Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sowieso gek op roodtinten en ik wil hem alleen al voor die hele onderste rij.
Jodie_ schreef:Ik wil normaal altijd bijna alles van z'n nieuwe collecties, maar dat heb ik nu niet. Ik denk 1 liquid en een scrub. Maar dat Palette moet ik hebbensowieso gek op roodtinten en ik wil hem alleen al voor die hele onderste rij.
[ [url=m/id1T1g.jpg]Afbeelding[/url] ]
helemaal in mijn straatje, en veel tinten die nog op mijn verlanglijstje staan. Zoals die knalrood, neonroze, goud... hier ook al alleen overtuigd door de onderste rij haha.

ik ben geobserdeerd door flawless wenkies (waar ik veel mee moet oefenen nog), na jaren nog steeds geen goede foundation gevonden en verder lees ik lekker mee.
Niniane schreef:Iemand al bij de nieuwe Douglas Utrecht geweest? Zag dat ze ook Zoeva hadden en denk dat ik binnenkort maar is langs ga voor nieuwe kwasten.
kaylee schreef:Niniane schreef:Iemand al bij de nieuwe Douglas Utrecht geweest? Zag dat ze ook Zoeva hadden en denk dat ik binnenkort maar is langs ga voor nieuwe kwasten.
Ik ben er donderdag geweest en vond het tegenvallen. Ze hebben alleen de kwastjesets , de losse kwasten hebben ze niet.
Too faced was moet ik zeggen ook niet heel bijzonder. Had verwacht dat ze hele lichte Foundation kleuren hadden, maar zelfs de lichtste kleur was voor mij veel te donker. Becca had wel wat gave producten, maar vond het daar veel te druk dus ben toen maar doorgelopen.
Niniane schreef:Wat hadden ze wel van TF dan? Omdat ze net jouw kleur niet hadden is wel jammer, maar ben wel benieuwd wat ze nig meer in de winkel hadden staan