Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
The_Cat schreef:Ooh leuk!! Ben ik best jaloers op :p ik vind een sleeve supermooi, maar zou niet weten wat ik er zelf op zou willen.
Mijn tattoo is 'afgekeurd' door de tekenaar. Hij zei dat ik (net als vorige keer) eigenlijk weer teveel wil voor een kleintje :p dus als ik het echt op men enkel wil, of groter nemen, of een andere plek. De andere plek die ik zou willen is dan men bovenbil, maar ik weet niet of ik (of men moeder
) al klaar is voor een grote xD
RoosG schreef:mie123gie schreef:God wat ben ik blij! Ik voelde er helemaal niks van en met dank aan Mirr is het resultaat geweldig geworden
[ [url=m/GQcsQ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je hem uiteindelijk bij die Tattoo Mirr laten zetten? Hoe is dat afgelopen verder?
Ziet er strak uit! Fijn dat je hem eindelijk hebt
*Edit: lees nu met dank aan Mirr. Dacht even dat Mirr een boktnaam was maar was in de war met bokker Myrth denk ik haha. Wel benieuwd hoe het is opgelost
Celestial schreef:Ik lees al een hele tijd mee! Er komen vreselijk mooie ontwerpen en tattoos voorbij!Ik ben zelf al een hele tijd bezig (ik zie net dat hetzelfde concept zojuist voorbij is gekomen - gelukkig in een andere uitvoering, maar toch...) met "(rise and rise again) until lambs become lions". Ik heb al een tijd een zelfgemaakte schets liggen, maar wil denk ik toch overstappen naar de letterlijke tekst.
Heeft iemand voor mij een tip van een shop die zeer goed is in teksten én zelf het lettertype helemaal naar smaak kan maken? Het liefst in Nederland of anders max. 5/6 uur over de grens.
mie123gie schreef:Celestial schreef:Ik lees al een hele tijd mee! Er komen vreselijk mooie ontwerpen en tattoos voorbij!Ik ben zelf al een hele tijd bezig (ik zie net dat hetzelfde concept zojuist voorbij is gekomen - gelukkig in een andere uitvoering, maar toch...) met "(rise and rise again) until lambs become lions". Ik heb al een tijd een zelfgemaakte schets liggen, maar wil denk ik toch overstappen naar de letterlijke tekst.
Heeft iemand voor mij een tip van een shop die zeer goed is in teksten én zelf het lettertype helemaal naar smaak kan maken? Het liefst in Nederland of anders max. 5/6 uur over de grens.
Kijk mijn post! Ik heb m'n tekst bij tattoo Mirr in Heerenveen laten zetten en het is echt abnormaal strak.