerend, wel goed voor de gemiddelde snelheid.
Heerlijk tita, alleen jammer dat het niet goed ging.
Ik was al om 7 uur op vanmorgen en om 8 uur in het bos, om zoveel mogelijk mensen te vermijden. Twintig kilometer getraild en dat ging prima. Toen ik terug bij de auto kwam stonden er al flink meer auto's dan normaal. Blij dat ik vroeg was.
tita
Geplaatst: 22-03-20 13:55
Memuska dit is natuurgebied de pannenhoef, ligt in buitengebied van Etten-Leur
SV heerlijk foto’s ben echt jaloers op jouw loopgrbief en ik word ervrolijk van. Wat is Nederland toch mooi
Laatst bijgewerkt door tita op 22-03-20 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Mama3
Geplaatst: 22-03-20 13:56
Echt prachtig sv. Balen dat het niet ging zoals je wilde, maar wat loop jij toch altijd in een prachtig gebied. Daar zou ik ook de wekker voor zetten.
Memuska
Geplaatst: 22-03-20 13:58
Wauw SV, ook super mooi!!!
Tita, da's niet zo heel ver voor mij, later, als we terug buiten mogen, moet ik daar mss eens een loopje plannen dan
De vriendin waarmee ik de 10 Miles zou lopen en ikzelf hebben bedacht dat er mits wat omwegen en lussen ongeveer 16 km tussen onze huizen zit. Ik ben dus een route aan het tekenen. Langs vrienden en familie ifv bevoorrading
tita
Geplaatst: 22-03-20 14:01
Memuska waar woon jij dan?
Pannenhoef is mooi maar zou er niet 50km voor rijden dan zou ik naar BOZ