[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EmmyJoycee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 19:20

Prachtig!

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 19:39

Jullie ook gave tattoo's!

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 19:54

The_Cat schreef:
Ooh leuk!! Ben ik best jaloers op :p ik vind een sleeve supermooi, maar zou niet weten wat ik er zelf op zou willen.

Mijn tattoo is 'afgekeurd' door de tekenaar. Hij zei dat ik (net als vorige keer :') ) eigenlijk weer teveel wil voor een kleintje :p dus als ik het echt op men enkel wil, of groter nemen, of een andere plek. De andere plek die ik zou willen is dan men bovenbil, maar ik weet niet of ik (of men moeder :') ) al klaar is voor een grote xD

Ik ben net 18 maar mag eigenlijk geen tattoos ze vinden het vreselijk :') Maar toen ik aan kwam zetten dat ik een nieuwe afspraak had gemaakt met m'n zus kreeg ik alleen oke succes met sparen te horen... :+ Ben benieuwd hoe de mijne gaan reageren als ik straks steeds meer plakplaatjes op m'n linkerarm ga krijgen. Zelf weet eigenlijk ook nog niet precies wat ik wil, vriendin van me had een ontwerpje gemaakt voor iets kleins. Maar god, het moet allemaal bij elkaar passen en een geheel worden.... Hoe ik dat moet doen ik weet het niet.... _O-

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 20:29

RoosG schreef:
mie123gie schreef:
God wat ben ik blij! Ik voelde er helemaal niks van en met dank aan Mirr is het resultaat geweldig geworden
[ [url=m/GQcsQ4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je hem uiteindelijk bij die Tattoo Mirr laten zetten? Hoe is dat afgelopen verder?
Ziet er strak uit! Fijn dat je hem eindelijk hebt

*Edit: lees nu met dank aan Mirr. Dacht even dat Mirr een boktnaam was maar was in de war met bokker Myrth denk ik haha. Wel benieuwd hoe het is opgelost

Er was iets mis gegaan met het doorgeven van mijn telefoon nummer waar door ik niet te bereiken was :( uiteindeljk heeft ze een plekje voor me gemaakt zodat ik toch nog heel snel aan de beurt kon komen! Ik vond haar echt heel fijn tattooeren, ik voelde me super op mijn gemak en ik heb gewoon lekker een uur lang liggen kletsen. Het deed ook echt helemaal geen pijn! Het voelde gewoon een beetje irritant.

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 00:30

Ohhh ultimo0o door jouw foto's krijg ik er steeds meer zin in (mede dankzij jouw tattoo heb ik ook voor dezelfde shop gekozen :D) ben zo benieuwd hoe het er uiteindelijk uit ziet <3

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 14:32

Ik lees al een hele tijd mee! Er komen vreselijk mooie ontwerpen en tattoos voorbij! :) Ik ben zelf al een hele tijd bezig (ik zie net dat hetzelfde concept zojuist voorbij is gekomen - gelukkig in een andere uitvoering, maar toch...) met "(rise and rise again) until lambs become lions". Ik heb al een tijd een zelfgemaakte schets liggen, maar wil denk ik toch overstappen naar de letterlijke tekst.

Heeft iemand voor mij een tip van een shop die zeer goed is in teksten én zelf het lettertype helemaal naar smaak kan maken? Het liefst in Nederland of anders max. 5/6 uur over de grens. :)

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 15:11

Celestial schreef:
Ik lees al een hele tijd mee! Er komen vreselijk mooie ontwerpen en tattoos voorbij! :) Ik ben zelf al een hele tijd bezig (ik zie net dat hetzelfde concept zojuist voorbij is gekomen - gelukkig in een andere uitvoering, maar toch...) met "(rise and rise again) until lambs become lions". Ik heb al een tijd een zelfgemaakte schets liggen, maar wil denk ik toch overstappen naar de letterlijke tekst.

Heeft iemand voor mij een tip van een shop die zeer goed is in teksten én zelf het lettertype helemaal naar smaak kan maken? Het liefst in Nederland of anders max. 5/6 uur over de grens. :)

Kijk mijn post! Ik heb m'n tekst bij tattoo Mirr in Heerenveen laten zetten en het is echt abnormaal strak.

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 16:55

Wat een mooie tattoo's komen er voorbij.

Ik ben zelf echt dol op de stijl van een tattoo artist uit Rusland
https://www.instagram.com/anna_bravo_/

Echter, geen idee waar ik terecht kan voor zoiets in NL? Woon zelf in de buurt van Den Bosch maar reizen is geen probleem.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 17:31

Wow noeni dat is ook echt prachtig
Waarom nou zo ver weg haha

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 17:46

Eloya schreef:
Wow noeni dat is ook echt prachtig
Waarom nou zo ver weg haha

Echt he, zij is echt top!!!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 18:26

Woah, dat zijn inderdaad prachtige tattoos die zij zet :j

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 18:30

Wauw dat is echt super mooi!

Ik ben nu al zenuwachtig voor dinsdag dan komt de tweede en misschien meteen de derde :`) als ik eenmaal zit is het wel klaar maar ik vind het nu heel spannend heel apart

_Kelley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:09

Ik kom even binnenvallen en mijn enthousiasme delen, heb vandaag mijn eerste tattoo latten zetten. Heb al gelijk tegen die jongen tot volgende keer gezegd :')

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:50

Haha goed bevallen dus. Heb je een foto? :D

_Kelley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:54

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik wil dit al zeker vier jaar, en vandaag was het eindelijk zo ver. Samen met mijn stoere moeder en zusje zijn we naar onze nieuwe beste vriend gegaan, we willen alle drie weer zo snel mogelijk terug :o

edit: van onder naar boven, ikzelf, mijn zusje en mijn moeder. Op de foto's zijn ze net ingesmeerd, dus het maken van een foto was een beetje moeilijk
Laatst bijgewerkt door _Kelley op 29-10-16 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 22:15

mie123gie schreef:
Celestial schreef:

Kijk mijn post! Ik heb m'n tekst bij tattoo Mirr in Heerenveen laten zetten en het is echt abnormaal strak.

Bedankt! En zij kan ook mooi lettertypes uittekenen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 01:11

Oh ik vind infinity's zo verschrikkelijk. Maar als jij er blij mee bent, is het helemaal prima!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 04:24

Ik vind infinity's ook vreselijk, vind de bloemetjes nog wel schattig. Wat lieveli zegt, als jij er maar tevreden mee bent!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 05:22

Die bloemetjes zijn echt heel leuk! Ik wil ook nog graag een bloemetje, langs de buitenkant van mn enkel omhoog. :)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 09:20

Ik ga met bovenste reacties mee.. Bloemetjes zijn zeker gaaf! Hopelijk ben jij er blij mee

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 10:10

En ik nog braaf mn mond houden over infinity's :')
Maar de bloemetjes vind ik schattig, leuk en speels gezet.

_Kelley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 10:39

Haha snap het hoor, iedereen z'n eigen smaak, en dit is ook wel lekker afgezaagd. Maar voor mij is dit mijn grote wens, aangezien de crematie as van mijn grootouders in is verwerkt, en bij mijn moeder is het voor mijn vader. Maar het is inderdaad de laatste tijd wel een beetje gehyped :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 10:47

Dat je zelf blij bent is ook t aller belangrijkste :j

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 11:48

Precies! Ik vind de bloemetjes wel heel leuk, ook al kan ik niet helemaal ontdekken welke het zijn?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 12:35

Ik heb altijd mijn vraagtekens bij artists die tattoos met as zetten. Bij wet is dit verboden. Alle tattoomateriaal moet 100% steriel zijn, en door er as aan toe te voegen, is dit niet zo. Ik vind het dus altijd wat zorgwekkend als artists het wel doen: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/lif ... eages.html