Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, dat wordt een uitdaging om een normale portie te nemen. Dat is echt zoiets waarvan ik abnormaal veel kan eten, gewoon omdat ik het zo lekker vind. Ik kan het, ik kan het, ik kan het...

)
)
) en denk dat ik zo tussen de 700-800 kcal uitkom. Dat past nog helemaal prima in mijn dag dus best tevreden. Morgen weer even wat minder kcal en hard sporten voor de vorm, maar verwacht niet dat ik hiervan een kilo aan ga komen
Mag maar heel af en toe dus
Papa John's is wel echt heeeeel lekker. 
ik kan dat echt niet. Het is alles of niets.
_Ilsee_ schreef:O: yoghurt met musli
T: een paar yoghurt snoepjes (de zak is nu leeg)
L: 2 broodjes met pindakaas
A: 2 ciabatta broodjes met kipfilet, paprika, ui en saus van teriyaki en chili.
T: Banaan
Beweging vandaag even niet, of nou ja niet in de sportschool haha.
wéér te veel khd, en extreem weinig vetten vandaag.. En over mijn caloriegoal. Wat toch een beetje pijn doet.
Heb vroeg gegeten, en had mijn middag tussendoortje (banaan) niet gehad, gewoon vergeten. Dus die neem ik zo, en dan hoop ik geen trek meer te hebben.
Na een tijdje wen je er ook echt aan dat je soms alles staat af te wegen.
), ik heb ze wel eens zien liggen in van die kleine corner shops maar verder niet en die winkeltjes heb ik hier ook niet echt in de buurt, alleen grote supermarkten hebben soms die basic Milka maar dat is uiteraard niet even lekker
Komt omdat ze Cadbury Oreo hebben en dat zou hetzelfde moeten zijn maar het smaakt echt compleet anders.