Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElineS schreef:Relaxed schreef:Doet er niet toe wat jij ervan vind, het is hun recht
Om de haverklap? Twee keer misschien. Nou,wow, wat verschrikkelijk voor mij is dat zeg... Joh, wat zou dat uitmaken. Beetje collegialiteit mag ook wel.
Rokers vind ik inderdaad veel vervelender. Gewoon in je eigen pauzes doen en voor de rest heb je pech. Als je nog geen twee uur zonder sigaret kan is het sneu gesteld en dat zeg ik als roker. Ik heb ook wel met kinderen gewerkt, hele dagen. Dan rookte ik 8 uur achter elkaar niet. Dat wil ik niet, bij kinderen, ook niet in mijn pauzes. Kan prima, als je het maar wil.
bruintje123 schreef:Recht kan wezen.
Maar ik begrijp wergevers en collega's wel als ze er niet op zitten te wachten.
Misschien juist in deze geëmancipeerde wereld niet alles willen.
Wil je een goede baan gelijk aan de man dan misschien ook gelijk gedragen.
Daar valt geen kind en kolven onder.
Allegra schreef:Gelijkheid willen we (wij vrouwmensen) toch ook alleen als het ons uitkomt? We willen dezelfde functies, hetzelfde salaris, maar ondertussen ook de vrijheid om een gezin te stichten, daardoor minder werken, maar als we daardoor minder verdienen of niet in een bepaalde functie passen (20 uur werken als je CEO bent is nou eenmaal lastig) zijn de rapen gaar. Volgens mij zei Linda de Mol dat ooit eens, dat vrouwen hierdoor hun eigen glazen plafond creeeren. Als je gelijkheid wil moet je nu eenmaal ook net zo hard presteren. En dat kan heel lastig zijn als je ook een gezin te runnen hebt. Tja, tis kiezen of delen imo. Al trek ik het nu natuurlijk wel een beetje naar het extreme.
bruintje123 schreef:Komt dat goed uit.
Heb nu alleen maar mannelijke collega's.
En dat is een verademing!
Geen getrut over kinderen.
Normale onderwerpen.
Niet steeds thuis omdat de kleine een snotneus heeft.
Heerlijk.
bruintje123 schreef:Maar dat willen veel mannen niet eens.
Die vinden het prima zo.
bruintje123 schreef:Maar dat willen veel mannen niet eens.
Die vinden het prima zo.
bruintje123 schreef:Komt dat goed uit.
Heb nu alleen maar mannelijke collega's.
En dat is een verademing!
Geen getrut over kinderen.
Normale onderwerpen.
Niet steeds thuis omdat de kleine een snotneus heeft.
Heerlijk.
Bloodymary schreef:Ik zie juist bij jongere stellen dat mannen wel willen maar amper aan bod komen. Die vrouwen dragen er de hele dag mee rond. Of met zo'n doek om hun nek...
lieveli schreef:Hier nergens last van. Ook geen borstontstekingen. Gewoon niks behalve wat groter.
Overigens zijn er sowieso meer flessenmoeders dan borstenmoeders volgens mij.