[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

melanie0906

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:18

Heel erg mooi!!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 14:57

Waar in Eindhoven was dat ? In woensel toevallig :D
Staat wel mooi hoor, al had wat dikker inderdaad ook niet misstaan.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 17:03

Nee, als je vanuit de Piazza naar het Beursgebouw loopt. Het heet Merna en zit in de Lardinoisstraat. 15 euro voor threaden en verven. :j En ze zijn daar blijkbaar heel goed.
Maar heb al Castorolie gehaald om het sneller te laten groeien haha. :')

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 19:22

Mooi hoor Merel! Je moet gewoon ff wennen denk ik :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 14:47

Het is wel heel netjes gedaan. Valt niks van te zeggen, maar wil ze toch dikker haha

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 21:13

Ik vind ze nu juist mooi, maar ik ben dan ook team dunne wenkbrauw nog steeds haha

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 01:16

Wat vinden jullie van de nieuwe JS collectie? Ben stiekem toch wel beetje verliefd op de blood sugar eyeshadow palette...

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 09:26

Ik wil normaal altijd bijna alles van z'n nieuwe collecties, maar dat heb ik nu niet. Ik denk 1 liquid en een scrub. Maar dat Palette moet ik hebben <3 sowieso gek op roodtinten en ik wil hem alleen al voor die hele onderste rij.

Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 13:29

Ik vind de verpakking vet maar de kleuren spreken me niet aan.

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 16:22

Heeft iemand tips voor mooie wenkbrauwen? Hoe/waarmee doen jullie je wenkbrauwen?
Die van mij hebben niet heel veel vorm van zichzelf en tekenen ik maar een beetje bij :D

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 17:21

Ik gebruik de benefit ka brow! Vind ik echt heel fijn!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 18:56

Ik gebruik een eyeliner kwast en een asbruine matte oogschaduw. Dan Make me Brow van Essense in bruin voor de voorste stukjes van mijn wenkbrauw en dan een transparante gel voor de rest. Ik gebruik een ander eyeliner penceel om met concealer de kantjes boven en onder te doen. Soms gebruik ik een pomade of een potlood met spoolie. Hangt af van hoeveel tijd ik heb :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:39

Jodie_ schreef:
Ik wil normaal altijd bijna alles van z'n nieuwe collecties, maar dat heb ik nu niet. Ik denk 1 liquid en een scrub. Maar dat Palette moet ik hebben <3 sowieso gek op roodtinten en ik wil hem alleen al voor die hele onderste rij.

[ [url=m/id1T1g.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat palette komt hier ook <3 helemaal in mijn straatje, en veel tinten die nog op mijn verlanglijstje staan. Zoals die knalrood, neonroze, goud... hier ook al alleen overtuigd door de onderste rij haha.

De rest van de collectie interesseert me verder niet echt.

Hier trouwens ook geïnteresseerd in het onlangs besproken Violet Voss Hashtag palette. Wilde hem uit Amerika meenemen, maar moest hem online bestellen en dan kwam 'ie helaas te laat :(

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:10

Iemand al bij de nieuwe Douglas Utrecht geweest? Zag dat ze ook Zoeva hadden en denk dat ik binnenkort maar is langs ga voor nieuwe kwasten. :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:32

Ik kom ook even binnen vallen. Vanavond een topic geopend over voor-na foto’s van Make up en daardoor ook hier terecht gekomen. :D

Afbeelding
Zo maak ik mij meestal op.
Ik hou van de filmpjes zoals the power of make up. :j ik ben geobserdeerd door flawless wenkies (waar ik veel mee moet oefenen nog), na jaren nog steeds geen goede foundation gevonden en verder lees ik lekker mee. :D

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:41

Hoihoi! Bij de Kruidvat hebben ze prima foundations of als je wat meer wilt uitgeven kan ik je echt een mac counter aanraden! Hebben veel variaties voor foundations en veel tinten!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:43

Ja in het andere topic ook Mac aangeraden gekregen. Ik heb een hele bleke huid. Verder weinig oneffenheden maar wel wat sproeten. Welke zou je aanraden?

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:47

Hello. Ik heb een vraagje. Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik de brow wiz en wenkbrauw poeder van anastacia. De poeder vind ik geweldig. Heel goed en gaat lang mee. De wiz vind ik ook heel fijn maar ik vind m erg duur voor de korte tijd dat ie bij mij mee gaat. Weet iemand iets vergelijkbaars? Ik heb die van de douglas al geprobeerd maar dat vond ik 3x niks.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:47

Ik heb een erg droge huid en ik gebruik de studio sculpt. Deze kan alleen erg cakey worden als je er te veel van gebruikt! Als je voor een full coverage wilt zou ik je de studio fix fluid eerder aanraden alleen daar zie je mijn droge huid wel goed door. Voor minder coverage hoor ik ook veel positiefs over de face and body foundation!
Laatst bijgewerkt door melanie0906 op 28-01-18 01:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:50

Ik heb geen idee of ik een droge huid heb... :=

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:51

Bij mij zie je dat snel terug in schilfertjes en dergelijke! Anders lekker even langs gaan en ze het laten aanbrengen dan zie je al snel wat voor jouw huid er mooi uit ziet!

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 09:36

Niniane schreef:
Iemand al bij de nieuwe Douglas Utrecht geweest? Zag dat ze ook Zoeva hadden en denk dat ik binnenkort maar is langs ga voor nieuwe kwasten. :D

Ik ben er donderdag geweest en vond het tegenvallen. Ze hebben alleen de kwastjesets , de losse kwasten hebben ze niet.
Too faced was moet ik zeggen ook niet heel bijzonder. Had verwacht dat ze hele lichte Foundation kleuren hadden, maar zelfs de lichtste kleur was voor mij veel te donker. Becca had wel wat gave producten, maar vond het daar veel te druk dus ben toen maar doorgelopen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 09:48

Jammer dat de nieuwe Douglas tegenviel. Zeker in de wereld van online shoppen zou ik als winkel juist méér willen bieden dan online.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 09:50

kaylee schreef:
Niniane schreef:

Ik ben er donderdag geweest en vond het tegenvallen. Ze hebben alleen de kwastjesets , de losse kwasten hebben ze niet.
Too faced was moet ik zeggen ook niet heel bijzonder. Had verwacht dat ze hele lichte Foundation kleuren hadden, maar zelfs de lichtste kleur was voor mij veel te donker. Becca had wel wat gave producten, maar vond het daar veel te druk dus ben toen maar doorgelopen.

Wat hadden ze wel van TF dan? Omdat ze net jouw kleur niet hadden is wel jammer, maar ben wel benieuwd wat ze nig meer in de winkel hadden staan :D

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 10:28

Niniane schreef:
Wat hadden ze wel van TF dan? Omdat ze net jouw kleur niet hadden is wel jammer, maar ben wel benieuwd wat ze nig meer in de winkel hadden staan :D

Ze hadden de Peach oogschaduwpalleten en ook de Milk chocolat geloof ik. De better then sex mascara’s, de Foundation, de bronzers en de blushhearts geloof dat dat het wel was.